تمرینات برای توقف خروپف – تمرینات قلبی و وزنه

خروپف ناشی از چیزهای زیادی است. شایع ترین عامل چاقی است. اگر فردی را دیدید که شبیه اسب آبی است، به احتمال زیاد او یک خروپف شدید است. بنابراین اگر چاق هستید، چه باید کرد؟ نسخه برای این مشکل چیست؟ خیلی آسان است، شما ورزش می کنید و وزن را کاهش می دهید. انجام آن آسان و بدون دردسر به نظر می رسد اما در واقع اینطور نیست.

اجرای یک برنامه کاهش وزن، توانایی های ذهنی هر کسی را به چالش می کشد. اگر قدرت روحی و روانی نداشته باشید، دیوانه خواهید شد. اما اگر مصمم باشید همه چیز برای شما مثل بادام زمینی می شود. پس منتظر چه هستیم، بیایید چند تمرین برای توقف خروپف را مورد بحث قرار دهیم.

وقتی مردم به ورزش هایی برای توقف خروپف فکر می کنند، به ورزشگاه فکر می کنند. باشگاه ورزشی یک مرکز تناسب اندام چند وجهی با تجهیزاتی برای عضله سازی و کاهش وزن است. برخی از افراد فکر می کنند که ورزش فقط برای بلند کردن هالتر و بزرگ شدن و بزرگ شدن است. اما اگر واقعاً می خواهید وزن کم کنید، باید به حالت کاردیو بروید.

تمرینات قلبی عروقی شاید یکی از موثرترین گروه های تمرینی باشد که به کاهش وزن کمک می کند. چطور نمیشه؟ قلب شما با سرعتی تقریباً سه برابر ضربان قلب طبیعی شما پمپاژ می کند و این باعث چربی سوزی می شود. تمرینات قلبی زیادی مانند دویدن و دوچرخه سواری وجود دارد. اما دو مورد علاقه من دو و میدانی و شنا هستند. دلیل اصلی قرار دادن یک ستاره طلایی بر روی این دو این است که آنها تقریباً به جای یک قسمت از بدن، تقریباً همه قسمت های بدن شما را کار می کنند.

وزنه زدن نیز شکل خوبی از ورزش است، اما مطمئن شوید که همیشه آن را با تمرینات هوازی همراه کنید. حتی اگر به دلیل یک برنامه شلوغ نمی توانید در روز در باشگاه ورزش کاردیو انجام دهید، مطمئن شوید که آن را جبران کرده اید. روز بعد یک جلسه اختصاصی را برنامه ریزی کنید که روی کاردیو تمرکز دارد.

برای وزنه برداری، اگر می خواهید برای عضلات کاردیو انجام دهید، سوپرست ایده آل است. سوپر ست ها روی وزنه های کمتر، فرم سخت و تکرار بیشتر برای هر تمرین با کمترین مکث یا استراحت در بین آنها تمرکز می کنند. برای عضلات مانند کاردیو است زیرا در پایان هر سوپرست احساس سوختگی خواهید کرد. این برای ارتقای اندام پاره شده و خرد شده بسیار عالی است که بسیار بهتر از شبیه به یک هیولای جمعی است. همه اینها تمرینات عالی برای متوقف کردن خروپف هستند. با این حال، همیشه به یاد داشته باشید که ورزش بدون هیچ گونه رژیم غذایی بیهوده خواهد بود.