ترک سیگار با EFT – چگونه ضربه زدن به EFT می تواند به شما در مقاومت در برابر هوس سیگار دیگری کمک کند

آیا می خواهید سیگار را ترک کنید؟ اگر چنین است، احتمالاً تا به حال متوجه شده اید که در حال انجام یک کار بسیار چالش برانگیز هستید. برای کشف اینکه چگونه EFT، همچنین به عنوان تکنیک آزادی عاطفی یا به عنوان ضربه زدن شناخته می شود، می تواند به شما در موفقیت کمک کند، بخوانید.

برخی افراد دریافته اند که نیکوتین در واقع حتی از هروئین اعتیادآورتر است. به علاوه این یک داروی قانونی است.

این توانایی قانع کننده ای را دارد که باعث می شود شما در عین حال تمرکز و انرژی بیشتری داشته باشید و همچنین آرامش بیشتری داشته باشید. و فوراً کار می کند.

این احتمالاً یکی از دلایلی است که قبلاً سیگار کشیدن در بین روزنامه نگاران رایج بود. به تمرکز تحت فشار کمک می کند.

بنابراین وقتی می‌خواهید سیگار را ترک کنید، باید بپذیرید که چه کاری برای شما انجام می‌دهد که ممکن است ترک کردن آن برایتان سخت باشد. و باید به دنبال راهی بگردید تا برخی از مزایا را از راه دیگری دریافت کنید.

ضربه زدن EFT یک تکنیک بسیار قدرتمند بدن/ذهن است که می تواند در سفر شما از سیگاری به سیگاری سابق و غیرسیگاری بسیار مفید باشد. این شبیه طب سوزنی است اما به جای سوزن زدن با ضربه زدن.

ابتدا بفهمید که چرا می خواهید سیگار را ترک کنید. به چه مزایایی امیدوار هستید.

آنها را یادداشت کنید و لیست را در دسترس داشته باشید.

در مرحله بعد، با کمی ضربه زدن کلی روی تمایل به ترک سیگار شروع کنید.

به عنوان مثال، می توانید از یکی از عبارات تنظیم زیر استفاده کنید، یا عبارات خود را مطابق با نیاز خود بسازید:

اگرچه ترک سیگار برایم سخت است، اما کاملاً و کاملاً خودم را دوست دارم و می پذیرم.

حتی اگر هوس سیگار دارم، احساس آرامش و اعتماد به نفس را انتخاب می کنم.

در مرحله بعد، شروع به ضربه زدن روی نقاط مختلف کنید (راهنمای مقدماتی EFT را دریافت کنید تا به شما در یافتن نقاط و دریافت دستورالعمل های دقیق کمک کند).

در حین تکرار عبارات زیر روی آنها ضربه بزنید:

* من هوس سیگار دارم.

* ترک سیگار برای من سخت است.

* کاش می توانستم سیگار را ترک کنم.

* من می خواهم غیر سیگاری باشم.

یا اینها را چرخه بزنید، عبارات مشابهی از خودتان اضافه کنید، یا یکی را انتخاب کنید که با شما صحبت می کند و به سادگی آن را تکرار کنید.

پس از یک یا دو دور تمرکز روی سیگار کشیدن، یک یا دو دور دیگر را اضافه کنید تا روی نتیجه دلخواه تمرکز کنید:

* من خودم را دوست دارم و می پذیرم.

* احساس آرامش و اعتماد به نفس را انتخاب می کنم.

* من ایده غیر سیگاری بودن را دوست دارم.

* ترجیح می دهم سالم باشم و عمر طولانی داشته باشم.

* می دانم که می توانم راه های دیگری برای احساس خوب پیدا کنم.

یک بار دیگر، اینها را مرور کنید، عبارات مشابهی از طرح خود اضافه کنید، یا یک یا چند مورد را انتخاب کنید که با شما صحبت می کند و به سادگی آنها را تکرار کنید.

هر بار که احساس می‌کنید وسوسه می‌شوید که سیگار بکشید، چند نوبت ضربه زدن به EFT انجام دهید و به چیزهای خوبی که از دیگر معتاد نشدن به نیکوتین حاصل می‌شود، تمرکز کنید.