بهترین کاردیو برای یک زندگی بدون چربی

مطالعات نشان داده اند که ورزش حداقل 30 دقیقه در 5 روز در هفته سودمندترین نتایج را به همراه دارد. مسئله این است که ورزش می‌تواند طیف وسیعی از فعالیت‌ها را پوشش دهد، مشروط بر اینکه ضربان قلب شما به سطح مناسبی برای سن شما افزایش یابد و در بیشتر دوره تمرین در آن سطح باقی بماند.

بنابراین چه نوع تمرین قلبی را باید انجام دهم؟

این بخش سرگرم کننده است – تقریباً هر چیزی به شرطی که ایمن باشد و از معیارهای افزایش ضربان قلب پیروی کند. من دوست دارم آن را با هم مخلوط کنم، یک روز پیاده روی سریع را با دویدن در پارک جایگزین کنم، روزی دیگر در کلاس رقص محلی شرکت کنم و غیره. ساده‌ترین روال، برنامه‌ای است که بسیار مؤثر نیز هست – فقط برای پیاده‌روی با قدرت، پمپاژ بازوها با سرعت کافی، مسیری کم‌تأثیر برای از بین بردن چربی‌های اضافی از بدن شما فراهم می‌کند. مهم این است که خستگی را از خود دور کنید و مدام کمی بیشتر به خودتان فشار بیاورید. به این دلایل، من از یک کلاس یا سرگرمی جدید دفاع می کنم که هم فیزیکی و هم سرگرم کننده است. برخی از ایده ها عبارتند از:

تنیس

دوچرخه سواري

فوتبال

والیبال

پیاده روی

رقص از همه نوع

مشت زنی

قایق رانی

قایقرانی

اسکی

اسکی روی آب

موج سواری بادی

موج سواری

احتمالات به معنای واقعی کلمه بی پایان هستند و نیمی از لذت از تسلط بر یک مهارت جدید ناشی می شود که به نوبه خود اعتماد به نفس جدید شما را افزایش می دهد. در حالت ایده‌آل، شما می‌توانید برنامه تمرینی خود را به چهار یا پنج جلسه تقسیم کنید و هر هفته یک یا دو جلسه به سرگرمی یا ورزش جدید خود اختصاص دهید. یک برنامه تناسب اندام برای 4 هفته ورزش در یک مجله ایجاد کنید. این تقریباً چقدر طول می کشد تا بدن ما واقعاً جذب شود و مزایای عادات جدید سالم را احساس کند.

یک بخش نظرات ایجاد کنید تا مشاهدات خود را در مورد نحوه انجام جلسه تمرین خود ثبت کنید. اینجاست که می‌توانید با تمجید از خودتان در جایی که لازم است و با توجه دقیق به احساستان نسبت به جلسه‌تان، واقعاً روی افزایش انگیزه‌تان کار کنید.

سرگرم کننده بود؟ راحت تر از دفعه قبل؟ کمی بیشتر از آنچه انتظار داشتید؟ همه را یادداشت کنید و خواهید دید که در هفته های آینده چگونه پیشرفت می کنید. همچنین می‌توانید فضایی ایجاد کنید تا تغییراتی را برای خود پیشنهاد دهید یا حتی بنویسید کدام تمرین‌های خاص واقعاً برای شما کارآمد هستند.

به یاد داشته باشید، این همه در مورد مسئولیت پذیری بدن خود است و هر چه بیشتر این کار را انجام دهید، انگیزه شما برای انجام کار درست برای خودتان قوی تر خواهد بود.