بهترین کاردیو برای کاهش وزن چیست؟

در حالی که کاردیو نقش مهمی در کاهش وزن ایفا می‌کند، اما اگر هنوز منافع بلندمدت به دست آمده و حفظ می‌شود، باید با رژیم غذایی مناسب ترکیب شود. در واقع، درست خوردن یک عامل کلیدی در تلاش برای کاهش وزن و بهبود سلامت کلی شما است. با این حال، هنگامی که با تمرینات قلبی کاهش وزن مناسب و همچنین برنامه های تمرین قدرتی ترکیب شود، این ترکیب ثمرات بیشتری به بار می آورد. بنابراین بهترین کاردیو برای کاهش وزن چیست؟

این به توانایی های فیزیکی، ترجیحات شخصی و محدودیت های شما بستگی دارد. اگر از دویدن لذت می برید، باید شغل پیدا کنید. اگر راه رفتن کار شماست، پس باید بروید. چه بسکتبال باشد و چه ترکیبی از فعالیت های مختلف، باید فعالیتی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. مهمترین چیز در اینجا این است که مطمئن شوید فعالیتی را انتخاب می کنید که روزانه از آن لذت می برید و مطمئن شوید که با آن سازگار هستید. می توانید انتظار داشته باشید هر هفته حدود 1 یا 2 پوند وزن کم کنید. اگر در درازمدت به این عدد پایبند باشید، قطعا نتایجی را خواهید دید. در اینجا برخی از فعالیت‌های قلبی دیگر که ارزش توجه دارند، آورده شده است.

پیاده روی سریع

این را می توان از طریق یک مسیر داخلی، تردمیل یا حتی در فضای باز انجام داد. یک مطالعه به این نتیجه رسید که زنان چاق که در تمرینات پیاده روی با فاصله 45 دقیقه در هر جلسه همراه با تمرینات قدرتی انجام شده چهار بار در هفته شرکت کردند، توانستند در 16 هفته 23 پوند وزن کم کنند. می توانید عصرها به پیاده روی بروید و مناطق جدید محله خود را کشف کنید تا پیاده روی جذاب و سرگرم کننده باشد.

دویدن

این تمرینی است که همه ما می توانیم آن را درک کنیم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با سرعت دلخواه خود بدوید. همچنین مطمئن شوید که کفش مناسب دارید تا دچار تاول نشوید.

دوچرخه ثابت

این یک تمرین مهم برای تقویت پاهای شما و همچنین سوزاندن کالری است. هنگام ورزش بر روی دوچرخه ورزشی، مهم است که مطمئن شوید که دستگاه برای مقاومت کافی تنظیم شده است. به این ترتیب از لگد زدن به دوچرخه خود جلوگیری می کنید و در صورت لزوم می توانید به سرعت بپرید.

دستگاه بیضوی

می توانید با تنظیم دستگاه در سطح راحت شروع کنید و مطمئن شوید که با سرعت خود ادامه می دهید تا مطمئن شوید که به اندازه کافی سخت کار می کنید تا کالری مناسب بسوزانید. چند فواصل کوتاه و با شدت بالا در یک دوره 30 تا 60 ثانیه ای بسیار خوب عمل می کند و ورزش باعث تعریق زیاد شما می شود. مطمئن شوید که 3 تا 5 دقیقه برای خنک شدن وقت دارید.

بسکتبال

می توانید انتخاب کنید که به تنهایی به سبد شلیک کنید یا با دوستان خود به یک بازی بپیوندید. هنگام استفاده از هر دو سبد مطمئن شوید که به حرکت ادامه دهید. برای بهترین تمرین هوازی برای کاهش وزن، به Muscle Prodigy مراجعه کنید.

رژیم لاغری سریع