بهترین ورزش ها برای کاهش وزن

بسیاری از مردم اغلب اهمیت انجام تمرینات مناسب برای کاهش وزن را نادیده می گیرند. با توجه به اینکه بسیاری از آمریکایی ها و مردم در سراسر جهان در تلاش مادام العمر برای کنترل وزن خود هستند، جای تعجب نیست که قفسه های مواد غذایی پر از محصولات رژیمی است. با این حال، هیچ‌کدام از اینها کار نمی‌کنند و بیشتر ما همچنان چاق‌تر و چاق‌تر می‌شویم. یکی از دلایل آن چیزی نیست که می خوریم، بلکه این واقعیت است که تعداد کمی از ما واقعاً با بدن خود کاری انجام می دهیم. در گذشته، مردم پیاده به محل کار می رفتند، پیاده به مدرسه می رفتند و بچه ها در واقع ورزش می کردند. اما اکنون، به نظر می رسد که ما بیشتر وقت خود را (از جمله در حال حاضر!) در رایانه یا تماشای تلویزیون صرف می کنیم.

اگر نمی توانید آخرین باری را که برای پیاده روی بیرون رفتید، به یاد بیاورید، پس خیلی طولانی شده است. پیاده روی بخشی جدایی ناپذیر از هر برنامه کاهش وزن است و یکی از ساده ترین ورزش ها برای کاهش وزن است. شما به چیزی جز یک جفت کفش راحت نیاز ندارید و چه در حال بالا و پایین رفتن از بلوک خود باشید و چه وقت خود را روی تردمیل بگذرانید، چه بخواهید و چه نخواهید کالری را می سوزاند.

یکی از راه هایی که می توانید از پیاده روی به عنوان وسیله ای برای سوزاندن چربی استفاده کنید، انجام تمرینات اینتروال است. برای واکر مبتدی، این به معنای راه رفتن سریع برای یک دقیقه و سپس کاهش سرعت برای سه یا چهار دقیقه است. این روال را به مدت نیم ساعت انجام دهید و ببینید چه احساسی دارید. در نهایت، ممکن است بخواهید به نقطه ای برسید که یک دقیقه دویدن و سه دقیقه پیاده روی کنید. این تمرینات برای کاهش وزن در واقع کالری بیشتری نسبت به پیاده روی به تنهایی می سوزانند.

تمرینات شنا برای کاهش وزن نیز بسیار موثر هستند. این بدان معنا نیست که برای کاهش وزن باید مایکل فلپس بعدی باشید. فقط با قرار گرفتن در استخر و راه رفتن یا دویدن در محل، از مقاومت آب برای سوزاندن کالری استفاده خواهید کرد. یک کلاس ایروبیک در آب در واقع می تواند بیش از 400 کالری در ساعت بسوزاند و هر چه سخت تر کار کنید، کالری بیشتری خواهید سوزاند.

در نهایت، اگر مدتی است که سوار دوچرخه خود نشده اید، ممکن است اکنون زمان آن فرا رسیده باشد. چه در باشگاه ورزشی دوچرخه سواری کنید، چه فقط در اطراف محله خود دوچرخه سواری می کنید، دوچرخه سواری یک راه بسیار خوب برای کاهش وزن و در واقع لذت بسیار است. خانواده را درگیر کنید و با هم یک چرخه کوتاه به مقصدی بروید.

البته برای کاهش وزن بیش از ورزش لازم است و اگر مراقب رژیم غذایی خود نباشید، اصلاً وزن کم نمی‌کنید. کلیدهای کاهش وزن، خوردن یک رژیم غذایی سالم، خوردن در زمان مناسب از روز، خواب کافی و یادگیری نحوه گنجاندن اشکال مختلف فعالیت در زندگی روزمره است.

تمریناتی که برای کاهش وزن انتخاب می کنید باید به اندازه کافی سرگرم کننده باشند که بتوانید آنها را به طور منظم انجام دهید. به یاد داشته باشید که ورزش در واقع فقط “بازی” است و اگر سرگرم کننده نباشد، بعید است که به انجام آن پایبند باشید.

رژیم لاغری سریع