بهترین مکمل های غذایی برای کاهش وزن

حتی بدون تلاش برای کاهش وزن، دیگر هیچ شکی در اهمیت / ضرورت مصرف مکمل های ویتامین / مواد معدنی درجه غذایی وجود ندارد. واقعیت این است که غذاهایی که همه ما باید مواد مغذی خود را از آنها دریافت کنیم، به اندازه 30 سال پیش نیستند. غذاهای GMO، خاک های بیش از حد کشت شده و آفت کش ها محصولاتی با مواد مغذی قابل استفاده بسیار کمتری نسبت به آنچه قبلاً می توانستیم برای ویتامین های خود به آن تکیه کنیم، ایجاد می کنند. انواع متعددی از میوه ها و سبزیجات وجود دارد که اکثریت ویتامین / مواد معدنی خود را در طول 7 تا 10 روز آخر رسیدن انگورها ایجاد می کنند. متأسفانه، اگر در مزرعه زندگی نمی کنید و مستقیماً از باغ غذا می خورید، محصولات خود را از سوپرمارکت تهیه می کنید. برای اطمینان از تازه بودن میوه ها و سبزیجات و ماندگاری کافی برای خرید در فروشگاه، باید به موقع چیده شوند. این بدان معناست که بسیاری از محصولاتی که ما در فروشگاه‌های مواد غذایی می‌خریم، فرآیند رسیدن خود را در جعبه‌های تاریک یا زیر چراغ‌های فلورسنت کامل کرده‌اند و هرگز مشخصات تغذیه‌ای کامل خود را توسعه نمی‌دهند. با در نظر گرفتن همه این موارد، حتی اگر هر 5 وعده میوه و سبزیجات را در روز می خورید، باز هم باید از نوعی مکمل ویتامین/معدنی استفاده کنید تا شکاف هایی را که رژیم غذایی شما ممکن است نداشته باشد پر کنید.

با یک رژیم غذایی کم کالری، نیاز به مکمل های غذایی حتی بیشتر می شود. اگر رژیم کاهش وزن شما به درستی متعادل و به درستی برنامه ریزی شده باشد (که اکثرا اینطور نیستند)، رژیم ها در مقادیر کمتر مصرف می شوند در حالی که نیازهای ورزشی به میزان قابل توجهی بیشتر می شود. در مقایسه با یک رژیم غذایی معمولی (بدون رژیم)، یک برنامه غذایی خوب برای کاهش وزن باید حاوی سبزیجات بسیار بیشتری باشد زیرا کالری کمتری دارند، بدن را پاکسازی می کنند و مواد مغذی مناسبی را که مورد نیاز است تامین می کنند. در حالی که مقدار بیشتر این غذاها باید کمبود ویتامین را جبران کند، تقاضای بیشتر برای ورزش بیشتر به این معنی است که بدن به مقدار بیشتری نیاز خواهد داشت. مکمل های ویتامین / مواد معدنی را بر اساس قیمت انتخاب نکنید و ارزان ترین مکملی را که می توانید پیدا کنید انتخاب کنید زیرا ممکن است برای شما بهترین نباشد. قبل از خرید، کمی تحقیق کنید و به دنبال مکمل های ویتامینی باشید که بیشترین جذب را دارند و مقرون به صرفه نیستند. قابل جذب ترین مکمل های ویتامین کلوئیدی (مایع) و / یا تا حد امکان نزدیک به منابع غذایی (حداقل فرآوری) هستند.

همانطور که یک مکمل مولتی ویتامین / معدنی با کیفیت بالا و قابل جذب برای سلامتی شما مهم است، این محصولات باید پایه و اساس هر برنامه مکمل غذایی باشند. با این حال، اگر تنها مکمل هایی باشند که مصرف می کنید، تفاوت قابل توجهی در کاهش وزن ایجاد نمی کنند. بسیاری از محصولات دیگر در دسترس هستند که به طور خاص برای کمک به کاهش وزن و ساخت ماهیچه های سالم طراحی شده اند. مانند یک مولتی ویتامین خوب، اینها نیز باید با دقت انتخاب شوند تا بتوانید بهترین نتایج ممکن را با ارزان ترین قیمت بگیرید. هنگامی که به درستی، در زمان مناسب و به دلایل درست استفاده شود، در حال حاضر مکمل های غذایی زیادی در بازار وجود دارد که می تواند به شما کمک کند بدون در نظر گرفتن سن خود، خیلی سریع به سطوح جدیدی از تناسب اندام و سلامت برسید. همانطور که خرید می کنید، تعداد مکمل های موجود شما را در تعلیق نگه می دارد. این بازار بزرگ است و شرکت های خوب زیادی وجود دارند که تعداد شگفت انگیزی از محصولات عالی دارند. با این حال، اگر مراقب نباشید، به همان اندازه تعداد زیادی از محصولات ناخواسته بی اثر وجود دارد. برای سادگی، بیشتر مکمل های کاهش وزن را می توان به سه گروه تقسیم کرد. جایگزین های درشت مغذی ها، قرص های چربی سوز / انرژی و محصولات مبتنی بر عملکرد.

مکمل های غذایی از نوع جایگزین درشت مغذی ها به صورت نوشیدنی های پروتئینی و پودرهای جایگزین وعده غذایی در دسترس هستند. هدف این مکمل ها حمایت از رژیم غذایی شما با درشت مغذی های بیشتری مانند پروتئین ها، کربوهیدرات ها و چربی های سالم است. پودرهای جایگزین وعده غذایی یک راه ارزان و آسان برای ایجاد یک تغذیه عالی در حین حرکت است، نوشیدنی که می توانید به سرعت آن را مخلوط کرده و در حال حرکت بنوشید. این محصولات رژیم گرفتن را بسیار ساده تر و خوشمزه تر می کنند! نوشیدنی های پروتئین آب پنیر و پودرهای جایگزین وعده غذایی شیرین، خوش طعم هستند، طعم های جالب و لذیذ زیادی دارند و برای رفع آن هوس های شیرینی که همه افراد در رژیم غذایی با آن دست و پنجه نرم می کنند، عالی هستند. برای کاهش وزن، نوشیدنی های پروتئینی و پودرهای جایگزین وعده غذایی، دریافت تمام پروتئین مورد نیاز روزانه را برای جلوگیری از تجزیه عضلانی آسان تر می کند. نوشیدنی‌های حاوی پروتئین مایع که بلافاصله پس از عضله‌سازی یا یک تمرین شدید مصرف می‌شوند، سریع‌ترین و بهترین راه برای دریافت مواد مغذی مورد نیاز برای رشد و بازسازی هستند.

اگر اهل صبحانه نیستید، یک نوشیدنی پروتئینی خوشمزه به‌عنوان جایگزین غذا می‌تواند به راحتی قورت داده شود، و راهی عالی برای دریافت ویتامین‌ها با غذاهای متعادل و آسان برای شروع روزتان است. این مکمل ها ارزان هستند، به خصوص با توجه به اینکه جایگزین های غذایی هستند، اما از نظر هزینه تقریباً یکسان هستند. جایگزین‌های درشت مغذی‌ها نیز به‌عنوان میله‌های پروتئینی جیبی در دسترس هستند که بسیار راحت هستند. اگرچه این محصولات محبوب هستند، اما هضم آنها سخت تر است و به سرعت جذب نوشیدنی های مایع نیست. همچنین یافتن یک نوار پروتئینی که به اندازه کافی برای خوردن بیش از یک بار خوشمزه باشد دشوار باشد. در مقایسه با طعم و سهولت نوشیدنی های جایگزین وعده غذایی پروتئین مایع، میله ها فقط پشتیبان اکثر رژیم های غذایی هستند.

شاید یکی از مهم ترین مکمل های غذایی برای کاهش وزن، چربی سوزها باشد. اینها قرص ها و / یا مخلوط های نوشیدنی پودری هستند که به طور خاص برای سرعت بخشیدن به متابولیسم و ​​تقویت چربی سوزی طراحی شده اند. آنها به خوبی کار می کنند، اما باید همراه با آموزش دقیق استفاده شوند. در واقع، بیشتر این محصولات زمانی بهترین عملکرد را دارند که درست قبل از آن مصرف شوند. مکمل های نوع چربی سوز نیز برای افزودن انرژی به روز شما عالی هستند. این محصولات اغلب حاوی کافئین یا مواد طبیعی مانند گیاهان دارویی هستند که اثر محرکی دارند. در حالی که مکمل‌های درشت مغذی برای اکثر افراد بسیار ایمن در نظر گرفته می‌شوند، اما اگر سابقه بیماری‌های خاصی مانند مشکلات قلبی و غیره دارید، باید به چربی‌سوزها با دقت بیشتری توجه کرد. توصیه می‌شود قبل از مصرف هر مکمل چربی‌سوز با پزشک خود مشورت کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر پزشک خودشان ورزشکار نیستند، نباید در مورد مکمل های غذایی، ورزش یا توصیه های رژیم غذایی سوال کنید. به طور کلی، چربی سوزها برای کاهش وزن مفید هستند، اما به میزان ورزش و رژیم غذایی شما بسیار مهم است. مگر اینکه خیلی کم ورزش کنید و رژیم غذایی شما برای کاهش وزن تنظیم نشود، چربی سوزها کار زیادی برای شما انجام نمی دهند. وقتی برنامه شما خوب است و به سختی و به طور منظم ورزش می کنید، چربی سوزها می توانند دنیای متفاوتی را ایجاد کنند.

علاوه بر پودرهای جایگزین وعده غذایی و نوشیدنی های پروتئینی، دومین مکمل های غذایی محبوب مبتنی بر عملکرد هستند. این محصولات مخلوط نوشیدنی های پودری هستند که به شما در انجام تمرینات کمک می کنند. مکمل‌های عملکردی شامل نوشیدنی‌های انرژی‌زای قبل از تمرین هستند که به شما انرژی بیشتری برای تمرین می‌دهند، اما همچنین حاوی موادی هستند که به جنبه‌های دیگر کمک می‌کنند. به عنوان مثال، برخی از نوشیدنی‌های قبل از تمرین به عضلات شما کمک می‌کنند تا پمپ بهتری داشته باشند و به بزرگ‌تر شدن آن‌ها کمک می‌کنند تا شما را بزرگ‌تر کنند. برخی از مکمل‌های قبل از تمرین با چربی‌سوزها و همچنین مواد انرژی‌زای طولانی‌مدت ترکیب می‌شوند که بهترین استفاده را برای ورزش‌های استقامتی دارند. مکمل های عملکردی همچنین شامل نوشیدنی هایی هستند که در حین و بعد از ورزش مصرف می شوند. مکمل های داخل تمرینی برای تامین مواد مغذی و آمینو اسیدهای ماهیچه ها در طول تمرین ایده آل هستند. اینها نه تنها عملکرد را در حین تمرین بهبود می بخشند، بلکه به شما کمک می کنند تا برای ست بعدی سریعتر ریکاوری کنید. نوشیدنی های بعد از تمرین در درجه اول برای کمک به بازسازی در نظر گرفته شده اند و شاید از همه ارزشمندتر باشند. این محصولات بهتر است بلافاصله بعد از ورزش یا درست قبل از خواب مصرف شوند و به بهبود سریعتر و کاملتر بدن کمک می کنند.

رژیم لاغری سریع