بهترین غذای پاییزی برای کاهش وزن


وقتی هوا سرد می شود و برگها شروع به تغییر می کنند ، می دانیم فصل پاییز در پیش است. این بدان معناست که برخی از چیزهای مورد علاقه ما در پاییز فوتبال و هالووین – و خیلی چیزهای خوشمزه! اگرچه ماه های سردتر ممکن است به عنوان یک میان وعده به نظر برسند ، اما اهداف سلامتی و تناسب اندام شما ضرری ندارد. در واقع ، غذاهای بسیار خوشمزه برای کاهش وزن پاییزی وجود دارد که می توانید حتی در تعطیلات از آنها لذت ببرید!

از همه بهتر ، هیچ محرومیت یا رژیم غذایی مورد نیاز نیست!

غذای پاییزی در فصل

با کاهش زمان تابستان ، طبیعت ما را با بسیاری از غذاهای مفید ، از جمله پاییز برای کاهش وزن ، خوشحال می کند! در حالی که این فصل بیشتر به خاطر کدو تنبل محبوبش شناخته می شود ، غذای مفید پاییزی از این کدو محبوب بیشتر است.

تن کدو تنبل تا سبز وجود دارد توسط تحقیقات پشتیبانی می شود غذاهای فصلی سالم که اهداف شما را پشتیبانی می کند.

برخی از غذاهای سالم پاییزی مورد علاقه ما عبارتند از:

  • سیب
  • گلابی ها
  • کدو سبز
  • صلیب هایی مانند کلم بروکلی ، گل کلم و کلم پیچ
  • هویج
  • جوانه بروکسل

وقتی صحبت از غذاهای کاهش وزن می شود ، احتمال سقوط فصلی زیاد است (و خوشمزه تر از همیشه)!

فواید رژیم فصلی

سالها پیش خبری از خوردن گوجه فرنگی در فوریه و زردآلو در دسامبر نبود. مردم تازه برداشت کردند – بسیاری از گزینه ها در تمام طول سال در دسترس نبود!

اما امروزه به لطف فناوری و حمل و نقل ، اکثر غذاها در تمام طول سال در دسترس هستند. در حالی که دسترسی نامحدود ممکن است مناسب باشد ، به خاطر داشته باشید: رژیم فصلی می تواند بسیار مفیدتر باشد.

در فصل خوشمزه تر است

برای شروع ، خوردن محصولات خارج از فصل رشد طبیعی به سادگی مزه آنهایی نیست که به طور طبیعی در باغ یا مزرعه گل می دهند. به گوجه فرنگی های شیرین تابستانی که از انگور می گیرید در مقایسه با گوجه فرنگی هایی که در اواسط زمستان در فروشگاه می گیرید فکر کنید. به احتمال زیاد گوجه فرنگی تابستانی بسیار آبدارتر و خوشمزه تر از انواع زمستانی خواهد بود.

رد پای کربن کوچکتر

تغذیه فصلی نیز برای محیط زیست بهتر است. اگر غذا محلی رشد نمی کند ، باید به نحوی به شما برسد! این ، به نوبه خود ، ممکن است نیاز به کامیون ، هواپیما و قایق داشته باشد. این به معنای سوخت و انرژی اضافی و رد پای بزرگ کربن است. همه برای حمایت از خواسته های خارج از فصل شما! علاوه بر این ، خوردن فصلی از کشاورزان و مشاغل محلی حمایت می کند! برد – برد.

مغذی تر

اگر بیشترین مزایای تغذیه ای را می خواهید ، خوردن فصلی عاقلانه است. هنگامی که غذاهای غیر فصلی به فروشگاه محلی شما منتقل می شود ، زمان بیشتری برای انتقال مواد مغذی وجود دارد. قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید به مخلوط (که می تواند مواد مغذی را نیز تجزیه کند) اضافه کنید و کمتر از مواد مغذی مطلوبی که در صورت انتخاب یک گزینه محلی فصلی دریافت می کنید ، باقی می ماند.

5 بهترین غذای پاییزی برای کاهش وزن

با آگاهی از مزایای فوق ، به راحتی می توان دریافت که چگونه رژیم فصلی می تواند اهداف کاهش وزن را پشتیبانی کند. پس از همه ، اگر غذاها مغذی تر و خوشمزه تر باشند ، به راحتی در رژیم غذایی شما قرار می گیرند!

در میان بسیاری از غذاهای پاییزی فصل ، برخی از آنها در حمایت از اهداف شما بهتر از دیگران هستند. در عین حال ، در اینجا غذاهای باکیفیت پاییزی برای کاهش وزن وجود دارد که باید در این فصل در بشقاب شما قرار گیرد!

سر و صدا

دیدن غذاهای کاهش وزن پاییزی در بالای لیست ما نباید تعجب آور باشد. در حالی که شیرینی همه کدوها را نمی توان انکار کرد ، آیا می دانستید که هم مغذی است و هم خوشمزه؟

کدو تنبل سرشار از فیبر است ، یک ماده مغذی مفید است حمایت از کاهش وزن به طوری که برای مدت طولانی احساس سیری می کنیم. برای بسیاری ، افزایش سیری به معنی کاهش میل به قند و کالری کمتری است که در طول روز مصرف می شود.

و از آن زمان به بعد کدو تنبل بیشتر از آب تشکیل شده است (در واقع بیش از 90) ، البته کالری کمی نیز دارد!

اگر می خواهید از کدو تنبل به عنوان غذای پاییزی برای کاهش وزن لذت ببرید ، آن را به نوشیدنی ها یا شیرینی ها اضافه کنید یا سعی کنید آن را در غذاهای خوش طعم بخورید تا یک غذای مقوی بسیار خوشمزه باشد.

گل کلم

گل کلم یک غذای شناخته شده برای کاهش وزن است ، بنابراین البته در لیست ما قرار دارد. در حالی که این نژاد را می توان در اوایل ماه ژوئن یافت ، فصل اوج آن معمولاً از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد. گل کلم احتمالاً یکی از همه کاره ترین سبزیجات در اطراف است ، در رژیم غذایی و کاهش وزن نیز اهمیت دارد.

احتمالاً گل کلم را به عنوان عنصر اصلی پیتزا ، غذاهای برنج و حتی کراکر میان وعده به عنوان جایگزین غلات و سایر غذاهای پرکالری دیده اید. و با دلیل موجه! این جایگزین سالم مملو از مواد مغذی مفید مانند فیبر است ، علاوه بر این ، کالری کمی دارد و تقریبا بی مزه است.

این سبزی پاییزی یک غذای فوق العاده است که شامل دستور العمل های کاهش وزن در پاییز است. در مورد آن فکر کنید: میان وعده ها در روز بازی ، برنامه های تعطیلات و شام های سبک اما کامل!

در اینجا چند ایده خوشمزه وجود دارد:

  • گل کلم را به پوسته پیتزا تبدیل کنید
  • آن را روی لقمه های گل کلم بوفالو بپزید
  • آن را حتی به صورت میوه ای در یک اسموتی ضخیم کننده کم قند اضافه کنید!

به مقداری نیاز دارید؟ سعی کنید پنج روش استفاده از گل کلم که احتمالاً هنوز امتحان نکرده اید!

Sl

اگر در حالی که برای رسیدن به اهداف کاهش وزن خود تلاش می کنید ، به دنبال چیزی دلپذیر باشید ، به انجیر تکیه کنید تا دندان های شیرین را ارضا کند. این میوه پاییزی پر از فیبر است و کالری کمی دارد.

آنها را روی سالادی با مرغ و کلم پیچ بریزید ، آنها را به اسموتی خود اضافه کنید ، یا به سادگی خودتان آنها را برای یک میان وعده خوشمزه و ساده پاییزی بخورید.

قارچ

هوای سرد به معنای تعداد زیادی دستورالعمل آرامش بخش است که با این غذای کاهش وزن پاییزی پر شده است. با چنین تنوع زیادی از انواع ، مطمئناً راههای خوشمزه ای برای افزودن قارچ به بشقاب خود پیدا خواهید کرد!

قارچ نیز مانند گل کلم یک سبزی همه کاره است که می توان آن را به راحتی در بسیاری از وعده های غذایی ترکیب کرد. از آنجا که هنگام پخت قوام مشابهی با گوشت دارند ، این سبزی می تواند جایگزین پروتئین گیاهی کم چرب و کم کالری برای وعده های غذایی مانند کوفته ، تاکو و همبرگر باشد.

از آنجا که سرشار از فیبر و ویتامین است ، قارچ ها غذای مناسب پاییزی هستند که می توانید به برنامه غذایی سالم خود اضافه کنید!

کنگر اورشلیم / آفتابگردان

مطمئناً شما در مورد پروبیوتیک ها ، باکتری های کوچک اما قدرتمندی که مزایای سلامتی زیادی را ارائه می دهند ، شنیده اید! در حالی که مصرف پروبیوتیک ها برای حمایت از یک میکروبیوتای سالم بسیار مهم است ، اهمیت مصرف فیبر پربیوتیک را نباید نادیده گرفت! پری بیوتیک ها فیبرهای غیرقابل هضم هستند که به عنوان سوخت برای باکتری های زنده در بدن ما عمل می کنند.

ما از غذایی که می خوریم پری بیوتیک دریافت می کنیم و یکی از منابع عالی کنگر فرنگی اورشلیم است. تحقیقات نشان می دهد که یک میکروبیوتای سالم می تواند به اهداف کاهش وزن کمک کند و حفظ یک میکروبیوتای سالم در صورت مصرف کافی فیبر پری بیوتیک امکان پذیر است. بنابراین کنگر فرنگی اورشلیم یکی از غذاهای پاییزی مورد علاقه ما برای کاهش وزن است!

علاوه بر این ، با محتوای آهن بالا ، آنها از سطوح انرژی ما پشتیبانی می کنند. در حقیقت ، فقط یک فنجان تقریباً 30 درصد از نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می کند!

خودتان آنها را امتحان کنید ، با مقداری روغن زیتون و سیر سرخ کرده ، در یک کیک سبزی سرخ شده یا بالای یک کاسه سالاد گرم مخلوط کنید.

غذاهای خوشمزه پاییزی فصلی برای حمایت از سفر شما پس از کاهش وزن

با استفاده از محصولات پاییزی ، می توانید روح پاییزی را وارد کرده و در عین حال از اهداف وزن خود حمایت کنید. گنجاندن غذاهای محبوب پاییزی مانند کدو تنبل ، آفتابگردان ، انجیر و قارچ در ظرف می تواند رژیم غذایی شما را به شیوه ای کم کالری ، پر فیبر و کاملاً خوش طعم افزایش دهد. خوردن فصلی با کمی دانش ساده است و گنجاندن این تمرین در عادات سالم شما مزایای شگفت انگیزی را برای شما به همراه خواهد داشت.

پاییزیتون بخیر و غذا خوردن!

دیدگاهتان را بنویسید