بهترین غذاهای تابستانی برای خوردن اگر می خواهید چربی ها را آب کنید

عالی به نظر رسیدن و احساس اینکه در بهترین شکل ممکن قرار داریم تنها چیزی است که می خواهیم. همه ما از رفتن به سواحل لذت می بریم، اما قبل از اینکه بیرون بیایید باید خود را برای مبارزه با گرمازدگی آماده کنید. از آنجایی که این چند پوند باعث می شود هر کسی احساس ناراحتی کند، بنابراین باید در یک برنامه کاهش وزن سالم افراط کنید تا چربی ها سریعتر آب شوند و برای لذت بردن از نور خورشید آماده شوید. خوب به نظر رسیدن لاغر بودن نیست، بلکه به مدیریت چربی و وزن بدن بر اساس تناسب بدن است. این غذاهای تابستانی را برای برنامه های غذایی خود امتحان کنید و از تابستان با حداکثر پتانسیل لذت ببرید.

بهترین غذاهای تابستانی برای تناسب اندام با لباس های قدیمی:

  • ماست – برای کسانی که با مصرف لبنیات خوب هستند، ماست بهترین گزینه برای دریافت پروتئین بالا و سوزاندن بهتر چربی است. میوه ها و سبزیجات خود را با ماست ساده مخلوط کنید تا اسموتی های رنگارنگ خوشمزه درست کنید یا به سادگی دوز پروتئین را از انواع منجمد با میوه های تازه به جای طعم دارها دریافت کنید.
  • هندوانه – این غذای اصلی تابستانی ناجی برای درمان زبان شیرین شما و آبرسانی به زیبایی های خشک شده است. اساساً میل به بیابان را کاهش می دهد و شما را از بلعیدن صدها کالری نجات می دهد. خربزه سرشار از آب است، که در روزهای سوزان آفتاب شما را هیدراته نگه می دارد و کالری کلی مصرف می کند. پاداش، کالری کمتری نسبت به سایر میوه های تابستانی دارد.
  • چای سبز سرد – در یک حرکت واقعاً نبوغ‌انگیز، نوشیدن این چای سرد بدون شکر به جای یک لیوان شراب در هر زمانی از روز شما را از مصرف الکل و همچنین محتوای کالری بالا نجات می‌دهد. اشتهای شما را کاهش می دهد و اعصاب شما را سرد می کند. چای سبز باعث کاهش وزن می شود و ترکیب طعم نعناع با نوشیدنی آبرسان بدون گاز بسیار آسان است.
  • خیارها – حتماً در مورد فواید خوردن این سبزی با طراوت در تابستان شنیده اید. همه آنها به قدری درست هستند که بدن را هیدراته نگه می دارد و در کمترین زمان به شما پوستی سالم و درخشان می دهد. دلیل دیگر برای خوردن این سبزی این است که ظرف سالاد ما بدون آن ناقص است. بنابراین، هر زمان که به سالاد فکر می کنید، اضافه کردن خیار را فراموش نکنید تا فواید آن را درو کنید.
  • آناناس – آناناس یک ضیافت شیرین برای ذائقه شماست، آناناس یکی دیگر از غذاهای تابستانی است که به شما کمک می کند برنامه های غذایی خود را تغییر دهید. به رژیم‌های غذایی کسل‌کننده‌تان رنگ میوه‌ای تند بدهید و این آخر هفته یک کاسه آناناس بخورید. این میوه استوایی حاوی آنزیم های قوی است که خوردن آن را برای تابستان ارزش دارد و به سرعت بخشیدن به متابولیسم کمک می کند.