برنده شدن در نبرد کاهش وزن تعطیلات

من دو ماه پیش شروع کردم به مبارزه با مشکل وزنم. بله، مشکل وزن من در واقع سال ها پیش شروع شد. اما، هنوز مبارزه با آن را شروع نکرده بودم تا اینکه بالاخره تصمیمم را گرفتم.

من از نظر ذهنی شارژ شده بودم که وزنم را کم کنم و برای همیشه آن را از بین ببرم. چیزی که فکر نمی کردم روزهای پیش رو بود. هالووین، شکرگزاری و کریسمس ترکیبی مرگبار از روزهایی هستند که برنامه کاهش وزن را بسیار دشوار می کنند.

ترفند یا درمان هالووین انبوهی از آب نبات ها و کالاهای مختلف را به خانه می آورد که انکار آنها بسیار سخت است. اما، من یک دختر دارم. ترفند یا درمان اجباری است. یک ماه بعد تقریباً به آن روز می رسد که یک روز غذاخوری عالی فرا می رسد که هیچ رحمی ندارد.

روز شکرگزاری روزی است که تا سر حد مرگ خود را به جان بخرید و با بدبختی روی مبل بنشینید. این روز در واقع برای پرخوری طراحی شده بود. شما نه تنها بدبخت هستید زیرا فقط در یک هفته بیشتر از مقدار معمول غذا خورده اید، بلکه می دانید که رژیم غذایی خود را خراب کرده اید. وزن شما در آن یک روز بیشتر از وزنی است که در چند ماه گذشته با رژیم غذایی خود کاهش داده اید.

اکنون، کریسمس در پیش است. این فقط یک روز غذا خوردن نیست. این یک ماه کامل است. هر کجا که می روید، در تمام ماه یک جشن برگزار می شود، زیرا مردم سعی می کنند تا شما را برای کریسمس ملاقات کنند و قبل از اینکه بالاخره روز کریسمس فرا برسد، شما را از سر راه بردارند. مردم می خواهند کریسمس را با خانواده خود بگذرانند، بنابراین دوستان خود را زودتر در ماه به خانه می آورند و همه را چاق می کنند تا بتوانند بگویند در تعطیلات به شما فکر کرده اند.

اگر برای دیدار با فصل تعطیلات آماده نیستید، می‌توانید تمایل داشته باشید که رژیم غذایی خود را ترک کنید و زمان بیشتری را برای مبارزه با وزن خود تلف کنید تا زمانی که به تصویری که از خود در ذهن دارید برسید. پس آماده شو شما باید از نظر ذهنی آماده باشید و باید مطمئن شوید که بدنتان گیج نمی شود.

اول از همه، اجازه ندهید ذهنتان شما را به خاطر این موضوع مورد ضرب و شتم قرار دهد. اگر نمی توانید در طول ماه های تعطیل وزن کم کنید، حداقل می توانید برای حفظ وزن فعلی خود هدف گذاری کنید. این در واقع به اندازه کافی خوب است که انگیزه خود را تا پایان تعطیلات حفظ کنید. مطمئن شوید که وقتی روی ترازو قدم می گذارید، هرگز بیشتر از روز قبل نمی خواند. این یک قدم به عقب نیست. تا زمانی که گرد و غبار بنشیند، ایستاده است. شما در آینده زمان بیشتری خواهید داشت تا به رژیم هاردکور برگردید، البته تا زمانی که این کار را برای خود سخت تر نکنید.

رژیم غذایی خود را بین جشن های تعطیلات حفظ کنید. فقط به این دلیل که یک شب رژیم غذایی خود را خراب کرده اید به این معنی نیست که روز بعد نمی توانید به آن برگردید. هر چه زودتر به آن برگردید. در واقع، مطمئن شوید که وعده غذایی بعدی که بعد از لذت بردن از یک شب شاد می خورید، به شدت بر روی غذاهایی متمرکز است که قرار است در رژیم غذایی شما وجود داشته باشند.

وقتی به خانه دوستتان می‌روید و یک بوفه بزرگ در اتاق غذاخوری پیدا می‌کنید، نگران نباشید. قسمت های خود را نصف کنید. یکم ذوق کن زمانی که نمونه ها تمام چیزی است که نیاز دارید، همان مقدار از غذاهایی را که معمولا مصرف می کنید، نخورید. شما هنوز هم می توانید از غذا لذت ببرید. فقط نه به اندازه.

خود را متعهد به کمی ورزش اضافی کنید. بیشتر راه برو دوچرخه بیشتر حتی بیشتر برقصید! اگر قرار است تعطیلات یک مناسبت جشن باشد، خود را فعال تر کنید و در زمین رقص بیرون بیایید. هر فعالیتی که ایجاد می شود شانس شما برای سوزاندن مقداری کالری است. برو سرود. وقتی برف می بارد، یک تپه خوب برای سورتمه سواری پیدا کنید. هر بار که از تپه پایین می روید، از آن بالا می روید. برف پارو کن… به همسایه ها کمک کن. یک بازی فوتبال بازی کنید. شما ایده را دریافت می کنید.

مهمترین چیز این است که به یاد داشته باشید که در حال تلاش برای کاهش وزن هستید و نمی گذارید تعطیلات آن را خراب کند. می توانید فعالیت های بدنی انجام دهید که به شما در سوزاندن کالری کمک می کند. می توانید مراقب میزان غذا خوردن خود باشید و مطمئن شوید که وزن شما دوباره شروع به افزایش نمی کند. اما نکته اصلی این است که شما آن را در ذهن خود نگه دارید.

نبرد کاهش وزن در ذهن به راه افتاده و پیروز می شود. نبرد می تواند قبل از شروع به پایان برسد. اما، شما می توانید با حفظ تمرکز از این اتفاق جلوگیری کنید. ضررهای محاسبه شده تعطیلات را بپذیرید. هر کاری می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که حداقل وزن خود را حفظ می کنید. هر روز برای هر کالری بجنگید.

سخنرانی آل پاچینو را به یاد بیاورید هر یکشنبه که معروف است “اینچ به اینچ”.

“من واقعا نمی دانم چه بگویم.

سه دقیقه

به بزرگترین نبرد زندگی حرفه ای ما

همه چیز به امروز برمی گردد…

اینچ به اینچ،

بازی با بازی

تا زمانی که کارمان تمام شود.”

در ذهن شما، در نبرد خود، برای کالری است. هر کالری مهم است. و هنگامی که تعطیلات تمام شد، می توانید خود را در آینه نگاه کنید و تعجب کنید که چه اتفاقی برای شما افتاده است. آیا ترجیح نمی دهید بتوانید بگویید که تعطیلات سرگرم کننده بود، اما شما هنوز هم بسیار در نبرد هستید؟ هیچ جا نمیری شما را در خط دروازه می بینم.