برنامه چگونه وزن کم کنیم – چگونه وزن کم کنیم و آن را حفظ کنیم

همه فردی را می شناسند که وزن قابل توجهی را فقط برای به دست آوردن مجدد آن کاهش داده است و نه تنها باعث استرس عاطفی ناشی از یک برنامه ناموفق مدیریت وزن می شود، بلکه باعث بازگشت مشکلات سلامتی می شود که متأسفانه با اضافه وزن همراه است. سازمان ثبت ملی کنترل وزن (NWCR) که به یافتن راز موفقیت در کاهش وزن طولانی مدت اختصاص دارد، در حال حاضر دستاوردهای بیش از 5000 نفر را که وزن کم کرده اند و آن را حفظ کرده اند، ردیابی می کند.

15 سال پیش تأسیس شد، تحقیقات در مورد کاهش وزن موفق، عملکرد اصلی NWCR است. شرکت کنندگان همراه با تحقیقات خود، داستان های موفقیت الهام بخش خود را به اشتراک می گذارند. NWCR هیچ برنامه، مشاوره یا محصول خاصی برای کاهش وزن ارائه نمی دهد. آنها به سادگی کسانی را که موفق بوده اند مطالعه می کنند و اسرار آنها و تحقیقاتی را که در تجزیه و تحلیل داده ها انجام داده اند به اشتراک می گذارند. تحقیقات گسترده NWCR در طیف گسترده ای از مجلات پزشکی و رسانه های عمومی منتشر شده است.

NWCR با استفاده از مطالعات بلندمدت شرکت‌کنندگان، نظرسنجی‌های سالانه‌ای را ارائه می‌کند که به عادات غذا خوردن و ورزش، جنبه‌های رفتاری و روان‌شناختی دقیق مدیریت موفق وزن، و تکنیک‌ها و استراتژی‌هایی که افراد برای کاهش وزن استفاده می‌کنند، می‌پردازد. داده های عمومی در مورد شرکت کنندگان، برخی از روندهای منطقی را نشان می دهد. از میان افراد درگیر، 98 درصد مصرف غذای خود را تغییر داده اند در حالی که 94 درصد فعالیت بدنی خود را افزایش داده اند. این هسته اصلی کاهش وزن موفق است، زیرا به خوبی شناخته شده است که تنها راه کاهش وزن و حفظ آن این است که به طور مداوم اطمینان حاصل شود که کالری سوزانده شده بیشتر از کالری مصرف شده است.

NWCR خیلی بیشتر از این را کشف کرده است. شرکت‌کنندگان از 30 تا 300 پوند وزن کم کرده‌اند، که آن را از یک تا 66 سال حفظ کرده‌اند. یک عمر کنترل وزن موفق را تصور کنید! مطمئناً ممکن است، اما نیاز به تغییر کامل در سبک زندگی، حمایت از اهداف حفظ وزن دارد. تحقیقات همه چیز را از عادات غذایی خاص، استراتژی‌های تعطیلات، جنبه‌های روان‌شناختی موفقیت و جنبه‌های رفتاری که باعث موفقیت می‌شوند را نشان می‌دهد.

تیم محققان پیش‌بینی‌کننده‌های موفقیت و شکست را بررسی کرده‌اند و افرادی را که دوباره وزن خود را به دست آورده‌اند با افرادی که این کار را نکرده‌اند مقایسه کرده‌اند. آنها دریافتند که هر چه وزن طولانی تری حفظ شود، حفظ سبک زندگی لازم برای موفقیت مداوم آسان تر است. آنها همچنین دریافتند کسانی که قبل از کاهش وزن با پرخوری و سایر مشکلات مربوط به خوردن دست و پنجه نرم می کردند، احتمال بیشتری داشت که بعداً وزن خود را به دست آورند.

مطالعه دیگری اثرات خوردن صبحانه را بر مدیریت طولانی مدت وزن تجزیه و تحلیل می کند. این به یک حوزه تحقیقاتی بحث برانگیز تبدیل شده است که چندین مطالعه در تضاد با یافته های دیگران است. NWCR دریافت که 78 درصد از گروه موفق در حفظ وزن به طور منظم صبحانه می خورند. اگرچه کالری دریافتی بین دو گروه مشابه است، اما افرادی که صبحانه می خورند در مقایسه با افرادی که صبحانه نمی خورند، افزایش اندکی در فعالیت بدنی خود گزارش می دهند.

یک مطالعه به خصوص جالب عادات تماشای تلویزیون را در افرادی که با موفقیت وزن کم کردند و آن را حفظ کردند، تجزیه و تحلیل کرد. میانگین کشوری 28 ساعت تماشای تلویزیون در هفته است. بیش از 60 درصد از داستان های موفقیت NWCR 10 ساعت یا کمتر در هفته تماشا می کنند که تفاوت قابل توجهی با میانگین ملی دارد! فقط 12 درصد 21 ساعت یا بیشتر در هفته تماشا می کنند. این مطالعه نشان داد که ساعات سپری شده در مقابل تلویزیون به عنوان پیش بینی کننده موفقیت یا شکست در حفظ سطح وزن مطلوب عمل می کند. پس از روی مبل بلند شوید و فعال شوید!

یکی از روشن‌کننده‌ترین جنبه‌های NWCR، اشتراک‌گذاری داستان‌های موفقیت فردی است. وب سایت آنها را بررسی کنید و الهام بگیرید!