برنامه های رژیم غذایی روز جایگزین – آیا رژیم های غذایی روز جایگزین با هیاهو زندگی می کنند؟

در سال 2010، رژیم‌های غذایی با محدودیت کالری روزانه بسیار رایج هستند. وبلاگ‌های رژیم غذایی جایگزین در همه جا ظاهر می‌شوند. این مقاله در مورد دوئت های مختلف روز متناوب و نحوه عملکرد آنها به شما می گوید. مهمتر از آن، خواهید فهمید که آنها چقدر ممکن است برای شما کار کنند.

رژیم های روز جایگزین دقیقا چه هستند؟

این نوع رژیم مبتنی بر اصول “تغییر کالری” است. تغییر کالری یک روش علمی اثبات شده برای کاهش وزن با خوردن کالری بیشتر در یک روز و کمتر در روز دیگر است، رژیم هایی که در اینجا بررسی خواهیم کرد از این اصول پیروی می کنند، اما این کار را به روش های مختلف انجام می دهند. بزرگترین مزیت این غذا خوردن تاثیری است که بر متابولیسم شما می گذارد. با وادار کردن بدن خود به این فکر کنید که رژیم نمی گیرد، متابولیسم شما به شدت ادامه می یابد و کاهش وزن شما سریعتر و برای مدت طولانی تری اتفاق می افتد. همه این رژیم ها نیاز به ورزش دارند، اما همه آنها را می توان رژیم های بدون کاردیو در نظر گرفت.

در زیر شرحی از محبوب ترین رژیم های روزه داری جایگزین آورده شده است:

رژیم غذایی QOD

رژیم QOD یک برنامه رژیم غذایی بر اساس کتابی است که همه چیز در مورد روزها و روزهای تعطیل است. در روزهای “روز” شما مجاز به خوردن نسبتاً منظم هستید، اما باید مراقب میزان مصرف سدیم و پتاسیم خود باشید. در “روزهای تعطیل” شما فقط 500 کالری دریافت می کنید و فقط 200 کالری مجاز است که از پروتئین تامین شود. مجدداً از شما خواسته می شود که سدیم و پتاسیم را محدود کنید.

علاوه بر این، از شما خواسته می‌شود که مکمل‌ها و پودرهای پروتئینی مصرف کنید تا به تنظیم چیزی که می‌خورید کمک کند. با توجه به سازندگان این برنامه غذایی روزانه، این به کاهش وزن سریع‌تر کمک می‌کند.

رژیم روز پایین روز

این رژیم رژیم قدس را کمی دورتر می کند زیرا برای کمک به کاهش وزن نیازی به استفاده از مکمل ها و معجون های زیادی ندارد. با مرحله القاء شروع می شود که در آن شما در “روزهای بالا و پایین” هستید (آشنایی به نظر می رسد؟). در طول دوره القای شما به 500 کالری محدود می شود و سدیم و پتاسیم شما را محدود نمی کند. این باعث می شود رژیم غذایی کمی آسان تر از QOD باشد. در روزهای پایانی شما مجاز به خوردن منظم هستید تا زمانی که “عمداً بیش از حد غذا نخورید”

این جمله آخر زمانی که روز قبل از گرسنگی می‌کشید کمی مبهم‌تر و سخت‌تر است.

پس از مرحله القاء، به مرحله نگهداری می روید که در آن روزهای تعطیل شما 50 درصد از برنامه غذایی معمولی شما را می خورند.

رژیم غذایی هر روز دیگر (EODD)

EODD حتی بیشتر به سمت رژیم غذایی جایگزین نهایی می رود. EODD دارای مراحل مختلفی مانند رژیم غذایی روز پایین است، اما آنها در هر مرحله یکسان عمل می کنند. دلیل اصلاح بیشتر این رژیم این است که برنامه غذایی SNAPP را در خود جای داده است که دقیقاً به شما می گوید چه چیزی بخورید. بنابراین در روزهای «سوزاندن» دقیقاً همان چیزی را می خورید که برنامه SNAPP به شما می گوید.

در روزهای “Feed” می توانید پیتزا، همبرگر و غیره را تا زمانی که در زمان های ذکر شده در SNAPP باشد بخورید. بقیه وعده های غذایی را که در برنامه گفته شده می خورید.