برنامه رژیم غذایی محکم

برنامه رژیم غذایی محکم همان چیزی است که برای کاهش وزن از روش معمول غذا خوردن خود کنار می‌روید. معمولا پایبندی به برنامه غذایی بسیار سخت است.

شما در مورد همه چیزهایی که از آن دست خواهید کشید به خودتان قول می دهید. شما قسم می خورید که نوشیدنی های گازدار را کنار می گذارید و آن را با آب جایگزین می کنید. شما خودتان را گول می زنید که یک تکه کوچک از آن تخته شکلات ضرری ندارد، اما آیا تا به حال یک تکه کوچک شکلات خورده اید و بقیه را رها کرده اید؟ این به راحتی اتفاق نمی افتد که ما باید به برنامه غذایی محکم پایبند باشیم.

برنامه رژیم غذایی محکم – فقط یک سیب است

راه کاهش وزن این است که متعهد شوید و به خودتان قول بدهید که تسلیم وسوسه نخواهید شد. یادم می آید سال ها پیش از یکی از همکارانم پرسیدم که آیا سیب میل دارد یا نه، و به او گفتند که رژیم غذایی او اکنون اجازه نمی دهد.

فکر من این بود که یک سیب ضرری ندارد! اما کجا را خط بکشید. ایده این است که به چیزی متعهد شوید و به برنامه پایبند باشید.

از آنجایی که تنها راهی که می توانید وزن خود را کاهش دهید، پایبندی به برنامه ای است که به دقت فکر کرده اید، چگونه انگیزه و کنترل را برای پایبندی به برنامه غذایی خود به دست آورید؟

برنامه رژیم غذایی محکم – این نکات زیر به شما کمک می کند در مسیر خود بمانید.

• هدف کاهش وزن عملی را برای خود تعیین کنید. چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که اگر اهداف دست نیافتنی تعیین کنید شکست خواهید خورد. از رژیم های مد روز یا رژیم های سخت که به شما وعده کاهش 20 پوندی در یک هفته می دهند دوری کنید. یک هدف واقعی کاهش وزن تعیین کنید – پزشکان و متخصصان رژیم غذایی به شما خواهند گفت که یک پوند در هفته یک کاهش وزن سالم است. هنگامی که به هدف خود رسیدید، به خودتان غذا بدهید (نصف سیب) و شروع به کاهش یک پوند دیگر کنید.

• برنامه غذایی خود را به خوبی انتخاب کنید و مطمئن شوید که متناسب با روش تغذیه شما و همچنین سالم است. مواد غذایی خود را به خوبی انتخاب کنید. آیا مصرف چربی ها و قندها را کاهش می دهید؟ به حدود 1500 کالری در روز پایبند باشید و به لیست خرید هفتگی خود دقت کنید. از خود بپرسید که آیا می توانید با برنامه انتخاب شده زندگی کنید و آیا برای شما کار خواهد کرد؟

• وعده های غذایی خود را یک هفته یا بیشتر از قبل برنامه ریزی کنید. لیست خرید خود را تهیه کنید و تنقلات سالم را فراموش نکنید. زمانی که به چیزی برای خوردن سریع نیاز دارید یا منتظر زمان صرف غذا هستید، به کارتان خواهند آمد.

• به یاد داشته باشید که هدف رژیم گرفتن تنها کاهش وزن نیست، بلکه ایجاد یک سبک زندگی دائمی جدید است. شما نمی خواهید وزن خود را دوباره به دست آورید.

• مطمئن شوید که هر روز ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز را در رژیم غذایی خود دارید.

• مثبت صحبت کنید و با خودتان صحبت های محبت آمیز کنید. هر روز چند دقیقه را به مثبت بودن اختصاص دهید. با صدای بلند با خودتان صحبت کنید – دیگر نگران این نباشید که دیگران در مورد شما چه فکری می کنند. هدف خود را برای از دست دادن پوند در پایان هفته مجدداً تأیید کنید و هیچ چیز جلوی شما را نخواهد گرفت.

• کاهش وزن به این آسانی نیست وگرنه همه ما وزن ایده آلی خواهیم بود که هیچ نگرانی در مورد آن نداریم. آن را به آرامی بگیرید. انباشته شدن پوند سال ها طول کشید و برداشتن آن زمان می برد. هدف کاهش وزن یک پوند در هفته – یعنی 52 پوند در سال.

60 راه برای کاهش وزن را بررسی کنید