برنامه رژیم غذایی سریع لاغر – کاهش 1 تا 1.5 کیلوگرم در روز

برنامه رژیم لاغری سریع به شما کمک می کند تا روزانه 1 تا 1.5 کیلوگرم وزن کم کنید. شما می توانید این برنامه غذایی را برای حدود یک هفته اعمال کنید. پس از آن باید حداقل یک هفته استراحت داشته باشید. با پیروی از رژیم لاغری سریع، احساس گرسنگی نخواهید کرد، زیرا حاوی محصولات اشباع شده است.
شما 4 گزینه مختلف برای هر وعده غذایی دارید، فقط باید یکی را انتخاب کنید.

قوانین اساسی برای برنامه رژیم لاغری سریع:

تا جایی که می توانید آب معدنی (غیر گازدار) بنوشید، اما شیر بدون چربی در چای یا قهوه شما نباید بیشتر از 250 میلی لیتر باشد.

قبل از هر وعده غذایی سعی کنید مقدار زیادی سالاد بخورید – آن را از کرفس، کاهو، خیار، فلفل، برش های سیب، فلفل، لوبیا، گوجه فرنگی و دانه ذرت با یک قاشق غذاخوری ماست، آب لیمو، سرکه و ادویه تهیه کنید.

فراموش نکنید که فقط یک گزینه را برای برنامه رژیم لاغری سریع خود انتخاب کنید.

صبحانه:
1. یک تکه نان سیاه با مارگارین، یک موز، یک سیب، انگور.
2. یک تخم مرغ آب پز، یک تکه نان سیاه، یک لیوان ماست طبیعی.
3. دو تکه نان سیاه، یک موز کوچک، یک قاشق چایخوری عسل.
4. دو عدد کیک گندم خشک، یک لیوان شیر یا آب پرتقال شیرین نشده، یک عدد سیب.

ناهار:
200 گرم سیب زمینی آب پز شده و با یکی از مواد افزودنی زیر بخورید:

1. بخش کوچکی از کلم؛
2. 100 گرم پنیر دلمه;
3. 50 گرم ژامبون یا مرغ بدون پوست؛
4. لوبیا پخته دو قاشق غذاخوری.

شام:
100 گرم نودل با یکی از مواد افزودنی زیر:

1. 100 گرم میگو با گوجه فرنگی و سیر؛
2. 50 گرم مرغ پخته شده بدون پوست در سس قارچ با آب لیمو.
3. ژامبون 50 گرم با گوجه فرنگی و سیر.
4. 200 گرم هر ماهی بخار پز یا کبابی (بدون سس)، 125 گرم سیب زمینی آب پز و مقدار زیادی سالاد سبز.

دسرها:
یک موز یا دو سیب کوچک

میان وعده در طول روز:

1. یک لیوان بزرگ شراب خشک و یک کراکر کوچک.
2. یک موز کوچک و یک گلابی؛
3. دو برش نان سیاه با سالاد.
4. یک نوار کوچک “Mars” یا “Sinkers”.

رژیم لاغری سریع