برنامه تمرینی برای کاهش وزن – کاهش وزن شدید با این تمرین دیوانه کننده

داشتن یک برنامه تمرینی برای کاهش وزن در مقایسه با عضله سازی، تمرین برای یک ورزش یا مسابقه، یک بازی کاملاً جدید با توپ است. من برنامه کاملی را برای شما دارم تا وزن کم کنید، چربی بسوزانید، تناسب اندام داشته باشید و این تمرین را به عهده بگیرید، و بدنی جدید، جذاب و لاغر.

روزهای 1، 3 و 5

  • نیم ساعت کاردیو در صبح
  • نیم ساعت کاردیو در شب

این کاردیو باید چیزهای متفاوتی باشد، نه فقط دویدن همیشه. ماشین های بیضوی، پاروزنان، بوکس، رقص، کلاس های پمپاژ، مدارهای وزن بدن را امتحان کنید. هک، برو بیرون و 100 بورپی انجام بده و به من بگو که این جلسه کاردیوی خوبی نیست! ایجاد برنامه های کاردیو برای کاهش وزن آسان است، انجام آنها قسمت سخت است!

روزهای 2، 4 و 6

  • دد لیفت – 3 ست 25 تایی
  • اسکات پشت – 4 ست 30 تایی
  • تمیز کنید و فشار دهید – 4 مجموعه 15 تایی
  • بورپی – 4 × 20

اگر بتوانید از این تمرین جان سالم به در ببرید، نتایج شگفت انگیزی خواهید دید. فقط وزنه های سبک را برای این تمرینات انجام دهید زیرا ایده کاهش چربی است نه عضله سازی، اگرچه کمی قدرت خواهید داشت!

فقط به یاد داشته باشید که کاهش چربی یک معادله دو طرفه است، شما باید ورزش کنید، اما همچنین باید تغذیه خوبی داشته باشید، داشتن یکی بدون دیگری مانند انجام تانگو توسط خودتان است – بیهوده.

اگر جدی هستید کاهش وزن، سوزاندن چربی و داشتن اندام جذاب و لاغر، سپس باید بهترین اطلاعات، مربی یا مربی را دریافت کنید تا به شما کمک کند تا سریع به اهداف خود برسید و وقتی به پهلو می‌افتید، شما را به خط بازگرداند.