بررسی عضله دانشمند دیوانه – نتایج عضله سازی خود را دو برابر کنید

کتاب الکترونیکی نیک نیلسون “عضله دانشمند دیوانه” در مورد دو برابر کردن نتایج عضله سازی شما است. این برنامه بر اساس 2 اصل است.

شماره 1 تمرین بیش از حد برنامه ریزی شده و بازگشت مجدد است

در این بخش می آموزید که چگونه تمرین بیش از حد برای رشد عضلات شما مفید است. بسیاری از کارشناسان تناسب اندام همیشه گفته اند که تمرین بیش از حد یک چیز منفی است. در کتاب الکترونیکی Mad Scientist Muscle خواهید آموخت که تمرین بیش از حد می تواند برای رشد عضلات و نتایج مداوم در تمرین شما مفید باشد.

بدن شما به طور مداوم با تمرین فعلی شما سازگار می شود. به همین دلیل است که پس از 3-6 هفته با همان تمرین به یک پلاتو خواهید رسید. با برنامه نیک از این به نفع خود استفاده خواهید کرد. برای چند هفته به طور پیوسته تمرینات خود را به حدی افزایش می دهید که بیش از حد تمرین می کنید. وقتی به آن نقطه رسیدید، وقت آن است که تمرینات خود را کنار بگذارید و به طور پیوسته تمرینات خود را تا حد کم‌تمرینی کاهش دهید.

این مفهومی است که من هرگز درباره آن نمی دانستم. این برای من عالی است زیرا وقتی سعی می کنم عضله بسازم، همیشه بعد از چندین هفته ورزش کردن، دچار مشکل می شوم. ناگهان دچار گردن درد، شانه درد، زانو درد یا کمردرد از تمام وزنه های سنگین می شوم. بدن من به سادگی نمی تواند این حالت را بیش از 3-4 هفته تحمل کند. سپس وزنه های سنگین را رها می کنم.

شماره 2 همه چیز در مورد آموزش برای حمایت بهتر از رشد عضلانی است

اولین بخش از رشد بهتر عضلات، ساختن یک فریم قوی تر است. ممکن است قبلاً سعی کرده اید عضله بسازید و احساس کرده اید که بدن شما به دلیل هیکل خود نمی تواند این وضعیت را حفظ کند. وقتی همه چیز شروع به خراب شدن می کند، این احساس را دارم. قاب من فقط توانایی آن را ندارد. این بخش بر روی استخوان‌ها، بافت همبند، تاندون‌ها، رباط‌ها و فاسیا تمرکز می‌کند.

بخش دوم حمایت بهتر از رشد عضلانی بر روی فاسیا تمرکز می کند که بافت همبندی است که عضلات شما را می پوشاند. این بخش به شما آموزش می دهد که چگونه فاسیای خود را کشش دهید تا عضلات شما بزرگتر شوند. این کشش بعد از تمرین نیست، در حین تمرین و با مقاومت است. من همیشه بعد از تمرین، حرکات کششی را امتحان می کردم. نکته کلیدی در اینجا در حین تمرین است تا عضله شما همچنان بتواند در حین تمرین منبسط شود.

بخش سوم حمایت بهتر از رشد عضلات شامل پمپاژ مواد مغذی و اکسیژن به عضلات برای ترمیم آنها است. نیک توضیح می دهد که چگونه این تمرین با تمرین با تکرار بالا انجام می شود. این کار خون زیادی را برای مدت طولانی وارد ماهیچه ها می کند. من همیشه فکر می‌کردم که این فقط افرادی است که سعی می‌کنند خود را آرام کنند. این تقریباً می تواند شبیه انجام ست های دراپ باشد. این تعداد تکرار قطعا باعث پمپاژ خون به عضلات شما می شود.

بخش چهارم حمایت بهتر از رشد عضلانی در مورد سیستم عصبی و نحوه کارکرد آن با حداکثر ظرفیت است. این شامل استفاده از وزنه متوسط ​​اما انجام 2 برابر تعداد تکرارهای معمولی با آن است. این تکرارها بدون مقاومت منفی خواهند بود. همیشه فکر می‌کردم بچه‌های باشگاه به سادگی در حال فریب دادن هستند. آنها احتمالا متوجه بودند و نمی دانستند که این می تواند به آنها کمک کند تا قدرت پیدا کنند.

بیش از همه این کتاب چند نکته عالی برای به دست آوردن عضله دارد. من قطعاً می توانستم سال ها پیش زمانی که در اوج بودم از آن استفاده کنم. من قطعا یک بار دیگر آن را انجام خواهم داد و این بار موفق خواهم شد.