بررسی رژیم غذایی پایدار – کاهش چربی برای احمق ها

چه چیزی باعث می شود از دست دادن چربی برای احمق ها با سایر برنامه های رژیم غذایی متفاوت است؟

برخلاف اکثر رژیم‌هایی که بر کاهش کالری یا حذف کامل برخی از غذاها از رژیم غذایی تمرکز دارند، Fat Loss 4 Idiots توصیه‌های غذایی خود را بر روی زمانی که غذاهایی را که می‌خورید می‌خورید، متمرکز می‌کند.

ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد اما در نظر بگیرید که بدن شما با غذایی که مصرف می کنید چه می کند.

  • سیستم گوارشی شما غذا را متابولیزه می کند و مواد مغذی غذا را آزاد می کند.
  • سپس این مواد مغذی برای استفاده در دسترس هستند
  • مواد مغذی استفاده نشده برای استفاده بعدی ذخیره می شوند

این واقعا یک فرآیند بسیار ساده است و مشکل با خوردن کالری بیش از حد در زمان نامناسب ایجاد می شود. تنها کاری که بدن شما انجام می دهد این است که آنها را برای بعد به عنوان چربی ذخیره می کند.

از دست دادن چربی برای احمق ها به این موضوع می پردازد

با توصیه به خوردن کمتر، نه تنها از مواد مغذی در زمان متابولیزه شدن آنها استفاده می کنید، بلکه متابولیسم خود را نیز با کارکرد آن در تمام طول روز در سرعت بالایی حفظ می کنید.

اگر این کار را یک قدم جلوتر برداریم، آیا خوردن غذاهایی که مواد مغذی مورد نیاز شما را برای فعالیت‌هایی که قرار است انجام دهید، تامین می‌کنند، منطقی نیست؟ البته اینطور است، در واقع اگر بدن شما به ذخیره مواد مغذی برای زمانی که نیاز دارید نیاز ندارد.

امیدواریم اکنون بتوانید اصول اصلی پشت آن را ببینید از دست دادن چربی برای احمق ها، این اصول منحصر به فرد نیستند از دست دادن چربی برای احمق ها در واقع چندین برنامه رژیم غذایی که به طور خاص برای عضله سازی توسعه یافته اند، عادات غذایی بسیار مشابهی را ترویج می کنند.

ترفند کاهش وزن این است که چربی را به طور طبیعی با متابولیسم سریع بسوزانید تا گرسنه نمانید، گرسنگی و رژیم های محدود کننده ممکن است برای کاهش وزن سریع و کوتاه مدت مفید باشند، اما متابولیسم شما را کند می کنند، بدن را کم آب می کنند و ناپایدار هستند.