بررسی برنامه تمرینی تناسب اندام خانگی P90X Extreme

امروزه بسیاری از مردم به دنبال راه هایی برای رسیدن به تناسب اندام و تناسب اندام با انجام تمرینات ورزشی در خانه هستند. بنابراین آنها وسایلی را در خانه می آورند، اما هیچ راهنمایی وجود ندارد و همان تمرینی را که می دانند از هر منبعی مانند باشگاه، تلویزیون یا یک دوست انجام می دهند.

برنامه تمرینی تناسب اندام خانگی P90X به بسیاری از افراد در تمرینات خود در خانه کمک کرده است که چیزی جز صندلی، دمبل، مکانی برای انجام حرکات کششی، تشک ورزشی، نوار مقاومتی، پایه های فشاری و صندلی نداشته باشند. آنها تجهیزات ساده ای هستند که هزینه زیادی ندارند و نیازی به فضایی در خانه شما ندارند.

بنابراین برنامه تمرینی تناسب اندام خانگی P90X Extreme چیست؟

این مجموعه ای از ویدئوها است که شامل 13 دی وی دی از تمرینات عرق کردن و پمپاژ عضله است که نگاه شما را به بهترین شکل تغییر می دهد. این دوره تمرینات خانگی در طول 90 روز با سطوح مختلف خواهد بود و نوارهای پیشرفت وجود دارد تا بتوانید سطحی را که می خواهید در آن قرار بگیرید که مناسب شماست را دنبال کرده و انتخاب کنید و زمانی که آماده شدید می توانید به مرحله بالاتر بعدی برای تمرینات شدید بروید. . یک DVD وجود دارد که نحوه عملکرد برنامه p90x 90 day را به عنوان راهنمای شروع به شما نشان می دهد.

برنامه تمرینی تناسب اندام خانگی P90X Extreme چیست؟

  • مجموعه ای از 12 دی وی دی تمرین.
  • برنامه تغذیه سه فازی
  • راهنمای دقیق تناسب اندام برای استفاده حداکثری از برنامه.
  • چگونه می توان آن را DVD آورد تا نحوه عملکرد سیستم را به شما نشان دهد.
  • یک تقویم برای پیگیری پیشرفت شما.

12 دی وی دی دارای تمرینات واقعاً شدید برای مجموعه ای از عضلات یا یک تکنیک تمرینی است که منحصر به فرد است.

در اینجا 12 دی وی دی به تفصیل و محتوای آنها آمده است:

  1. قفسه سینه و پشت: آنها قسمت بالایی بدن را هدف قرار می دهند که شامل کشش و فشار است تا شما را خوش فرم نگه دارند و کالری زیادی بسوزانند.
  2. پلایومتریک: که به عنوان تمرین پرش نیز شناخته می شود و این دی وی دی حاوی یک ساعت 30 حرکت پرش است که یک روتین قلبی کشنده است.
  3. شانه‌ها و بازوها: ترکیب‌های مختلف از حرکات فشار دادن، فر کردن و پرواز کردن که بدن شما را بهتر نشان می‌دهد.
  4. یوگا ایکس: شامل تمرینات قدرتی، هماهنگی، تنفس، تعادل است که شما را آرام می کند، ذهن خود را آزاد می کند و وضعیت فیزیکی شما را بهبود می بخشد.
  5. پاها و کمر: با انجام برخی تمرینات مانند اسکات، لانژ، و کشش عضله پای خود را توسعه خواهید داد و همچنین کشش های جدیدی برای بالاتنه شما وجود دارد.
  6. Kenpo X: اینها تمرینات قلبی عروقی هستند که شدید هستند، همچنین در آنجا می توانید بهترین راه های دفاع از خود را یاد بگیرید.
  7. X کششی: تمرینات کششی که در طولانی مدت شما را تناسب اندام نگه می دارد و شما را در سطح بالاتری از ورزشکاری نگه می دارد.
  8. Core Synergistic: تمریناتی که چندین ماهیچه را هدف قرار می دهند که روی کل بدن شما بارگذاری می شود. خسته کننده است اما پر از سرگرمی است.
  9. قفسه سینه، شانه و عضله سه سر: بالاتنه را هدف قرار می دهد و این سطح پیشرفته ای است که باعث می شود شما با ماهیچه های سفت و لاغر به نظر برسید.
  10. پشت و عضله دوسر: تمرینات مهمی که با کرل و هل انجام می شود.
  11. Cardio X: اگر می خواهید کالری بیشتری بسوزانید، کاردیو بسیار قوی است.
  12. Ab Ripper X: آنها شامل 11 تمرین برای عضلات شکم شما هستند که بسیار مهم هستند و برای سلامت کلی شما مفید هستند.

برای برنامه تغذیه ای که با برنامه تمرینی تناسب اندام خانگی P90X Extreme ارائه می شود:

این شامل سه مرحله است که در طول 90 روز برای تغذیه بدن شما با انرژی بسیار مهم است:

  • فاز اول: Fat Shredder
  • فاز دوم: تقویت کننده انرژی
  • فاز سوم: حداکثر ساز استقامت

برخی از ویژگی های بد در مورد این دی وی دی تمرین تناسب اندام خانگی وجود دارد:

  1. به تجهیزات نیاز دارید
  2. مقداری فضا
  3. باید تمرین را کامل انجام دهید
  4. زمان می برد و برای شروع نیاز به انگیزه زیادی دارد
  5. باید هر روز یک ساعت برای تمرینات خود وقت بگذارید.