بررسی آموزش توربولانس – تمرینات سریع و موثر

تابستان گذشته در مسابقه تحول آموزش Turbulence شرکت کردم و مقام دوم را برای تحول خود کسب کردم. اکنون عضویت پلاتینیوم و دسترسی کامل به تمام تمرینات Turbulence Training دارم.

در طول تحول خود از کتابچه راهنمای کاهش چربی آموزش Turbulence استفاده کردم که شامل بیش از 6 ماه تمرین است. من از تمرین Intermediate و تمرین 2K4 از دفترچه راهنما استفاده کردم. من همچنین از تمرین Buff Dudes و Hot Chicks استفاده کردم.

تمرینات Turbulence Training برای سریع و موثر بودن ایجاد شده اند. اکثر برنامه های تمرینی بر اساس تمرینات 3-4 روزه در هفته به مدت 4 هفته است. در پایان 4 هفته بدن شما نیاز به تغییر تمرین دارد، بنابراین شما به بهبود و گرفتن نتیجه ادامه می دهید.

تمرینات توربولانس 45 دقیقه تا 1 ساعت طول می کشد زیرا از ست های فوق العاده، مدار و تمرین اینتروال استفاده می کنند.

سوپر ست ها دو تمرین هستند که پشت به پشت انجام می شوند. آنها می توانند برای یک گروه عضلانی یا گروه های عضلانی متفاوت باشند. این یک راه عالی برای صرفه جویی در زمان است زیرا بین تمرینات استراحت نمی کنید.

تمرینات دایره ای از گروهی از تمرینات یکی پس از دیگری استفاده می کند و معمولاً شامل تمرینات وزن بدن است. مانند ترکیب ایروبیک با تمرینات مقاومتی است. این مدارها در تمرینات بوت کمپ یافت می شوند.

تمرینات اینتروال روشی عالی برای سوزاندن چربی است. تمرین اینتروال عبارت است از یک دوره کوتاه کوتاه با شدت بالا و به دنبال آن شدت کمتر. بیشتر تمرینات Turbulence Training شامل نوعی تمرین اینتروال در پایان تمرین است.

تمرینات Turbulence Training برای ورزشگاه یا تمرینات خانگی عالی هستند. الان بیش از یک سال است که در خانه تمرین می کنم. من از این واقعیت شگفت زده شده ام که می توانم چنین تمرین عالی را در خانه بدون هیچ وسیله ای انجام دهم. من می توانم بیشتر تمرینات تمرینات تلاطم را فقط با یک میله کشش، نیمکت، توپ پایداری و یک جفت دمبل انجام دهم.

کتابچه راهنمای تمرین شامل تصاویری از تمرینات با توضیحات است تا بدانید چگونه تمرینات را به درستی انجام دهید. برای افرادی که عضویت ماهانه دارند نیز ویدیوهایی از برخی از تمرینات جدیدتر وجود دارد تا بتوانید دقیقاً نحوه انجام تمرینات را مشاهده کنید.

یکی از چیزهایی که در مورد تمرینات تلاطم دوست نداشتم این واقعیت است که برخی از آنها شامل تمرینات اینتروال در پایان تمرین می شود. من با تمرینات اینتروال مخالف نیستم، فقط باید به تمریناتی فکر کنم که به صورت فواصل انجام دهم. من تردمیل، دوچرخه یا دستگاه بیضوی برای استفاده در دسترس ندارم. اگر برنامه‌ای برای من وجود داشت که آن را دنبال کنم، بیشتر تمایل داشتم که این بخش از تمرین را کامل کنم.