برای کاهش وزن سریع ورزش کنید

فعالیت‌های ورزشی که می‌توانند به کاهش وزن کمک کنند عبارتند از: پیاده‌روی، دویدن، آهسته دویدن، قایقرانی و سایر تمرین‌ها. اینها را می توان در خانه خود یا در باشگاه انجام داد. چیزهای دیگری که به عنوان تمرین در نظر گرفته نمی شوند، اما می توانند بدن شما را نیز تمرین دهند، تمیز کردن خانه، پیاده روی و بازی با حیوان خانگی و باغبانی است. البته قبل از اینکه بروید و یک برنامه تمرینی برای کاهش وزن اجرا کنید، ابتدا باید با پزشک مشورت کنید تا مشخص شود آیا بدن شما برای انجام این تمرینات آمادگی دارد یا خیر. شما نمی خواهید فقط به این دلیل که از مشورت با پزشک غفلت کرده اید آسیب جدی ببینید. همچنین خوب است که از پزشک خود بپرسید وزن و قد ایده آل شما چقدر است تا بتوانید تمرینات خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

اگر مدت زیادی است که بی تحرک زندگی می کنید، بهتر است به جای اینکه به یکباره همه چیز را انجام دهید، کارهای کوچک را شروع کنید. این نیز خطر آسیب دیدگی را به حداقل می رساند. هر روز با چند دقیقه شروع کنید و با گذشت روزها چند دقیقه به آن اضافه کنید. وقتی در مرحله ای هستید که احساس می کنید تمرینات شما به طور فزاینده ای آسان می شوند، در آن زمان است که باید زمان را به حدود 30 دقیقه افزایش دهید. اگر می توانید به آن کمک کنید، باید مداوم و بدون وقفه باشد.

اگر متوجه شدید که در هفته اول فقط چند پوند از دست داده اید، نگران نباشید. این برای همه کاملا طبیعی است. نروید و انتظار نداشته باشید که نتایج غیر واقعی به شما برسد. وقتی می خواهید وزن کم کنید، اینطوری کار نمی کند. اولین چند پوندی که قرار است کم کنید احتمالاً وزن آب است. حتما اندازه های بدن خود را انجام دهید، اگر می خواهید پیشرفت خود را دنبال کنید، این بهتر از ترازو است. یکی دیگر از کارهای خوب این است که شدت تمرینات و حتی هر کاری که انجام می دهید را افزایش دهید. به عنوان مثال، می توانید به جای استفاده از آسانسور از پله ها استفاده کنید. هنگامی که در حال پیاده روی هستید، بهتر است با سرعت تند راه بروید نه اینکه مانند روی ماه قدم بزنید و وقت خود را صرف کنید.

همچنین مطمئن شوید که هر روز حدود 8 لیوان بزرگ آب می نوشید. اگر در مورد برنامه کاهش وزن خود جدی هستید آب تنها چیزی است که باید بنوشید. سبزیجات نیز باید بخش عمده ای از رژیم غذایی شما باشند. برای کاهش وزن، باید کسری کالری ایجاد کنید. این بدان معناست که غذاهایی را که دارای مقدار غیرعادی کالری هستند کاهش دهید. اما اگر این کار را انجام دهید، مواد مغذی خود را نیز کاهش خواهید داد. برای مبارزه با این، شما باید مقدار زیادی سبزیجات بخورید. آنها حاوی مقدار بسیار کمی کالری هستند در حالی که سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدن شما هستند.

حالا بیایید در مورد تمرین با وزنه صحبت کنیم. یکی از موثرترین روش های چربی سوزی است. وقتی چند وزنه را انجام می دهید، روی عضلات خود کار می کنید. این ایده خوبی است که تک تک اعضای بدن خود را تمرین کنید. سپس هنگامی که در حال استراحت هستید، این عضلات مسئول افزایش سرعت متابولیسم و ​​همچنین سوزاندن چربی در این فرآیند هستند. بله، شما به معنای واقعی کلمه در هنگام خواب یا حتی استراحت در حال سوزاندن چربی هستید. هر چند نگران نباشید؛ با بلند کردن وزنه حجیم نخواهید شد. قبل از اینکه تبدیل به یک دستگاه محدود کننده عضله شوید، زمان و تعداد زیادی تمرین طول می کشد.