برای افزایش وزن و عضله سازی چه بخوریم

آیا کم وزن هستید و نمی دانید برای چاق شدن چه چیزی بخورید؟ سالانه میلیون ها دلار برای مجلات، کتاب ها و مکمل های افزایش وزن هزینه می شود. افزایش وزن یک شبه اتفاق نمی افتد و مستلزم تعهد شماست، اما اگر ورزش کنید و غذاهای مناسب را به مقدار کافی بخورید، لازم نیست سخت باشد. افراد زیادی به طور مداوم به دنبال سریع ترین راه های افزایش وزن هستند و نمی دانند چه بخورند. اگر واقعاً می خواهید یاد بگیرید که برای افزایش وزن و حفظ آن چه بخورید، یک رژیم غذایی سرشار از کالری و پروتئین همراه با یک رژیم منظم وزنه به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید.

اگر به دنبال بهترین مکمل افزایش وزن برای خود هستید، قبل از تصمیم گیری، رژیم غذایی و ورزش خود را در نظر بگیرید. مکمل‌های دریافتی زمانی می‌توانند بسیار مفید باشند که همراه با رژیم غذایی مناسب و روال تمرین با وزنه استفاده شوند. بخش عمده کالری و پروتئین مصرفی شما باید از غذاهایی باشد که می خورید. جایگزین کردن یک مکمل غذایی به جای یک وعده غذایی هرگز ایده خوبی نیست. بدن شما به مواد مغذی طبیعی موجود در گوشت بدون چربی، مرغ، ماهی، سبزیجات و کربوهیدرات ها نیاز دارد. مکمل های افزایش وزن می توانند به طور موثر به عنوان یک کمک کننده برای افزایش وزن استفاده شوند، زمانی که برای مکمل رژیم شما استفاده می شوند، نه جایگزین بخشی از آن.

یک رژیم غذایی متشکل از مقادیر زیادی پروتئین، چربی، کربوهیدرات و کالری بالا برای هر تلاشی برای افزایش وزن با کمک مکمل های افزایش وزن ضروری است. اگر می خواهید بافت عضلانی جدیدی بسازید، تمرین با وزنه ضروری است و مکمل افزایش وزن را می توان بعد از تمرین، بین وعده های غذایی یا به عنوان میان وعده استفاده کرد، اما هرگز نباید جایگزین یک وعده غذایی شود. پروتئین جزء اصلی هر رژیمی است که برای اضافه کردن وزن بدن طراحی شده است. گوشت قرمز بدون چربی، ماهی، مرغ و تخم مرغ منابع عالی پروتئین هستند. چندین وعده غذایی کوچک در روز حاوی مقادیر زیادی پروتئین برای تلاش برای افزایش وزن شما بسیار مهم است.

این سوال که برای افزایش وزن چه بخوریم آنقدرها هم که برخی معتقدند پیچیده نیست. همراه با مقدار زیادی پروتئین، چربی ها و کربوهیدرات ها بخش بزرگی از هر رژیم غذایی افزایش وزن هستند. با پرهیز از شیرینی ها و کالری های خالی، سوخت مورد نیاز بدن خود را برای افزودن توده بدن و ساخت بافت عضلانی جدید از طریق غذاهای مغذی که در فواصل منظم در طول روز می خورید، می دهید. اگر پیروی از رژیم افزایش وزن برایتان سخت است، سعی کنید به جای سه وعده غذایی بزرگ، پنج یا شش وعده غذایی کوچکتر در روز بخورید. به خاطر داشته باشید که یک تکه مرغ و یک سیب زمینی پخته همیشه بهتر از شیک، نوار یا قرص است. اگر تصمیم به استفاده از مکمل افزایش وزن دارید، مطمئن شوید که علاوه بر مکمل، روزانه مقادیر کافی غذا مصرف می کنید.

مکمل‌های افزایش وزن می‌توانند پروتئین و کالری بیشتری به شما بدهند و اگر بلافاصله بعد از تمرین با وزنه استفاده شوند، ممکن است مفید باشند. همیشه مطمئن باشید رژیم غذایی شما حاوی تمام عناصر مورد نیاز است و از مکمل های افزایش وزن عاقلانه استفاده کنید. یادگیری اینکه برای چاق شدن چه چیزی بخوریم یک کار نسبتاً ساده است. کالری دریافتی خود را افزایش دهید و مطمئن شوید که غذاهای سالم و غنی از پروتئین مصرف می کنید. این همراه با تمرین با وزنه و استراحت زیاد به بدن شما اجازه می دهد تا به طور موثر حجیم شود و به شما کمک کند شکل بدن جدید خود را حفظ کنید.

رژیم لاغری سریع