با غذا ، تناسب اندام و سرگرمی زندگی جدیدی را به ارمغان بیاورید.


آیا می توانید باور کنید که امسال چهار ماه گذشته است؟! از آنجا که بهار در حال شکوفایی کامل است و تابستان در راه است ، زمان مناسبی برای ارزیابی مجدد زندگی جدیدی است که شخصاً برای شما به ارمغان می آورد. شاید این یک دوره ورزشی جدید باشد یا برای تنفس و کشش قبل و بعد از تمرین وقت بگذارید. هر آنچه را که برای لذت بردن در زندگی خود انتخاب می کنید ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم تیم ما است اینجا برای راهنمایی و کمک به شاد کردن شما

سوپ در یک حلقه

دوش آوریل گل های ماه مه را به ارمغان می آورد ، اما در مورد هویج نیز کمک می کند! روز جهانی هویج 4 آوریل استث، می خواستیم مدتی وقت بگذاریم تا بر این شیرینی نارنجی تأکید کنیم.

هویج علاوه بر اینکه ترد ، خوشمزه و مستعد غذای مورد علاقه اسم حیوان دست اموز است ، سرشار از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، پتاسیم ، ویتامین K1 و بتا کاروتن (رنگدانه ای است که بدن به ویتامین A تبدیل می کند). هویج علاوه بر مواد مغذی بیشماری که دارد ، فواید سلامتی دیگری نیز دارد ، از جمله:

  • کاهش کلسترول
  • کاهش وزن
  • بهبود سلامت چشم

برای جشن گرفتن این ریشه ، ما دستور تهیه سوپ هویج فوق العاده ای را تهیه کرده ایم که مطمئناً کمی راز به شما می دهد. دستور غذا را چاپ کرده و از آن استفاده کنید.

سوپ هویج فانتزی

مواد تشکیل دهنده:

یک عدد سیب زمینی شیرین

4 ریشه

نصف پیاز

1 جعبه سوپ سبزیجات

1 قاشق غذاخوری کره

کمی زعفران

پودر سیر ، نمک و فلفل به مزه

دستورالعمل ها:

  1. پیاز را مکعبی خرد کنید
  2. سیب زمینی ها را پوست گرفته و به قطعات کوچک برش دهید
  3. یک قابلمه بزرگ را گرم کرده و کره را اضافه کنید
  4. پیازها را بپزید تا شفاف شود
  5. هویج ، سیب زمینی شیرین و سوپ را اضافه کنید
  6. بجوشانید
  7. حرارت را کم کنید و بپزید تا همه چیز نرم شود
  8. همه چیز را با میکسر غوطه ور یا با یک میکسر معمولی مخلوط کنید. (هرچه دارید)

زعفران و ادویه را اضافه کنید. هم بزنید و مزه کنید تا سیر شود. همه چیز بخور.

اعضای برجسته ما

87. زاوستنا

“درد خود را به اشتیاق تبدیل کنید.” این تنها یکی از پیام های الهام بخشی است که توسط یکی از اعضای ما ، @ visual_content87 در IG برای شما ارسال شده است. منبع آن شاخ پیامهای فراوانی است که تمایل به بهتر را برمی انگیزد. می توانید شرط بندی کنید که او هرگز روز را برای پاها نمی گذراند. اما شانه ها اما سینه با مدارهای تخریب کننده ماهیچه های خود ، کار ساده ای را برای سهولت ورزش انجام می دهد. او در واقع حلقه قفسه سینه ای را که در رسانه های اجتماعی مشاهده کردید ، با فک روی زمین ایجاد کرد. نگران نباشید ، او احتمالاً این تمرین را نیز انجام داده است. 😄 در واقع ، ما واقعاً می خواستیم با مرد پشت دسته ملاقات کنیم و در این ماه چند سوال از او پرسیدیم:

  1. ورزش را از کی شروع کردید؟ چرا؟
    من یک سرباز بازنشسته نظامی هستم و نیاز نظامی این است که از نظر جسمی و روحی سخت باشم. وقتی ارتش را ترک کردم ، من رهبر سربازان بودم و آنها به من وابسته بودند که بیشتر از من باشند و استاندارد را تعیین کنند. می خواستم با آن روحیه رهبری ادامه دهم. البته زندگی نیز اتفاق می افتد. من رابطه بدی داشتم و احساس می کردم جذاب نیستم. افسردگی و عصبانیت باعث شد که بخواهم ظاهر خود را تغییر دهم. به نظر من بسیاری از مردم نیز سفر خود را از این طریق آغاز می کنند. شما احساس می کنید جذاب نیستید و می خواهید برای دیگری مهم خود احساس جذابیت کنید. علاوه بر جراحاتی که در ارتش متحمل شدم ، به کارهایی که در فیزیوتراپی انجام می دادم بسیار توجه می کردم. من می خواستم از این ایده ها استفاده کنم تا این کار را به آنچه در باشگاه ورزش می کنم تبدیل کنم.
  2. چه کسی از شما الهام می گیرد؟
    افرادی که سخت کار می کنند ، دوست دارند افراد برای ثبات تلاش کنند. من مجبور نیستم بهترین باشم ؛ واقعیت این است که شما تلاش می کنید اما یک نفر را که قبل از شروع همه چیز دنبال می کردم ، این بود dnicolemonroe؛ او در واقع شروع کرد اوب پیوند تناسب اندام او اکنون در تلویزیون حضور دارد و قراردادهای حامی مالی و غیره دارد. دوست دارم روزی او را ملاقات کنم. من می خواهم با تماشای تمرینات او خلاق تر باشم.
  3. در روز تقلب چه هزینه ای خواهید داشت؟
    من می روم ژیروسکوپ. من به مکان مدیترانه ای که می روم می روم و بهترین ژیروسکوپ هایی را که در مدت طولانی داشته ام دارم ، یا به Fresco Taco Spot (فقط سه شنبه) می روم.
  4. به کسی که تازه شروع به ورزش کرده است چه می گویید؟
    وقت بگذارید. نگران ورزشگاه نباشید. به بازگشت خود ادامه دهید ؛ نتیجه یک شبه اتفاق نمی افتد ، اما وقتی نتایج به دست آمد ، شما داستانی خواهید داشت.
  5. مورد مورد علاقه شما در مورد ورزش در Fitness Connection چیست؟
    او یک خانواده شد ، به ویژه در آلن ، ایالت تگزاس. آنها من را می شناسند و به من اهمیت می دهند. خواهر و خواهرزاده ام سال گذشته فوت کردند و آلیسا برای من چند کلوچه پخت. از مدیران گرفته تا مربیان قبول شدم و چیزی جز مراقبت و حمایت نشان نداد. به علاوه ، چمنزارهایی که آنجا هستند ؛ من عاشق ورزش هستم که باعث می شود احساس حرفه ای کنم.
  6. نقل قول انگیزشی شما چیست؟
    می شه انجامش داد. رهبران پیشرو هستند !!! – کرنل لاکت

برای دریافت کلمات خردمندانه و تمرینات شگفت انگیز @ svesen_content87 را در اینستاگرام مشاهده کنید.

oh.hej.its.chante

ملکه نیت های خودخوانده ، @oh.hey.its.chante تمرینات خود را با هدف انجام می دهد. این به ما الهام می بخشد که هرگز تسلیم نشویم ، به ویژه هنگامی که زمین خورده ایم. وقتی شکست می خورید ، متوقف کردن آن آسان است ، اما به گفته شانت: “هر روز کار در حال پیشرفت است.” یکی از بهترین ویژگی های او اشتیاق او برای داشتن بهترین نسخه از خود است – حتی اگر شامل بازگشت به اهداف تناسب اندام باشد. به ما اطلاع دهید اشکالی ندارد. فداکاری او به ما انگیزه می دهد و ما را تشویق می کند تا همیشه به مسیر اصلی خود بازگردیم. از عشق شما به خود و صبر بسیار سپاسگزارم. این چیزی است که همه می توانند کمی بیشتر از آن استفاده کنند. دنبال کردن @oh.hey.its.chant در اینستاگرام برای تأیید و الهام بیشتر زندگی.

به جلو حرکت کن

در این ماه ، سوالی در مورد مزایای پیاده روی در شبکه های اجتماعی پرسیدیم. برای علاقه مندان ورزش پرشور ، پیاده روی بدون دردسر به نظر می رسد. اما برای دیگران ، فقط کمی پیاده روی در روز می تواند مزایای زیادی برای سلامتی شما به همراه داشته باشد.

تنها یک سفر 30 دقیقه ای می تواند به شما کمک کند:

  • سلامت قلب را افزایش دهید
  • احتمال بیماری های قلبی و سکته را کاهش می دهد
  • تعادل خود را بهبود بخشید
  • استخوان های خود را قوی کنید
  • افزایش قدرت کلی
  • استقامت را افزایش دهید
  • کاهش چربی بدن

اگرچه 30 دقیقه بسیار مهم است ، اما پیاده روی طولانی مدت فقط سلامت شما را افزایش می دهد. اگر متوجه شدید که نمی توانید هر روز 30 دقیقه پیاده روی کنید ، برخی گزینه های دیگر که می توانید به برنامه خود اضافه کنید نیز می توانند به شما کمک کنند.

این شامل:

  • راه رفتن با سگ (یا سگ ؛ به عنوان همسایه)
  • هرجا که می روید از پله ها بالا بروید
  • دورتر از محل کار پارک کنید یا یک توقف زودتر از اتوبوس پیاده شوید
  • به جای 30 دقیقه ، 10 دقیقه پیاده روی کنید و از آنجا بسازید

مهم نیست چگونه وارد می شوید ، نکته این است که آن را به بخشی دائمی از روز خود تبدیل کنید. این کار سلامتی شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تناسب اندام و خوشبختی خود را حفظ کنید.

روی دستگاه آویزان نشوید

در طول سالها ، اختلاف نظرهای جزئی در مورد اینکه کدام بهتر است: وزنه آزاد یا ماشین؟ در اینجا در Fitness Connection ، ما معتقدیم که بهترین چیزی است که شما بیشتر از آن لذت می برید. آیا ما پاسخ را پاسخ دادیم؟ کمی ، اما مزایای هر دو تمرین بر دیگری بیشتر نیست ، بنابراین ما می گوییم شما مسیر خود را انتخاب کنید (یا توسط مربیان حرفه ای ما هدایت شوید).

وزنه های آزاد

برای استفاده از مزایای فوق العاده وزنه های آزاد لازم نیست برای هیچ Strongman® تمرین کنید. در واقع ، اگر توده عضلانی بیشتری داشته باشید (به عضله مراجعه کنید) کالری بیشتری می سوزانید (فقط عضله قلبی). اگر می خواهید پوندهای آزاردهنده خود را از دست بدهید یا لحن خود را تقویت کنید ، تمرینات با وزنه مناسب ترین روال تناسب اندام شما است.

شما می توانید کار کوچکی را شروع کرده و پیشرفت کنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • متابولیسم را تسریع می کند
  • بیشتر!

دستگاه های بدنسازی

ما می دانیم ماشین های ترسناک در ورزشگاه چقدر می توانند ترسناک باشند. اگر وارد این کار شدید ، نمی خواهید کسی را نگه دارید یا شرمنده کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کرده ایم ، بنابراین شرمنده نباشید از یکی از اعضای تیم Fitness Connection بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ماشین ها دوستان شما هستند.

علاوه بر تعیین دقیق ماهیچه ها ، دستگاه های بدنسازی ما همچنین می توانند به موارد زیر کمک کنند:

  • زمان ورزش را محدود کنید
  • بگذارید او از شما محافظت کند
  • بار مفاصل را کاهش دهید
  • از وزن بیشتر بدون آسیب استفاده کنید

ما یک نظرسنجی آنلاین انجام دادیم تا بدانیم کدام روش کار را ترجیح می دهید. برنده؟

در هر صورت ، هر دو نوع ورزش یک راه عالی برای کمک به سلامتی شما هستند. اگر شخصاً یکی را بر دیگری ترجیح می دهید ، به دنبال آن بروید! BEST تمرینی است که از آن لذت می برید.

از آنچه در اطراف شماست قدردانی کنید

پس از خوردن یک سوپ هویج خوشمزه و انجام یک دور کامل ورزش با اعضای برجسته که از وزنه های آزاد و دستگاه های بدنسازی استفاده می کنند ، به یاد داشته باشید که یک کار را انجام دهید: لذت بردن از زندگی. بهار در حال شکوفایی کامل است و این فرصتی عالی برای استراحت و قدردانی از فضای باز است. بوی گل یا علف تازه چیده شده را بو کنید. تماشای باران یا بازی به حالت قبل بازگردد. این زمان از سال زندگی و شادی جدیدی را برای همه اطرافیان به ارمغان می آورد ، بنابراین همه چیز را وارد کنید و قدر دنیای خود را بدانید.



دیدگاهتان را بنویسید