با سبز شدن عملکرد خود را افزایش دهید

مقالات متعدد مرتبط با تغذیه در مورد ترجیح دادن یک رژیم غذایی غنی از سبزیجات برگ سبز صحبت می کنند. از قضا، یونانیان و رومیان باستان از قدرت غذایی خود آگاه بودند. آنها کلم پیچ و کلم را پرورش دادند و رومی ها آنها را با خود در کارزارهای امپراتوری سازی خود بردند. این شیوه خوب ارتش و جمعیت عمومی آنها را حفظ کرد. رژیم های غذایی مدرن شامل بسیاری از غذاهای فرآوری شده است و ممکن است شما در معرض این منابع سنتی تغذیه قرار نگرفته باشید.

اگر در آن گروه تاسف بار هستید، ممکن است به انتخاب فضای سبز در فروشگاه مواد غذایی نگاه کنید و به این فکر کنید که چه چیزی را انتخاب کنید و چرا. یک خلاصه کوتاه از بهترین انتخاب های سبزیجات برگ سبز نیروگاهی و فواید تغذیه ای آنها ممکن است سفر بعدی شما و انتقال شما به یک رژیم غذایی سالم را کمی آسان تر کند.

در بالای لیست کلم پیچ قادر متعال قرار دارد. انواع مختلفی از برگ های کلم پیچ در برخی سوپرمارکت ها موجود است، اما رایج ترین آن کلم پیچ کلاسیک است. به عنوان یک راهنمای کلی، هر چه رنگ تیره تر باشد، تراکم مواد مغذی بالاتر است. این در مورد کلم پیچ و بیشتر سبزیجات برگدار دیگر صدق می کند. یک پیمانه کلم پیچ خرد شده 134 درصد از نیاز روزانه توصیه شده به ویتامین C، 133 درصد ویتامین A و 1180 درصد ویتامین K را ارائه می دهد. منبع خوبی از پروتئین های گیاهی می توانید تراکم مواد مغذی آن اسموتی ماست را برای صبحانه یا آن سالاد ناهار با ریختن مقداری کلم پیچ خرد شده افزایش دهید.

پسر عموی نزدیک کلم پیچ کلم سبز است که یک جزء غذایی شناخته شده در منطقه جنوب شرقی ایالات متحده است. علاوه بر ارائه ویتامین ها و مواد معدنی، کولارد بخارپز ثابت کرده است که یک غذای عالی برای مبارزه با کلسترول است و داروهایی را که به طور خاص برای این منظور طراحی شده اند شکست می دهد. کولاردها را می توان با سبزی های دیگر مخلوط کرد، بخارپز کرد و با روغن زیتون و چاشنی سرو کرد.

قبل از اینکه کلم پیچ به پادشاهی سبزیجات برگدار برسد، اسفناج نیروگاه مواد مغذی برگی بود. پوپای به دنبال چیزی بود که یک قوطی اسفناج را پایین انداخت تا ماهیچه‌ها رشد کند. یک وعده 6 اونس اسفناج پخته شده 6.4 میلی گرم آهن را به بدن می رساند که به طور مستقیم از رشد عضلات حمایت می کند. برگ های اسفناج همچنین حاوی ماده ای در غشای برگ است که به عنوان سرکوب کننده اشتها شناخته می شود. این به کاهش هوس کمک می کند و از کاهش وزن حمایت می کند. اسفناج را می توان به سالاد، اسموتی ماست اضافه کرد و به تنهایی به عنوان یک غذای جانبی مغذی سرو کرد.

در حالی که ما در مورد سالاد صحبت می کنیم، کاهوی رومی انتخابی عالی برای قسمت برگ سبز هر سالاد است، نه فقط سالاد معروف سزار. کاهو رومینه ویتامین B بیشتری به شکل اسید فولیک دارد حتی از کلم پیچ قوی. اسید فولیک به افزایش باروری و تعداد اسپرم در مردان مرد کمک می کند. این ماده همچنین به عنوان یک ماده مغذی عالی برای مبارزه با افسردگی نشان داده شده است.

در ردیف بعدی چغندر سوئیس است که حاوی بیش از دوجین آنتی اکسیدان و عوامل ضد التهابی مختلف است که نشان داده شده است مقاومت به انسولین را کاهش داده و تحمل گلوکز را بهبود می بخشد. شارد می تواند یک مکمل عالی برای یک برنامه کاهش وزن باشد که در آن به دفاع در برابر دیابت نیاز است. چغندر سوئیس را می توان تفت داد و به عنوان غذای جانبی سرو کرد یا به خورش ها و سایر غذاهای مخلوط سبزیجات اضافه کرد. کلم یکی دیگر از سبزیجات برگدار با قدرت ضد التهابی قوی است و در عین حال تامین کننده کلسیم، آهن و سایر مواد معدنی است.

در نهایت، به جای کنار گذاشتن تزئینات بامزه کنار بشقاب خود – برگ های سبز جعفری – ممکن است بخواهید دوباره نگاهی بیندازید. فقط یک شاخه از آن برگ های ریز می تواند یک روز کامل ویتامین K را تامین کند. جعفری همچنین به کنترل اشتهای شما کمک می کند و آن را به یکی دیگر از مواد غذایی مناسب برای کاهش وزن تبدیل می کند. جعفری خرد شده را می توان به هر سالاد، خورش سبزیجات اضافه کرد و به عنوان چاشنی روی استیک و ماهی کبابی اضافه کرد.

خبر خوب در مورد همه این مواد مغذی عالی این است که آنها مقرون به صرفه هستند، در اکثر سوپرمارکت ها در تمام طول سال در دسترس هستند و حتی به راحتی در باغ خود یا در گلدان در پاسیو رشد می کنند. اکثر آنها دارای فصل تولید طولانی هستند که اغلب به چندین سال می رسد. سبز شوید – آسان است و شما را قوی تر می کند.

رژیم لاغری سریع