با خورشید روبرو شوید و انگیزه خود را حفظ کنید



در این ماه ، ما بر روی بهترین چیزها در اعضای خود ، از جمله موفقیت های آنها و نحوه ایجاد انگیزه در دیگران ، تمرکز می کنیم. از این وبلاگ ماهانه لذت ببرید همانطور که از دیگران یاد می گیریم ، خود را در میان وعده های خوشمزه غوطه ور کنید و همیشه صورت خود را در مقابل نور خورشید نگه دارید.

هموس چیزی به شما می گوید

حمص یکی از بهترین میان وعده ها است. شاید بهترین همیشه. ما خوشحال می شویم افکار شما را بشنویم ، اما مطمئن هستیم که هنوز هم درست می گوییم. فوق العاده همه کاره ، همیشه خوشمزه است و می تواند با ترجیحات غذایی شخصی شما سازگار شود. آیا ما همچنین اشاره کردیم که هوموس می تواند برای شما سالم باشد؟

در واقع ، هوموس می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • بهبود سلامت استخوان ها ، ماهیچه ها و پوست (سرشار از پروتئین)
  • کلسترول پایین (با تشکر از نخود!)
  • آنتی اکسیدان های بیشتری ارائه دهید
  • کم خونی پایین (نخود و تاهینی منابع عالی آهن هستند)
  • شما در حال کاهش وزن هستید
  • بیشتر!

در روز ملی هوموس ، ما یک دستور العمل ساده را ارسال کردیم. در اینجا دوباره برای همه شما که آن را از دست داده اید.

هوموس انعطاف پذیر برتری

مواد تشکیل دهنده:

1 قوطی نخود ،

سیر ، تاهینی ، آب لیمو ، روغن زیتون ، نمک و زیره به مزه

دستورالعمل ها:

همه مواد را مخلوط کرده و مزه دار کنید تا راضی شوید.

با میان وعده مورد علاقه خود (تعداد انگشتان) شنا کنید و لذت ببرید!

اسلاید هوموس 4

نکته: می توانید مواد مختلفی را برای ادویه هوموس اضافه کنید. Jalapenos ، چیلی سبز ، عسل ، فلفل قرمز ، زیتون و / یا گوجه فرنگی تنها برخی از محصولات دیگری هستند که می توانید برای طعم قوی تر به آنها اضافه کنید.

آن را بجوید

ما از شما پرسیدیم میان وعده شما چیست و هشدار دادیم که می توانید تا آخر عمر فقط 3 عدد داشته باشید. با توجه به نقاط قوت آنها ، مطمئن نیستیم که بتوانیم سه مورد را نیز انتخاب کنیم. به نظر می رسد که ما مجبور باشیم قوانین خود را زیر پا بگذاریم و همه اشتباهات را انتخاب کنیم.

صرفنظر از میان وعده سالم ، ما می خواستیم به شما اطلاع دهیم که هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. هر چیزی که ما ارسال کرده ایم دارای فواید و ترکیبات سلامتی است که می تواند به شما در کاهش وزن ، جمع آوری و حفظ آن کمک کند.

  1. ماست و گرانول – مملو از فیبر ، کلسیم ، پروتئین و پروبیوتیک
  2. سیب و کره بادام زمینی – مقدار زیادی فیبر ، چربی های سالم ، پروتئین و مواد معدنی
  3. نان تست آووکادو – مقدار زیادی پتاسیم ، فیبر ، چربی های سالم و ویتامین ها
  4. اسموتی میوه ای – حاوی ویتامین های ضروری ، آنتی اکسیدان ها و فیبر است
  5. آجیل مخلوط – منبع خوبی از مواد مغذی ، آنتی اکسیدان ها ، چربی های سالم و فیبر است
  6. موز – مقدار زیادی پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم
  7. بلغور جو دوسر – سرشار از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و به کاهش قند خون کمک می کند
  8. تخم مرغ آب پز – سرشار از پروتئین ، ویتامین B ، کلسیم و روی است
  9. پنیر و میوه – مقدار زیادی ویتامین B ، کلسیم ، پروتئین و مواد معدنی

آیا دیگر میان وعده های سالم که بیشتر از آن ها لذت می برید را از دست داده ایم؟ لطفاً در شبکه های اجتماعی با ما تماس بگیرید و به ما اطلاع دهید که چه چیزی را از دست داده ایم.

ممکن است اعضای انگیزشی

karlacariaga

ما در این ماه روز مادر را جشن گرفتیم ، بنابراین مناسب است که مادری الهام بخش معرفی کنیم که به سادگی او را در ورزشگاه ورزشکار می کند. کارلا ازkarlacariaga در اینستاگرام یک مادر #مناسب است که وقتی کار سخت خود را نشان نمی دهد (شانه های قاتل!) ، ما را با کلمات حکمت انگیزشی مادر تحت تأثیر قرار می دهد.

“تمرکز بر روی پله جلوی خود و نه کل راه پله” ، تنها یکی از تمایلات زیادی است که #FitcoMom ما را مجذوب خود کرده است. این به ما می گوید که آیا اهداف تناسب اندام دشواری داریم یا مشکلات عمده زندگی ، می توانیم با انجام گام به گام بر آنها غلبه کنیم.

karlacariagi را در اینستاگرام دنبال کنید و مدارها و الهامات فوق العاده او را بررسی کنید.

@breannalaw15

Breanna از @ breannalaw15 در اینستاگرام در این ماه از ما متمایز بود زیرا از حذف کلمه “F” نترسیدیم: شکست. برخی از انگیزشی ترین محتواها از کسانی است که شکست خورده اند و ادامه می دهند. گربه سگ برینا می گوید: “همه چیز را می توان گرفت ، “و اگر او شکست بخورد” ، متوقف کردن آن اشکالی ندارد. “

ما از انگیزه و اشتیاق او الهام گرفته ایم. هر سفر تناسب اندام حفره هایی در مسیر خود دارد ، اما آنچه ما در سفر انجام می دهیم ، تعیین کننده نحوه دستیابی به اهداف ما است. برنا سقوط هایش را به عزم و اراده ای تبدیل می کند که او را به جلو سوق می دهد. ما می خواهیم برای یک جانباز ارتش نان تست بگذاریم که ما را روی زمین نگه می دارد و همیشه ما را به جلو هل می دهد.

@breannalaw15 را در اینستاگرام دنبال کنید و تعداد زیادی برنده ، تمرینات و یک سگ زیبا را ببینید.

@ajaxxfit

به دنبال حلقه های کوچک متناسب با تناسب اندام شخصی خود هستید؟ ajaxxfit را در اینستاگرام ببینید! این عقاب UNT سابق تمریناتی را که در طول سالها آموخته است ترکیب می کند و آنها را با جهان به اشتراک می گذارد تا به دیگران کمک کند در تناسب اندام خود شرکت کنند. مهم نیست که متخصص هستید یا تازه کار را شروع کرده اید ، آنتونی کار شگفت انگیزی را در ایجاد تمرینات پویا HIIT با گام هایی برای همه سفرهای مختلف تناسب اندام انجام داده است.

ajaxxfit را در اینستاگرام دنبال کنید و تماشا کنید که طناب های جنگ را از بین می برد در حالی که کاری را برای بقیه ما راحت تر می کند.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟

مه آن موقع از سال است که می توانیم برای ورزش به برزخ ختم شویم. قطعنامه های سال از بین رفته است و ما تعجب می کنیم که آیا این همه کار ارزشش را دارد؟ آره! پایین آمدن آسان است ، اما همانطور که در اوایل این ماه اشاره کردیم ، تسلیم شدن اشکالی ندارد. ما از شما پرسیدیم چه چیزی شما را تشویق می کند که به کار خود ادامه دهید در حالی که اوضاع به این خوبی نیست. ما قصد نداریم به هر 10 دلیلی که ارسال کردیم بپردازیم ، اما می خواهیم برخی از دلایل عملکرد برخی از انگیزه های شما را مورد بررسی قرار دهیم.

2. شادی عمومی را حفظ کنید

در طول ورزش ، مغز تعدادی مواد شیمیایی را در سراسر بدن ذخیره می کند. اینها شامل اندورفین ، دوپامین و حتی آدرنالین هستند که نشان داده اند احساس شادی را افزایش می دهند! داستان کوتاه ، اگر احساس ناامیدی می کنید و به انگیزه نیاز دارید ، بدانید که ورزش به شما کمک می کند خوش بین و مثبت بمانید. ناگفته نماند اعتماد به نفس.

6. استرس را کاهش دهید

ما فقط اشاره کردیم که ورزش اندورفین را برای شادی افزایش می دهد ، در حالی که هورمون های مربوط به استرس ، از جمله کورتیزول را کاهش می دهد. مغز شما نه تنها به معنای واقعی کلمه مواد شیمیایی ضد استرس را ترشح می کند ، بلکه می تواند سلامت بیشتری برای قلب و کل بدن شما ایجاد کند تا احساس بهتری داشته باشید.

9. یک شیوه زندگی سالم را رعایت کنید

تنها چیزی که می شنویم مزایای ورزش است. این می تواند متابولیسم شما را افزایش دهد ، به کاهش وزن کمک کند ، استرس را کاهش دهد ، شادی و اعتماد به نفس را افزایش دهد و خیلی بیشتر. یک سبک زندگی سالم شامل همه جنبه های زندگی ، از جمله خانواده ، دوستان و جامعه می شود. جالب است فکر کنید که ورزش به خودی خود نیز تأثیر مفیدی بر سایر چیزهای اطراف شما خواهد داشت.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟ هرکسی در آغاز (یا ادامه) سفر تناسب اندام جاه طلبی ها و اهداف خاص خود را دارد. مال شما چیست؟ با هشتگ #FitnessConnection در رسانه های اجتماعی به ما اطلاع دهید و شاید شما یکی از اعضای برجسته ما باشید.

خورشید پدیدار میشود

ما در تابستان و اواسط سال به سرعت در حال افزایش سرعت هستیم! برای یادآوری آنچه شما را به حرکت در می آورد و آنچه شما را راهنمایی می کند وقت بگذارید. به یاد داشته باشید ، استراحت یا زمین خوردن گاه به گاه مشکلی ندارد ، اما ترک آن اشکالی ندارد. ما به شما بسیار ایمان داریم ، بنابراین اگر تا به حال احساس کردید نیاز به تقویت دارید. به دیدار ما بیایید و ما به شما کمک می کنیم زمان را در زیر نور خورشید برگردانید.

دیدگاهتان را بنویسید