با بازی اسکواش می توانید کالری زیادی بسوزانید

اگر سعی کرده‌اید یک فعالیت ورزشی سرگرم‌کننده پیدا کنید که به شما کمک کند در شرایط عالی و سلامتی باشید، با توجه به اینکه سطح کالری سوزانده شده در بازی اسکواش واقعاً بالاست، اسکواش گزینه شگفت‌انگیزی است. به زبان ساده از یک زمین اسکواش سرپوشیده با دری تشکیل شده است که 2 تا 4 شرکت کننده می توانند در این فعالیت شرکت کنند. برای اینکه مطمئن شوید بازیکن دیگر را شکست می دهید، آمادگی بدنی مناسب، واکنش ها و تمرکز لازم است. ناگفته نماند که با یک رژیم تمرینی تحریک کننده مانند اسکواش و کالری سوزانده شده در بازی اسکواش، به زودی متوجه خواهید شد که به اهداف خود می رسید، خواه رسیدن به وزن ایده آل، حفظ تناسب اندام و سلامت خود، افزایش تمرکز و یا صرفاً شرکت در یک ورزش پر انرژی. فعالیت.

اسکواش به عنوان یک تمرین حرکتی بسیار شدید، به عنوان یک تمرین قلبی عالی در نظر گرفته می شود. صرف نظر از سن یا جنسیت، می توانید از شرکت در اسکواش نتایج عالی انتظار داشته باشید. کاری که باید انجام دهید این است که در یک مرکز ورزشی ثبت نام کنید و با مسابقه در داخل خانه شروع کنید. شما به تجهیزات اسکواش خود نیاز دارید و راکت اسکواش هارو بدون شک یکی از موثرترین وسایلی است که می توانید در نظر بگیرید. نه تنها به شما امکان می دهد یک فعالیت ورزشی را تجربه کنید، بلکه حتی به هماهنگی چشم و دست، انعطاف بدن و تمرکز شما کمک می کند. کدو حلوایی همچنین می تواند به عنوان یک تسکین دهنده فوق العاده استرس پس از روز سخت شما عمل کند. مردم می گویند توصیه می شود که در پایان روز با همسران خود برای یک بازی اسکواش دور هم جمع شوید تا استرس را از بین ببرید و همچنین تناسب اندام خود را حفظ کنید.

نگاهی به کالری سوزانده شده در بازی اسکواش:

بررسی سریع کالری‌های سوزانده شده در بازی اسکواش این امکان را به شما می‌دهد که بدانید چقدر می‌تواند به عنوان یک ورزش تناسب اندام موثر و حتی یک روال تمرینی مفید باشد. مقدار کالری که می سوزانید به طور کلی به مدت زمان بازی و وزن بدن شما بستگی دارد. همچنین، یک شرکت‌کننده زن کالری‌ها را کمی متفاوت از یک بازیکن مرد می‌سوزاند. با این حال، با فکر کردن به وزن حدود 65 کیلوگرم / 171 پوند، آنچه در ادامه می‌آید به شما احساس کالری سوزانده شده در بازی اسکواش را می‌دهد:

اگر به مدت 10 دقیقه در بازی شرکت می کنید – 130 کالری

وقتی به مدت 30 دقیقه در بازی شرکت می کنید – 390 کالری.

اگر 60 دقیقه / 1 ساعت در بازی شرکت کنید – 780 کالری

برخی از مقامات بر این باورند که اسکواش در مقایسه با فعالیت‌های پرانرژی رایج‌تر، مانند فوتبال، تنیس یا بسکتبال، به شما کمک می‌کند کالری بیشتری را در یک دوره زمانی معادل بسوزانید. توصیه می شود بدانید که آمار ارائه شده در اینجا یک محاسبه تقریبی است و ممکن است از فردی به فرد دیگر تغییر کند، با این حال بازی تقریباً همیشه به شما امکان می دهد مقدار خوبی کالری بسوزانید.

کدو حلوایی یک گزینه عالی به عنوان یک تمرین تناسب اندام و همچنین یک تسکین دهنده استرس است. در این فرآیند کل بدن و ذهن شما را تمرین می دهد، در حالی که یک تمرین شگفت انگیز است. با این حال، ممکن است به کمک و تجهیزات مناسب برای امتحان اسکواش نیاز داشته باشید، که به خصوص یک بازی فعال و با شدت بالا است. تجهیزات خود را با یک راکت اسکواش هارو، لباس مناسب و احتمالاً کمک از یک مربی یا مربی باتجربه بخرید تا خود را برای بازی آماده کنید. وقتی در جریان هستید، به لطف کالری سوزانده شده در بازی اسکواش، متوجه نتایج عالی خواهید شد و خود را سالم تر، استرس کمتر و لذت بردن از بازی خود خواهید دید.