ایده های ساده و سالم برای صبحانه برای افراد پرمشغله

آیا صبح ها به دلیل مشغله کاری صبحانه را حذف می کنید؟

وقتی احساس می‌کنید تحت تأثیر برنامه‌تان قرار گرفته‌اید، و دائماً در حال مسابقه دادن از یک قرار به قرار بعدی هستید، حذف کامل صبحانه یک تصمیم فوق‌العاده محبوب است. صبح‌ها واقعاً می‌تواند مسابقه‌ای باشد که احساس می‌کنیم دائماً در حال شکست دادن هستیم، بنابراین دلیل این احساس را درک می‌کنم که زمانی برای صرف صبحانه وجود ندارد.

از این گذشته، وقتی در حال دویدن در مسابقه ای با ساعت هستید، به نظر غیرممکن است که فرصتی برای صبحانه بنشینید، علاوه بر هر چیز دیگری.

من هم آنجا بوده ام. ما همه آنجا بوده ایم. من مطمئناً سردرگمی و ناامیدی شما را احساس کرده ام. مطمئنم مادرتان به شما گفته است که صبحانه مهمترین وعده غذایی روز است، اما اگر به یادآوری دیگری نیاز دارید … وقت آن است که صبحانه را حذف کنید!

خوردن صبحانه به بهبود تمرکز، حافظه و حتی به تقویت خلق و خو کمک می کند. پیدا کردن یک صبحانه ساده و سالم که برای برنامه شلوغ شما مناسب باشد بسیار آسان است، و من به شما نشان خواهم داد که چگونه – بنابراین دیگر بهانه ای برای حذف صبحانه ندارید.

اما در واقع – یافتن زمانی برای خوردن صبحانه بسیار مهم است. شما فقط تمام شب را بدون غذا گذرانده اید و باید بدن خود را برای روز آینده سوخت گیری کنید. صبحانه زمان مناسبی برای دریافت ویتامین ها و مواد مغذی مهمی است که بدن برای عملکرد خوب در طول روز به آن نیاز دارد.

در اینجا چند ایده ساده و سالم مورد علاقه من برای صبحانه وجود دارد که کاملاً در یک برنامه شلوغ قرار می گیرد …

نان تست با آووکادو و یک تخم مرغ. این صبحانه طعم بسیار خوبی دارد و در عرض چند دقیقه درست می شود. آووکادو سرشار از چربی‌های سالم است و تخم‌مرغ مقداری پروتئین مورد نیاز بدن را تامین می‌کند.

پارفه میوه، آجیل و ماست. ماست های گیاهی خوشمزه ای وجود دارد که اگر هنوز این کار را نکرده اید باید آنها را امتحان کنید – مارک های محلی منطقه خود را جستجو کنید. شما به سادگی مقداری ماست، آجیل، میوه، کره آجیل و عسل را لایه برداری می کنید تا یک صبحانه خوشمزه پر از چربی های سالم، ویتامین ها و مواد معدنی درست کنید.

مینی مافین صبحانه را از قبل درست کنید. وقتی صبح مطلقاً وقت ندارید، اینها را از قبل آماده کنید و حتی با خود ببرید. به سادگی مقداری تخم مرغ، اسفناج و سبزیجات دیگری را که می خواهید در قالب های مافین بریزید، آنها را در دمای 350 درجه به مدت 15 تا 20 دقیقه بپزید و آماده استفاده هستند.

شبانه چیا. جو دوسر، دانه چیا، عسل و مقداری شیر گردو را در یک شیشه بریزید و بگذارید یک شب در یخچال بماند. شما می توانید مواد دیگری را که ممکن است بخواهید به سلیقه خود اضافه کنید، مانند پودر کاکائو، زغال اخته یا کره بادام زمینی.

بیش از حد آن را پیچیده نکنید – این دقیقاً همان چیزی است که باعث ایجاد احساس سرگیجه می شود که شما را از خوردن صبحانه روزانه باز می دارد. تغذیه سالم خود را وارد خود کنید تا در تمام طول روز احساس خوبی داشته باشید.