اشتباهاتی که هنگام کاهش چربی انجام می دهیم

چاقی به یک اپیدمی جهانی تبدیل شده است که هر 2 نفر ذهنیتی دارد که در آن نیاز به کاهش وزن برای حفظ یک سبک زندگی سالم با طول عمر دارد. گاهی اوقات، تلاش برای کاهش وزن می‌تواند بسیار طاقت‌فرسا شود و ممکن است احساس کنیم هر کاری که انجام می‌دهیم درست است، اما به نظر می‌رسد که تمام تلاش‌های ما بیهوده است.

آنچه واقعاً اتفاق می افتد این است که مردم اغلب با پیروی از توصیه های غیرعملی و قدیمی مانع پیشرفت خود می شوند. در اینجا چند اشتباه رایج / تصور غلط در مورد کاهش چربی وجود دارد:

خوردن خیلی کم یا خوردن کالری زیاد

ما این تصور را داریم که حذف وعده‌های غذایی به ما کمک می‌کند کالری بسوزانیم و در عین حال از دریافت آن‌ها نیز جلوگیری کنیم. با این حال، حذف وعده‌های غذایی فقط اشتهای ما را بیشتر می‌کند، به همین دلیل تمایل به پرخوری یا پرخوری داریم و در نهایت کالری بیشتری می‌خوریم. مثل همیشه.

ورزش نکردن یا زیاد ورزش نکردن

برخی از ما معتقدیم که می توانیم چربی شکم خود را فقط با حفظ یک رژیم غذایی سالم یا فقط با پیروی از یک رژیم تمرینی سخت کاهش دهیم. رژیم غذایی و ورزش هر دو نقش بسیار مهمی در چربی سوزی ما دارند و برای کاهش سریع چربی باید هر دو را حفظ کنیم. اگر بیش از حد ورزش کنیم و رژیم غذایی مناسب نداشته باشیم، توده عضلانی ارزشمندی را از دست می دهیم و اگر ما زیاد غذا می خوریم و خیلی کم ورزش می کنیم که متابولیسم ما را کاهش می دهد که برای بدن خوب نیست

انتخاب غذاهای کم چرب یا “رژیمی”.

کسی که عاشق یک میانبر رضایت بخش در زندگی نیست، چه از نظر شغلی، سلامتی یا حتی عشقی. با این حال، درک این واقعیت که هیچ میانبری برای یک بدن سالم وجود ندارد، بسیار حیاتی است. هر حرکتی که انجام می‌دهیم برای مجسمه‌سازی بدنی کاملاً تراشه‌دار بسیار مهم است. ما باید یک رژیم غذایی متعادل با تمام ویتامین‌ها و مواد معدنی لازم را حفظ کنیم.

عدم مصرف پروتئین کافی

پروتئین ماده “عضله ساز” در غذای ما است. هر چه بیشتر ورزش کنیم، از عضلات بیشتری استفاده می کنیم که کمبود پروتئین در بدن ما را بیشتر می کند. پروتئین را می توان به راحتی در غذاهایی مانند حبوبات، گوشت، لبنیات و سویا یافت.

انجام ندادن تمرینات با وزنه/ تمرکز بیش از حد روی کاردیو

مطالعات نشان می دهد که تمرینات وزنه برداری مانند وزنه برداری یکی از موثرترین استراتژی های ورزشی برای عضله سازی و افزایش سرعت متابولیسم است. همچنین منجر به بهبود ترکیب کلی بدن و همچنین کاهش چربی شکم می شود. در واقع به نظر می رسد بهترین استراتژی برای کاهش وزن ترکیبی از تمرینات هوازی و وزنه برداری باشد

به اندازه کافی نخوابید

خواب در کاهش وزن به اندازه ورزش مهم است، اگر نه بیشتر. بدن ما به حداقل 6 تا 8 ساعت خواب عمیق در هر شب نیاز دارد، به خصوص اگر از یک روال ورزشی سخت پیروی کنیم. بافت های آسیب دیده به زمان استراحت نیاز دارند تا خود را بسازند و از تغذیه ای که ما دریافت می کنیم استفاده کنند.

عدم استفاده از تجهیزات مناسب برای چربی سوزی

استفاده از تجهیزات درمانی مناسب بسیار حیاتی است. شما می توانید از تجهیزات پزشکی مانند صاف کننده شکم برای کاهش وزن بدون دردسر در خانه/دفتر خود استفاده کنید.

ایجاد تغییرات بیش از حد در یک حرکت

رم در یک روز ساخته نشده است – معنی این جمله این است که ساختن چیزهای عالی زمان می برد، همین امر برای بدن سالم و متناسب نیز صدق می کند. آهسته شروع کنید، تغییرات تدریجی ایجاد کنید و ببینید که بدن شما به یک معبد تبدیل می شود که شروع به پرستش می کنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش چربی استفاده از دستگاه صاف کننده شکم است و یکی از شرکت‌هایی که در زمینه تولید محصولات اصلاح کننده شکم فعالیت می‌کند Lifeshield Healthcare است.