استفاده از ظرفیت های محیطی برای پاسخگویی مناسب به مسائل فرهنگی



ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: 1401/03/24
کد خبر: 1855932

معاونت امور فرهنگی و تبلیغات سازمان تبلیغات اسلامی کشور

حجت الاسلام زمانی گفت: اکوسیستم فرهنگی در خدمت رواج تبلیغات است و اگر درک خوبی از معضل اکوسیستم داشته باشیم اساساً قدرت پاسخگویی مناسب به مسائل فرهنگی را خواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیور آفتاب; حجت الاسلام عزت زمانی معاون امور فرهنگی و تبلیغات سازمان تبلیغات اسلامی از روحانیون موسس و مدیران سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی است. و معارف اسلامی داشته باشند و همیشه در این مسیر تلاش کنند.

در حوزه تبلیغات اصیل و سنتی، در امیدوارکننده ترین بستر، ده درصد مخاطب را می توان مستقیماً مورد خطاب قرار داد و گفت: «مطمئناً باید از ابزار رسانه و هنر برای گسترش مخاطب استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه کار رسانه به تنهایی تاثیری بر زندگی مخاطب ندارد، تصریح کرد: تسخیر قلب ها یک کارزار سنتی اصیل است و هر دو باید با هم کار کنند.

این مسئول افزود: باید تلفیقی از تبلیغات اصیل سنتی با استفاده از ابزارهای پیچیده رسانه ای برای رسیدن به نتیجه مطلوب وجود داشته باشد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر لزوم گسترش حلقه های میانی کمپین گفت: ترویج کمپین اولویت ماست.

معاون امور فرهنگی و تبلیغات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نانوا، آرایشگر و… چگونه می توانند اسلام ناب را آموزش دهند؟ این بستگی به درک ما از اکوسیستم فرهنگی دارد و اگر درک خوبی از مشکل اکوسیستم داشته باشیم اساساً قدرت پاسخگویی مناسب به مسائل فرهنگی را خواهیم داشت.

با تاکید بر اینکه هنر ما جان بخشیدن به توانمندی های محیطی است، تاکید می کند: این قطعه باید در عرصه واقعی تبلیغ مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول افزود: سازمان باید برای موضوعات مختلف فرهنگی برنامه ریزی داشته باشد تا هدف خود را در حوزه تبلیغ دین محقق کند.

معاون امور فرهنگی و تبلیغات سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: تلاش های اداره کل تبلیغات استان مرکزی برای ارتقای شبکه و محتوای فرهنگی استان مشخص است و می تواند الگو باشد.

پایان پیام/