از این نوشیدنی های الکلی بالا دوری کنید

آیا می‌خواهید اندام ساحلی داشته باشید و هنوز هم می‌خواهید در تعطیلات آخر هفته چند مزخرف مهمانی داشته باشید؟ برخی از این انتخاب های سبک تر را به جای انواع چربی کامل امتحان کنید.

عاقلانه بنوشید

ما این روزها دوست داریم در بیشتر موقعیت‌های خاص شیطنت کنیم، این فقط بیشتر رویدادها را جالب‌تر می‌کند و اگر در مهمانی نانا خود نباشید، احتمالاً با مجموعه‌ای از کوکتل‌های پرکالری و کم ارزش غذایی فریفته خواهید شد. اگر نمی توانم شما را وسوسه کنم که فقط به آب یا چای سبز با طراوت بچسبید، ممکن است سعی کنم شما را به سمت نوشیدنی های الکلی با کمترین کالری راهنمایی کنم.

الکل خالص حاوی حدود هفت کالری در هر گرم است که تقریباً دو برابر پروتئین یا کربوهیدرات چاق کننده است. به همین دلیل مهم است که مشروبات الکلی خود را با دقت انتخاب کنید، مگر اینکه بخواهید شکمتان به سرعت محو شود.

در اینجا برخی از انتخاب‌های کم کالری وجود دارد که باید برای مناسبت‌های ویژه بعدی یا “کور” بعدی خود در نظر بگیرید.

به این نوشیدنی های کم کالری بچسبید

340 میلی لیتر آبجو سبک – 110 کالری

170 میلی لیتر رام و کک رژیمی – 65 کالری

115 میلی لیتر کابرنه سووینیون یا شاردونی – 90 کالری، معادل یک تکه اسفنج.

115 میلی لیتر شامپاین خشک – 105 کالری، معادل یک بیسکویت شکلاتی.

170 میلی لیتر ودکا و آب سودا – 65 کالری، معادل یک پود کوچک یورکشایر.

215 میلی لیتر جین و تونیک رژیمی – 115 کالری

جک دنیلز (تک شات) – 55 کالری

فقط چند مورد از اینها و نه بیشتر

پینت 5٪ لاگر – 244 کالری، 3 معادل یک ساندویچ مترو است.

پینت سیدر 4.5 درصد – 233 کالری

پیت 4.1% غلیظ – 210 کالری، معادل یک تکه بزرگ پیتزا.

پینت 4.5٪ تلخ / آلی – 222 کالری

این پسران بد را ننوشید

اسلاید گلی 170 میلی لیتری – 560 کالری

255 میلی لیتر مای تای – 620 کالری

285 میلی لیتر مارگاریتا – 550 کالری، معادل یک همبرگر پنیر MCYDS و سیب زمینی سرخ شده کوچک.

285 میلی لیتر یخ چای لانگ آیلند – 543 کالری

340 میلی لیتر پینا کولادا – 586 کالری، معادل 2 برگر پنیر MCYDS.

*در مورد اکثر کوکتل های آبمیوه نیز همینطور است.

تعجب آور؟ خوب شاید حالا می دانید چه چیزی مانع از کاهش وزن شما بعد از یک آخر هفته سنگین مشروب می شود. اگر هر آخر هفته نوشیدنی بنوشید می تواند به تناسب اندام و اهداف سلامتی شما آسیب برساند. برخی از این نکات را برای کاهش کالری الکلی امتحان کنید.

  • اگر هر آخر هفته می نوشید، سعی کنید در طول هفته آب ننوشید.

  • زیاد مشروب نخورید

  • بعد از هر نوشیدنی یک آب بنوشید.

  • پاپ گازدار را با آب سودا و لیمو عوض کنید.

  • قبل از نوشیدن خودداری کنید

  • کمی دیرتر از حد معمول بیرون بروید

  • کمی زودتر تشریف بیاورید

  • اینقدر پول نگیرید و کارت خود را در خانه بگذارید

  • هر بار که کمتر در یک شب بیرون می‌روید با چیزی که از آن لذت می‌برید پذیرایی کنید و به تلاش خود ادامه دهید تا آخرین نتیجه خود را شکست دهید تا لذت ببرید.

  • نوشیدنی های غیر الکلی بنوشید.

امیدوارم این کمک کند. تمام این صحبت های نوشیدنی مرا گرسنه و تشنه کرده است، وقت آن است که یک چای سبز بخورم.

رژیم لاغری سریع