آیا یک تمرین 30 دقیقه ای یا 60 دقیقه ای برای کاهش وزن بهتر است؟


وقتی صحبت از بهترین تمرین کاهش وزن می شود ، کمتر می تواند بیشتر باشد. بنابراین اگر طوری برنامه ریزی شده اید که فکر می کنید برای کاهش چربی بدن باید بیشتر تلاش کنید ، ممکن است یک شوک باشد-یک تمرین 30 دقیقه ای کاهش وزن ممکن است تنها چیزی باشد که شما نیاز دارید! در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد که این کار می تواند نیم ساعت در روز طول بکشد کاهش چربی را افزایش می دهد موثرتر از یک تمرین 60 دقیقه ای برای کاهش وزن! به فکر فرو رفت؟ باور کن! این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که مطمئن هستند شما زمان کافی برای تناسب اندام و احساس شگفت انگیز را ندارید تنها چیزی که شما نیاز دارید 30 دقیقه است. ما به شما نحوه انجام تمرینات کوتاهتر برای شما و برنامه خود را نشان خواهیم داد.

این علم که چرا یک تمرین 30 دقیقه ای می تواند بهتر از یک ساعت کامل باشد

آ مطالعات منتشر شده در مجله فیزیولوژی آمریکا نشان داد افرادی که فقط 30 دقیقه در روز ورزش می کردند ، حدود 30 درصد بیشتر از کسانی که نیم ساعت ورزش کردند ، وزن خود را از دست دادند. چرا؟ شرکت کنندگانی که به مدت 30 دقیقه ورزش کردند ، در طول روز علاوه بر تمرین انرژی بیشتری صرف کردند ، به احتمال زیاد به این دلیل که انرژی بیشتری بعد از تمرین باقی مانده بود. تمرینات طولانی مدت نیز می تواند باعث گرسنگی شود. ژیمناست های ساعتی ممکن است بیش از مقدار کالری اضافی که در واقع مصرف کرده اند بخورند ، که این امر باعث می شود از کسری کالری مورد نیاز برای کاهش وزن استفاده کنید. حتی تمرینات 30 دقیقه ای برای تناسب با برنامه شلوغ بسیار بیشتر قابل کنترل است ، که احتمال قوام ، مهمترین عامل در کاهش وزن را افزایش می دهد.

5 نکته برای 30 دقیقه تمرین تناسب اندام

اگر سازگاری یک روز شلوغ با تمرینات طولانی مدت را تقریباً غیرممکن می دانید ، زمان آن رسیده است که تمرینات کوتاه مدت هم بر اساس برنامه و هم بر اساس اهداف تناسب اندام شما عمل کنند! در اینجا پنج نکته در مورد چگونگی تنظیم این تمرینات سریع اما م 30ثر 30 دقیقه ای برای روز خود آورده شده است.

شماره 1 تمرینات خود را به عنوان جلسات برنامه ریزی کنید

وقتی در تقویم خود قرار ملاقات دارید ، آن را از دست ندهید. شما زمان را مسدود کرده اید و متعهد هستید. همین امر باید در مورد تمرینات شما نیز صدق کند. قبل از شروع هفته شلوغ برنامه خود را بررسی کنید. تصمیم بگیرید که چه زمانی می توانید به تمرین ملحق شوید و آنها را در تقویم خود برنامه ریزی کنید. اگر برنامه شما تغییر کرد ، مهم نیست. فقط در برنامه خود به دنبال یک برنامه متفاوت باشید! به یاد داشته باشید: تمرینات کاهش وزن فقط یکنواختی هستند!

شماره 2 تمرینات خود را به صورت پشت سر هم کوتاه کنید

علوم پایه نشان داد که تمرینات کوتاه مدت می توانند به اندازه تمرینات طولانی مدت مثر باشند. بنابراین 60 دقیقه تمرین کاهش وزن را فراموش کنید! سعی کنید تمرین خود را به دو تمرین 15 دقیقه ای در روز تقسیم کنید. می توانید روی آن تمرکز کنید قدرت ساخت و ساز در یک جلسه و جلسه خود را افزایش دهید تپش قلب در دوم ترفند ، تمرینات فوق العاده کوتاه چگونه کار می کنند؟ متمرکز بمان. تمام تلاش خود را در هر دقیقه انجام دهید!

شماره 3 لباس های تمرینی خود را زودتر از موعد تنظیم کنید

نشانه های بصری ، مانند لباس شب ، به مغز برای آموزش عادت ها کمک می کند. نکته دیگری که باید قبل از عرق کردن به آن فکر کنید. وقتی به موقع کوچک می شوید ، هر دقیقه مهم است. لباس های ورزشی آماده زمان ارزشمند مورد نیاز برای انتخاب آنها را از بین می برد.

شماره 4 آن را سرگرم کننده کنید!

اگر قبلاً از تمرینات ورزشی لذت نبردید ، ممکن است این یک مفهوم خارجی باشد. بنابراین در اینجا دعوت نامه ای برای یافتن تمرینی است که حداقل از آن متنفر نیستید. خیلی راههای مختلف وجود دارد کالری بسوزانید،، عضله سازی کنید،، تنش را رها کنید، که در انعطاف پذیری خود را افزایش دهیدبه واقعاً لازم نیست به تمرینی بسنده کنید که باعث می شود بگویید “uf!”

شماره 5 به خودتان پاداش دهید

در حین ورزش ، سروتونین ، اندورفین و دوپامین را آزاد می کنید و بعد از تمرین احساس شگفت انگیزی به شما می دهد. اگر تا به حال موفقیت دویدن را تجربه کرده اید ، می دانید! برای برخی ، فقط انتظار داشتن این احساس انگیزه کافی برای حرکت است. با این حال ، این برای همه صدق نمی کند.

برای کسانی که متقاعد کردن آنها سخت تر است ، سعی کنید با تعیین پاداش برای رسیدن به اهداف تناسب اندام ، مغز خود را تقویت کنید. ممکن است بعد از تمرین بتوانید خود را با قهوه کم قند مورد علاقه خود درمان کنید. یا خود را با یک وعده غذایی سالم ، لباس های ورزشی جدید ، یا سرخ کردنی که در آخر هفته تماشا کرده اید برای تکمیل تمام تمرینات خود مهیا کنید.

اگر وقتتان تمام شود چه؟

برای چند روز ، یک تمرین کاهش وزن 30 دقیقه ای اتفاق نمی افتد. جلسات لحظه آخری در راه است ، بچه ها عصبانی می شوند و برنامه ها فشرده می شود. ما مردم هستیم! این روزها سعی کنید راه های دیگری برای فعال ماندن پیدا کنید. می توانید از پله ها بالا بروید ، برای پیاده روی و جلسات برنامه ریزی کنید ، در حالی که مسواک می زنید حرکت اسکوات انجام دهید ، یا حتی یک تایمر برای بلند شدن و ورزش هر ساعت تعیین کنید. ما عاشق 10 تا 20 تکرار فشار ، مشت ، پرش ، پرش ، امیدواری و تخته هستیم آنها را در طول روز بچرخانید!

به زمان و بدن خود احترام بگذارید

زمان و بدن شما دو چیز گرانبها هستند. بسیاری از مردم تمایل بیشتری به زمان دارند زیرا نمی دانند که هر دو می توانند مزیتی داشته باشند. یک تمرین 30 دقیقه ای نه تنها از تلاش برای کاهش وزن پشتیبانی می کند ، بلکه می تواند ذهن شما را تحریک کند ، خلاقیت و بهره وری شما را بهبود بخشد و شما را قادر به داشتن یک زندگی فعال و سالم کند.

این زمان اضافی به شما زمان بیشتری می دهد تا سرعت خود را کاهش داده و تمام کارهای دیگر فهرست کارهای خود را انجام دهید!

آیا آماده هستید تا ببینید تمرینات سریع چقدر سرگرم کننده و م effectiveثر است؟ اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و به تمرینات نامحدود رایگان دسترسی پیدا کنید گزینه های زیادی برای برنامه های شلوغبه

دیدگاهتان را بنویسید