آیا می خواهید لاغر شوید؟ راه حل شماره 1

بدن از ناحیه معده برای ذخیره ذخایر اصلی چربی خود استفاده می‌کند، زیرا ممکن است کاهش وزنی را که در سایر قسمت‌های بدن رخ می‌دهد، مشاهده نکنید، زیرا ابتدا از چربی موجود در سایر نواحی استفاده می‌کند. یک برنامه کاهش وزن و تمرینات کاردیو به خوبی ساختار یافته تنها از طریق کاهش کالری دریافتی در غذاها و نوشیدنی ها قابل دستیابی یا اعمال می شود.

آیا می دانید چاق بودن می تواند شما را در لباس نامناسب و در حرکت نامناسب کند؟ شکم متلاطم اکثر اوقات ارزش آن ها را پایین تر می گذارد.

میزان کاهش وزن برای هر فردی متفاوت است، بنابراین اگر کسی سریعتر از شما کاهش وزن دارد، ناامید نشوید. بدن از ناحیه معده برای ذخیره ذخایر اصلی چربی خود استفاده می‌کند، زیرا ممکن است کاهش وزنی را که در سایر قسمت‌های بدن رخ می‌دهد، مشاهده نکنید، زیرا ابتدا از چربی موجود در سایر نواحی استفاده می‌کند. به همین دلیل است که نتایج را در این زمینه های دیگر سریعتر می بینید.

برخی از برنامه‌های کاهش وزن، برنامه‌های غذایی را ارائه می‌کنند که کالری را کاهش می‌دهند، اما در آموزش سبک زندگی سالم ناکام خواهند بود. یک برنامه کاهش وزن عالی که من استفاده از آن را به مشتریان خود توصیه می کنم تا به موفقیت بزرگی در خلاص شدن از شر چربی شکم و ترمیم شکم خود دست یابند.

مشتری من گهگاه می پرسد که آیا برنامه “چربی سوزی” در وعده غذایی آج بهترین راه برای کاهش وزن است؟ نه این بر این واقعیت استوار است که در سطوح پایین‌تر از شدت ورزش، چربی بیشتری می‌سوزانیم. ورزش با شدت بالا، سوزاندن کربوهیدرات های کوچک برای سوخت و مصرف کالری بیشتر. این برنامه چربی سوزی اگر همراه با کاهش تعداد کالری مصرفی باشد بهتر است و باعث کاهش وزن می شود.

سعی کنید از غذاهایی که فاقد مواد مغذی واقعی هستند خودداری کنید. غذاهایی مانند کلوچه، بستنی و نوشابه. شما ترجیح می دهید از منابع پروتئینی بدون چربی استفاده کنید.

کنترل‌کننده‌های موفق وزن در طولانی‌مدت باید سطوح نسبتاً بالایی از پروتئین مصرف کنند، زیرا به تحریک ترشح هورمون گوارشی CCK کمک می‌کند، که باعث می‌شود احساس رضایت و سیری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه رژیم غذایی موثر و تمرینات قلبی یا تمرینات وزنه ای که باید دنبال کنید، روی http://www.thickfatloss.blogspot.com کلیک کنید.