آیا می توانید چربی را به صورت نقطه ای کاهش دهید؟ پاسخ بله است

تحقیقات علمی ثابت کرده است که کاهش لکه ها در واقع می تواند هنگام رسیدگی به عدم تعادل هورمونی که به ذخیره چربی در یک محل خاص در بدن کمک می کند رخ دهد. این بر اساس شواهد بیش از 35 سال است. یک مطالعه با بودجه دولت ایالات متحده وجود داشت که توسط مربی و مربی قدرت من چارلز پولیکوین انجام شد. این امکان شناسایی دقیق مسائل هورمونی، سبک زندگی و تغذیه را فراهم می کند که منحصر به فرد مورد آزمایش است و ما را قادر می سازد راه حل های فردی ارائه دهیم. Inpower Fitness از این به عنوان مبنایی برای یافتن بهترین تمرین‌هایی استفاده می‌کند که در عین حال قادر به تجویز شدت، ست‌ها، تکرارها و دوره‌های استراحت صحیح بر اساس نتایج عدم تعادل هورمونی شما هستند. این بر خلاف هیچ جای دیگری در این سیاره نیست.

5 عامل تعیین کننده ای که در آزمون مطرح می شوند عبارتند از

1-انسولین

2. ژینوئید

3. مسمومیت

4. بازیابی

5. اندروید

چانه – نشانگر سلامتی و اغلب اولین سایت هایی هستند که با تغییرات مثبت کاهش می یابند

گونه- یکی دیگر از شاخص‌های سلامتی و اغلب اولین سایت‌هایی است که با تغییرات مثبت کاهش می‌یابد، همچنین دریافته‌ام که کاهش (یا حذف) مصرف کافئین می‌تواند به دلیل تحریک بیش از حد غده آدرنال، تأثیر زیادی بر اندازه‌گیری گونه داشته باشد.

پک- مرتبط با تستوسترون زنان به طور طبیعی در این زمینه‌ها خوانش بالاتری خواهند داشت، اما این بدان معنا نیست که تمرینات قدرتی برای افزایش تستوسترون و کاهش مصرف الکل برای محدود کردن تأثیر استروژنی آن بر بدن تأثیر مثبتی بر آن ندارد. تأثیر الکل اغلب به شکل «سینه مرد» در مردانی که مقادیر زیادی الکل می‌نوشند دیده می‌شود.

عضله دوسر– همان پک. ما از این برای کمک به محاسبه واضح تر سطح تستوسترون و اثرات استروژنی بالا بر بدن استفاده می کنیم. همچنین به تعیین میزان استفاده بدن از آندروژن کمک می کند

عضله سه سر– سایت دیگری برای تستوسترون. تستوسترون تام و آزاد را با دقت بیشتری تعیین می کند

زیر کتفی– یک شاخص درخشان از تحمل شما به کربوهیدرات ها است. اگر این مقدار بیشتر از 10 باشد، باید با انجام پروتکلی برای بهبود پاسخ بدن خود به انسولین، مانند دو هفته بدون کربوهیدرات، اقداماتی را انجام دهید.

کمکی میانی– مصرف غذاهای التهاب زا بر چربی ذخیره شده در این ناحیه تأثیر می گذارد و همچنین با عملکرد تیروئید مرتبط است.

فوق ایلیاک– چگونه انسولین صبحگاهی و پاسخ گلوکز را کنترل می کنید

استرالیایی– به طرز جالبی این سایت “دستگیره های عشق” پایین کمر نشان دهنده سلامت ضعیف روده و حساسیت به انسولین است. معرفی غذاهای پروبیوتیک مانند کیمچی، کلم ترش و ماست می تواند تاثیر مثبتی در این مناطق داشته باشد.

ناف– دوره های طولانی افزایش کورتیزول می تواند بر چربی نگه داشته شده روی شکم تأثیر بگذارد که معمولاً به اشتباه با غذا مرتبط است. استرس عامل اصلی تجمع چربی در این ناحیه است و می تواند استرس در هر ناحیه، تمرین، سبک زندگی، کافئین، کار، زندگی خانوادگی و غیره باشد. در حالی که استفاده از کربوهیدرات ها و مکمل ها، مانند گلوتامین در میان سایر مواردی که تجویز می کنیم، به شما کمک می کند. برای کاهش کورتیزول پس از تمرین و می تواند هنگام کار با ورزشکاران مفید باشد. همچنین کاهش استرس می تواند کلید کاهش چربی در این ناحیه برای جمعیت عمومی باشد. مدیتیشن، یوگا، تمرینات تنفسی ویم هوف همگی می توانند تاثیر مثبتی بر داشتن اندامی لاغر داشته باشند.

گوساله– به سمیت ناشی از آلاینده های محیطی مربوط می شود. همچنین می تواند نشانه ای از عدم بهبودی یا خواب باشد. آیا شما حتی زانوهای خود را دوست دارید؟

زانو– نشان دهنده مسمومیت کبدی است

چهار– مربوط به افزایش استروژن است. اینها در دانستن بسیار مهم هستند و به تعیین شکل صحیح تمرین کمک می کنند که بهترین نتایج را به دست آورد. هر تستوسترون اضافی که در حین تمرین تولید می کنید به استروژن تبدیل می شود و شما را چاق تر می کند. اگر این مشکل با مکمل سازی و پروتکل آموزشی صحیح برطرف نشود، می تواند به طور فزاینده ای بدتر شود.

همسترینگ– سایت دیگری معمولاً به عنوان منطقه اولویت نشان داده می شود، زیرا به تعادل استروژن در بدن مربوط می شود. عضلات چهارگانه با استروژن های تولید شده توسط بدن مرتبط هستند، با این حال عضلات همستروژن مربوط به استروژن های خارجی است که بدن قادر به پاک کردن آنها از سیستم خود نیست. استروژن های خارجی سموم زندگی مدرن روزمره مانند مواد شیمیایی در محصولات زیبایی، فلوراید و کلر در آب آشامیدنی و لوله کشی ما، مواد افزودنی در غذای ما هستند و این لیست می تواند ادامه یابد و ادامه یابد. کاهش فعال مصرف این عوامل استرس زا در بدن باعث کاهش چربی روی همسترینگ می شود که توسط یک محصول سبز و مکمل فیبر خوب برای خارج کردن سموم از بدن پشتیبانی می شود. من متوجه شده ام که این رایج ترین سایتی است که برای مردم استرالیا تحت تأثیر آلودگی و مواد شیمیایی قرار گرفته است. احتمالاً یکی از پرطرفدارترین پروتکل‌های مکملی است که در بین مشتریانم، به ویژه در زنان، دنبال می‌شود. با پروتکل های صحیح می توانید در عرض چند هفته نتایج عالی را مشاهده کنید.

همانطور که می بینید، همه این اطلاعات برای دانستن تغییراتی در سبک زندگی، تغذیه و ورزش که باید ایجاد شوند، بسیار مهم است. به عنوان مثال، کراس فیت، کلاس‌های اسپین یا ورزش‌های با شدت بالا که سیستم عصبی را از بین می‌برند، برای افرادی که چربی‌ها را در ناحیه میانی و ران‌ها حمل می‌کنند و باعث استرس آدرنال حتی بیشتر از آنچه قبلاً تحت فشار هستند، ایده‌آل نخواهد بود.