آیا می توانید در رژیم غذایی سیستم تغذیه به مقدار نامحدود میوه بخورید؟

شکی نیست که میوه ها و سبزیجات بخش مهمی از رژیم غذایی Nutrisystem هستند. برخی از مردم می‌خواهند از این مزیت کامل استفاده کنند و به این فکر می‌کنند که آیا می‌توانند مقدار نامحدودی میوه بخورند. من متوجه شدم که جای تعجب نیست که افراد بیشتری در مورد خوردن میوه ها از سبزیجات سؤال می کنند.

از شخصی شنیدم که می گفت: “من علاقه مند هستم که رژیم غذایی Nutrisystem را نسبتاً زود شروع کنم. اما به این فکر می کنم که آیا می توانم میوه های زیادی بخورم یا خیر. من عاشق شیرینی هستم و اگرچه می دانم که ممکن است مجبور باشم از رژیم غذایی خود دست بکشم. کوکی‌ها، من احساس می‌کنم که موز و کیوی جایگزین مناسبی هستند، حداقل زمانی که رژیم دارم. در زیر به این نگرانی ها خواهم پرداخت.

من متوجه شدم که گاهی اوقات در مورد میوه ها و سبزیجات نامحدود در این رژیم سردرگمی وجود دارد. بسیاری از سبزیجات غیر نشاسته ای نامحدود هستند، اما فقط آنهایی که شاخص گلیسمی پایینی دارند. (به عنوان مثال گوجه فرنگی، مارچوبه، و کلم بروکلی.) ممکن است قبلاً این را بدانید، اما Nutrisystem غذاهایی را تشویق کرده و ارائه می کند که دارای گلیسمی هستند، به این معنی که نشاسته و کربوهیدرات کمتری دارند تا احساس سیری داشته باشید و قند خون خود را حفظ کنند. ثابت. شما تشویق می‌شوید که بیشتر غذاهایی بخورید که گلیسمیک دوست دارند و غذاهایی که مناسب نیستند.

به همین دلیل است که میوه ها نامحدود نیستند. آنها تمایل به قندهای طبیعی بیشتری دارند. (به عنوان مثال، یک سیب می تواند بیش از 25 گرم قند داشته باشد، اگرچه این قندها مفیدتر از نوع فرآوری شده هستند زیرا به راحتی به انرژی تبدیل می شوند.) و اگرچه شما تشویق به خوردن حداکثر سه وعده میوه در روز هستید، نامحدود نیستند اما اندازه های سرو سخاوتمندانه است. به عنوان مثال، یک وعده یک سیب، یک موز، یا یک فنجان کامل زغال اخته، گیلاس، توت فرنگی یا آناناس است.

پیشنهاد می شود یک میوه همراه با صبحانه به اضافه یک میوه دیگر در یکی دیگر از وعده های غذایی اصلی یا همراه با میان وعده مصرف کنید. و می توانید همراه شام ​​یک میوه یا سبزی بخورید. بنابراین اگر در وعده شام ​​میوه را به جای سبزیجات انتخاب کنید، این مقدار تا سه بار در روز است. صبحانه پیشنهاد می شود زیرا معمولاً ترکیب میوه با صبحانه بسیار آسان است. به سادگی توت فرنگی را به غلات یا زغال اخته خود در بالای نان تست فرانسوی خود اضافه کنید. اضافه کردن میوه به میان وعده های پروتئینی نیز آسان است. گیلاس روی ماست یونانی یا پنیر کوتیج راهی سریع، آسان و مغذی برای وارد کردن یک وعده غذایی به روزتان است.

من می دانم که این سوال بر اساس داشتن میوه زیاد بود، اما، باور کنید یا نه، گاهی اوقات افرادی از من می پرسند که آیا می توانند میوه را حذف کنند، زیرا آنها آن را دوست ندارند. شما نباید میوه را نادیده بگیرید، اما می توانید چهار اونس آب میوه خالص را بدون هیچ گونه شکری جایگزین کنید.

می دانم که نداشتن میوه های نامحدود ممکن است منفی به نظر برسد، اما صادقانه بگویم، از شما خواسته می شود که سبزیجات و پروتئین نیز اضافه کنید. بنابراین شما جنبه‌های تازه‌ای دارید که می‌خواهید در آنها کار کنید. بنابراین معمولاً بیش از اندازه کافی دارید.