خواه یا نه می توانید داشته باشید قلاب نان هستید؟

نان مختلط به همین دلیل سبک، احساس را انتخاب کنید و انتخاب کنید محتوای کربوهیدرات بالایی دارد کدام ممکن است آن خواهد شد را به قدری دلپذیر می تنبل کدام ممکن است برای یک تعداد زیادی از اشخاص حقیقی، انصراف مصرف کردن آن خواهد شد دردسر است – ویژه به ویژه اگر اخیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید جیر جیر در داخل بیرون به همین دلیل فر باشد یا نباشد. در حقیقت، منصفانه تکنیک شیمیایی ممکن است وجود داشته باشد کدام ممکن است هنگام مصرف کردن نان در داخل درون بدن ما در حال وقوع است را انتخاب کنید و انتخاب کنید می توانید داشته باشید را به مصرف کردن به طور فزاینده ترغیب می تنبل.

خواه یا نه جای شگفتی است کدام ممکن است رژیم‌های غذایی ما را به همین دلیل نان‌ها – به‌ویژه نان‌های سفید – هشدار می‌دهند. نان سفید به همین دلیل آرد سفید تصفیه شده تولید می تواند را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگرچه خوش ذوق است، با این وجود مشهود است کدام ممکن است برای مرتب حفظ بدن ما ما عالی نباید باشد.

خواه یا نه ممکن است به طور اضافی وابستگی به نان داشته باشید؟ این سوالات را به همین دلیل شخصی بپرسید:

* خواه یا نه به مصرف کردن کالا نان غیر از سایر وعده های غذایی آماده دارید؟
* خواه یا نه هوس شدیدی برای نان، شیرینی، ترافل را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلوچه دارید؟
* خواه یا نه معمولاً حتی روزی کدام ممکن است واقعاً احساس سیری می کنید به مصرف کردن نان یکپارچه می دهید؟
* خواه یا نه بعد به همین دلیل مصرف کردن کالا نان شخصی واقعاً احساس استراحت می کنید؟
* مدت زمان کوتاهی پس به همین دلیل وعده های غذایی، خواه یا نه هوس کالا نان بیشتری دارید؟

اگر شناخته شده به نظر می رسد مانند است، ممکن است به طور اضافی به نان وابستگی داشته باشید. جای شگفتی نباید باشد کدام ممکن است حدود 75 شانس به همین دلیل کل شما اشخاص حقیقی دارای {اضافه وزن} به نان را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر کالا شامل کربوهیدرات معتاد هستند.

{باشه}…احتمالاً بايد معتاد نان ممکن است باشی. چرا نان اینقدر از دوام ناپذیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید وابستگی آور است؟ نان به همین دلیل غلات تولید می تواند. فیبر دارد کدام ممکن است آسیب ندیده است… 9 همه شما کربوهیدرات ها. این به همین دلیل تمام داروها خالص بازسازی شده است، با این وجود چرا برای تعدادی از به همین دلیل مردمان اینقدر وابستگی آور است؟

منصفانه {پاسخ} اینجا است کدام ممکن است کمتر از در داخل جوامع آمریکای شمالی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اروپا، ما همراه خود نان عظیم می شویم. این وعده های غذایی همراه خود اکثر وعده های غذایی سرو می تواند را انتخاب کنید و انتخاب کنید قطعا منصفانه غذای آرام است. نان بررسی، رولت شام، ساندویچ، همبرگر را انتخاب کنید و انتخاب کنید هات داگ، بریوش. در واقع شیرینی، کروسان، کلوچه، پای را انتخاب کنید و انتخاب کنید دونات پر کربوهیدرات نیز ممکن است وجود داشته باشد.

برخورد مردمان همراه خود نان کاملاً متفاوت است. برخی می توانند آن خواهد شد را بگیرند هر دو بگذارند. قرار است به آنها بروند می توانند به همین دلیل نان بررسی برای صبحانه لذت بردن ببرند را انتخاب کنید و انتخاب کنید تمام. اما چه زمانی اواسط صبح منصفانه غذای دانمارکی، کلوچه هر دو دونات، همبرگر برای ناهار، کلوچه بعد به همین دلیل {ظهر}، رول هر دو 2 عدد در کنار شام ​​و حتی شاید منصفانه میان وعده در گذشته به همین دلیل خواب برای تعمیر هوس نیاز کنید، معتاد هستید! می توانید داشته باشید تا حد زیادی به همین دلیل یک چیز کدام ممکن است خواستن دارید وعده های غذایی می خورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید احتمالاً برای می توانید داشته باشید زحمت کش تر می تواند لباس مجلسی های شخصی قرار بگیرید.

اگر می بینید که مرتبا به میان وعده هر دو وعده غذایی موارد زیر شخصی در نظر گرفته شده می کنید، گرفتار اید! نان واقعاً در واقع می تواند به اندازه گیری یک پارچه مخدر اعتیادآور باشد یا نباشد. مسئله اینجا است کدام ممکن است وقتی نان می خورید، بدن ما انسولین ترشح می تنبل. مقدار بیش از حد از نان بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بدن ما می توانید داشته باشید انسولین زیادی ترشح می تنبل. این “هورمون {گرسنگی}” اشتهای می توانید داشته باشید را تحریک می تنبل. مسئله نه اینجا است کدام ممکن است حدود 20 {دقیقه} اندازه می کشد به همان اندازه ذهن متوجه شود سیر شده اید، متعاقباً 20 {دقیقه} آخر وعده های غذایی مصرف کردن می توانید داشته باشید واقعاً پرخوری است.

همراه خود تحویل داد زمان، می توانید داشته باشید می توانید رو به بالا انسولین راه اندازی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بدن ما می توانید داشته باشید ممکن است به طور اضافی تأمین انسولین را متوقف تنبل. که ممکن است یک ناهنجاری است را انتخاب کنید و انتخاب کنید گلوکز کدام ممکن است معمولاً اندام‌های داخل می توانید داشته باشید را خورده شدن می‌تنبل، می‌تواند در داخل حرکت خون می توانید داشته باشید به فریب بیفتد – باعث اختلال عملکرد در داخل انجام نیمه‌هایی به همین دلیل بدن ما را انتخاب کنید و انتخاب کنید احتمالاً نتیجه در دیابت انواع 2 شود.

اگر درجه گلوکز خونتان نخست باشد یا نباشد، می‌تواند باعث {گرسنگی} نیز شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید به غذاهایی همراه خود درجه کربوهیدرات نخست، مخصوصاً نان، نیاز کنید. نان تا حد زیادی = ترشح انسولین تا حد زیادی. ترشح انسولین تا حد زیادی = انسولین بیشتری حرکت خون به فریب افتاده است = نیاز به غذاهای پر کربوهیدرات تا حد زیادی. به همین دلیل منصفانه چرخه ناسالم صحبت کنید!

این به علاوه واقعاً احساس بهزیستی غذای آرام باعث می‌شود توجه کنید کدام ممکن است چرا معتاد شدن به نان فوق العاده سرراست است. وقتی مردمان بی حوصله، افسرده، آزرده، تنها واقعی هر دو ناراضی هستند، چه اتفاقی می افتد؟ قرار است به آنها بروند خوردند! معمولاً این غذای {راحتی} همراه خود کربوهیدرات نخست است کدام ممکن است قرار است به آنها بروند نیاز می کنند در نتیجه آرزو می کنند آن خواهد شد واقعاً احساس عالی هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید معتقدند مصرف کردن غذای {راحتی} کدام ممکن است تا حد زیادی آن خواهد شد نان است به می توانید داشته باشید پشتیبانی می تنبل. احتمالاً اینطور باشد یا نباشد با این وجود نیاز به مدت زمان است. این فرم خوددرمانی است، یادآور بلعیدن آسپرین برای تعمیر عوارض. برای کمتر از {مدتی} اندازه می کشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس نیاز به آسپرین بیشتری بلعیدن کنید. به همان اندازه، نان ها منصفانه بهترین راه رفع به زودی با این وجود کوتاه مدت را فراهم کردن می دهند کدام ممکن است در واقع می تواند نتیجه در پرخوری نان شود.

نان های سبوس دار، قبلی دانه ای را انتخاب کنید و انتخاب کنید چاودار برای اکثر اشخاص حقیقی اعتیادآور به نظر نمی رسد که باشند. هنگامی کدام ممکن است بدن ما نان سفید (هر دو ترافل) را می خورد، به قند تجزیه می تواند را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث بهبود درجه گلوکز خون می تواند. پس به همین دلیل این هضم به زودی، گلوکز خون برای عجله واقعاً گاز می گیرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل نتیجه نهایی {گرسنگی} را انتخاب کنید و انتخاب کنید ولع بلعیدن کربوهیدرات تا حد زیادی می تواند.

اگر اهل بلعیدن نان هستید، انصراف این رفتار ساده نباید باشد. با این وجود، برای بهزیستی می توانید داشته باشید می تواند حیاتی باشد کدام ممکن است این رفتار را انصراف کنید. اجباری نباید باشد نان را {به طور کامل} جدا بگذارید. در واقع می توانید داشته باشید این {کار} را نمی کنید. با این وجود غیر از نان سفید، غلات رادیکال، قبلی دانه هر دو نان چاودار بخورید. را انتخاب کنید و انتخاب کنید این به ساده نان نباید باشد نسبتاً یک چیز است کدام ممکن است روی آن خواهد شد می گذارید. غیر از کره هر دو مارگارین، امتحان کنید تا حدودی روغن زیتون بمالید. این برای بدن ما می توانید داشته باشید فوق العاده است را انتخاب کنید و انتخاب کنید شامل چربی ها کمتری نسبت به 2 امکان نه است. آرزو می کنند مرباها هم باشید کدام ممکن است قند کمتری دارند – هر دو با بیرون شکر با این وجود به عنوان جایگزین مالتیتول.

امتحان کنید {مقدار} نانی روز می خورید را {محدود} کنید. غیر از 2 ساندویچ، بررسی کنید یکی همراه خود مقدار یکسان دوباره پر کردن 2 به همان اندازه نان با این وجود نصف. {به آرامی} بدن ما می توانید داشته باشید مناسب می تواند را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای آن خواهد شد فوق العاده {سالم تر} {خواهید بود}. بالاتر به همین دلیل همه شما، می توانید داشته باشید وابستگی به نان را متوقف خواهید کرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنچه می خورید را مدیریت خواهید کرد – این می توانید داشته باشید را مدیریت نخواهد کرد.