آیا راکتبال برای کاهش وزن خوب است؟

تنها راه برای حفظ وزن سالم، سوزاندن کالری بیشتر از آنچه می خوریم است. در حالی که این به وضوح مستند است، ما را از جستجوی اختصارات باز نمی دارد. غذاهای فوق العاده، رژیم های غذایی مد روز و قرص های چربی سوز نتایج واقعی و ماندگاری را نوید می دهند که به نظر می رسد هرگز اتفاق نمی افتد. جای تعجب نیست که آمریکایی‌ها کفه ترازو را در جهت اشتباهی کج می‌کنند. در آخرین شمارش، یک سوم آمریکایی ها چاق هستند در حالی که دو سوم آنها اضافه وزن دارند.

ورزش جواب می دهد

همانطور که در ابتدا ذکر شد، تنها راه برای پیروزی در نبرد برآمدگی این است که کالری بیشتری نسبت به مصرف خود مصرف کنید. با این حال، مشکل این است که تنها بخش کوچکی از جمعیت ایالات متحده از نظر فیزیکی به اندازه کافی فعال هستند که به طور منظم با کمبود کالری خالص کار کنند. با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، تنها حدود 20 درصد از بزرگسالان آمریکایی 2.5 ساعت ورزش هوازی با شدت متوسط ​​را در هفته انجام می دهند.

چرا راکتبال کار می کند

در حالی که درست است که هر ورزش هوازی می تواند به کاهش وزن کمک کند، راکت بال به دلایل ساده یکی از بهترین هاست. اول از همه، سرگرم کننده است! ما نمی توانیم به اندازه کافی بر اهمیت یافتن یک برنامه ورزشی که چالش برانگیز و لذت بخش باشد تاکید کنیم. بسیاری از بزرگسالان از تمرین روزانه خود صرف نظر می کنند زیرا فقط خسته کننده است. در پایان روز، وعده باریکتر بودن دور کمر برای انجام کاری که نمی خواهید انجام دهید کافی نیست. باید فعالیتی را پیدا کنید که بخواهید به باشگاه بروید. راکتبال همان تمرین است.

مزایا

راکت بال یک ورزش سریع است که می تواند به تنهایی یا با دوستان، داخل خانه یا خارج از خانه انجام شود. راکتبال تمام معیارها را در مورد یک فعالیت سرگرم کننده، هیجان انگیز و متنوع بررسی می کند. ضرری ندارد که بازی برای دور کمر شما هم معجزه می کند. به گفته کارشناسان، ممکن است در حین بازی بیش از 700 کالری در ساعت بسوزانید – بسته به وزن و سطح شدت. این چیزی فراتر از تنیس، بسکتبال، تمرین با وزنه و بیشتر انواع ایروبیک است.

آغاز شده

اگر به دنبال مکانی برای بازی هستید، باشگاه سلامت محلی خود را بررسی کنید. با بیش از 5 میلیون بازیکن معمولی در ایالات متحده، پیدا کردن یک صندلی در نزدیکی خود برای شما دشوار نیست. بسته به سیستم، حتی می توانید چماق و توپ قرض بگیرید. قوانین بازی نسبتاً ساده و سرراست هستند و اغلب می توان آنها را تنها در چند جلسه یاد گرفت.

هر چند وقت یکبار بازی کنیم

اگر هدف شما کاهش وزن است، یک ساعت سه بار در هفته قمار کنید. از آنجایی که زدن 180 دقیقه در هفته به توپ خسته کننده خواهد بود، اکیداً توصیه می کنیم که با یک دوست بازی کنید. اگر بتوانید شریکی با همان مهارت ها/تجربه پیدا کنید که فوق العاده است. اما اگر شریک زندگی تان خیلی بهتر از شما باشد، می توانید از آن سود ببرید، زیرا مجبور خواهید شد خود را به حد نهایی رسانده و کالری های اضافی زیادی را در این فرآیند بسوزانید.

راکتبال یک ورزش مهیج است که می تواند به کاهش وزن و بهبود تناسب اندام عمومی کمک کند و در عین حال سرگرمی زیادی داشته باشد.

رژیم لاغری سریع