آیا تو استرس داری؟ امتحان کن!


امروز می خواهم در مورد این واقعیت صحبت کنیم که ما زمان زیادی را صرف می کنیم ، تلاش زیادی برای انتخاب غذای سالم و ما رژیم می گیریم (از خواندن پست در اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصولات غذای سالم و تغذیه و…) ، اما می بینیم که همه اینها را انجام داده ایم ، اما نتیجه مطلوب است متوجه نشدیم!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام نقطه تنظیم وجود دارد که میزان انرژی را بیان می کند الزامات ما مشروط است

مانند مشکلات عصبی مانند استرس ، آنها می توانند انرژی لازم را تأمین کنند بدن خود را تغییر دهید و در نتیجه ، روند کاهش وزن با مشکلات و اشتباهاتی روبرو خواهد شد.
در مورد استرس و نقش آن در کاهش وزن ، ابتدا باید استرس را در نظر بگیرید اختلالات عصبی شبیه افسردگی نیستند ، استرس یک بیماری شایع است. مثل استرس های کوچک (به عنوان مثال: رانندگی در ترافیک یا محل کار و شرایط استرس زا و)

بنابراین آنچه ما باید انجام دهیم این است این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا پاسخ ما به آنها را تغییر دهید.
بنابراین معمولاً فردی که رژیم دارد به جای بررسی عوامل سبک زندگی چه می کند؟، مصرف آن را بیشتر محدود کرده و به بدن فشار وارد می کند. اما آنها از وزن آن آگاه نیستند کاهش نخواهد یافت.

وقتی از متقاضیان می پرسیم ، “برای کاهش استرس از 10 تا 9 برابر چه می کنید؟ می گویند ما می خوریم!

خوب ، شما از آزمون می پرسید ، باید چکار کنیم؟ یکی از راه حل هایی که به شما پیشنهاد می کنیم این است یک لیست شخصی از فعالیت ها برای کمک به شما در غلبه بر استرس بهت خوش بگذره ، آماده باش!

ایده های زیر می تواند به شما در پیشبرد و ایجاد یک لیست شخصی بر اساس تجربه من کمک کند:

روی یک صندلی بنشینید و پاها را روی بالهای خود بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر عاشق حیوانات خونخوار هستید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها تفریح ​​کنید.

با دوست خوب تماس بگیرید

بازی های آنلاین بسازید

به قلب طبیعت بروید (پارک نیز خوب است)

نقاشی یا طراحی

پیام

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (به ویژه کمدی)

یوگا کار کن.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید