آیا با رژیم پاکسازی استاد خود مشکل دارید؟ آنچه شما باید انجام دهید

همانطور که هر کسی که رژیم داشته است می داند که یکی دو روز اول می تواند هیجان انگیز باشد. شما از نتایج بالقوه ای که قرار است به دست آورید هیجان زده هستید، این چیز جدیدی در روال روزمره شماست و احساس توانمندی خود را دارید که به طور فعال کنترل بدن خود را به دست می گیرید. شما فکر می کنید این عالی خواهد شد! و من نمی توانم صبر کنم تا دوباره آن لباس تابستانی را بپوشم. من خیلی خوب به نظر میرسم!

سپس جایی در طول خط، رژیم غذایی به یک بار تبدیل می شود. معمولاً این در اواسط برنامه رژیم غذایی جدید شما اتفاق می افتد. این تجربه ای است که همه ما در مقطعی داشته ایم. شکست های کوچک یا ناامیدی در نتایج مورد انتظار شما می تواند به منبع بزرگی از نگرانی تبدیل شود و ما در مورد کاهش وزن خود دلسرد و افسرده شویم. سپس شروع به پرسش از خود می کنیم. آیا این کار را درست انجام می دهم؟ مشکل من چیست؟ چرا بیشتر وزن کم نکردم؟ شما یا تمایل دارید خودتان را سرزنش کنید یا رژیم غذایی یا شاید هر دو را سرزنش کنید.

این یک پاسخ طبیعی به هر رژیم غذایی است. این یک ترن هوایی احساسی است. چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که این فرآیندی است که بالا و پایین های طبیعی دارد و بدن شما برای هر روز از برنامه رژیم غذایی شما به رژیم جدید واکنش متفاوتی نشان می دهد. این کاملا طبیعی است و به هیچ وجه نباید تسلیم شوید یا خودتان را سرزنش کنید. شما در حال برداشتن یک گام مهم به سمت سلامتی بیشتر هستید و بدن و ذهن شما باید خود را با این تغییراتی که به کار می‌گیرید وفق دهند. هیچ کس واقعاً تغییر را دوست ندارد و بدن شما هم دوست ندارد. شما حتی ممکن است یک شورش از سیستم داخلی خود را تجربه کنید.

اما دل خود را حفظ کنید، بدن شما پس از تسلیم شدن به روش جدید، به برنامه می رسد و با آن هماهنگ می شود. به احتمال زیاد، میل به شکر، نمک و چربی برای لحظه به لحظه در طول روز سخت ترین مشکل است. بدن برای این چیزها میل می کند و از کنار آن می گذرد که می تواند باعث نوسانات خلقی، افسردگی، حتی سردرد شود.

اینجاست که می توانید در رژیم غذایی جدید خود گیر کنید.

یک ترفند مورد علاقه برای مبارزه با ولع خوردن این است که بدن شما واقعاً چه چیزی را میل می کند و آن را تجزیه و تحلیل کنید. به عنوان مثال اگر هوس قند دارید، به این معنی است که سطح قند طبیعی بدن شما ممکن است کمی پایین باشد. به‌جای خوردن یک آب نبات کم‌رنگ، به سراغ قندهای طبیعی مانند میوه‌های شیرین سیب، پرتقال، گلابی بروید. میل به نمک می تواند نشان دهنده خروج مواد معدنی ضروری سدیم و آب باشد. گاهی اوقات میل به نمک راهی است که بدن به شما می گوید در حال کم آبی هستید. داشتن یک غلاف آب به همراه چند دانه کریستال نمک ارگانیک و آب لیمو در نزدیکی شما این کار را انجام می دهد. شما حتی می توانید این را در یک بطری نزدیک میز خود در محل کار داشته باشید، بنابراین هیچ بهانه ای وجود ندارد. راه های زیادی برای فریب دادن ذهن و برآوردن نیازهای بدن در همان زمان وجود دارد.

زمانی که برای رسیدن به اهداف خود بسیار تلاش می کنید، غلبه بر چالش میان سفر سخت است. بزرگترین و حیاتی ترین اندام در هر رژیم غذایی مغز شماست. کنترل افکار منفی، انتقاد از خود و خرابکاری های خود شکست دهنده می تواند مقصر شکست هر رژیم غذایی خوب باشد. گاهی اوقات توقعات ما خیلی زیاد است. طبیعی است که بخواهیم با تلاش اندک به دستاوردهای بزرگی برسیم، اما انتظارات ما را می توان تغییر داد تا رویکرد ملایم تری به اهداف رژیم غذایی ما منعکس کند. انتظارات واقع بینانه ایجاد کنید و به یاد داشته باشید که این یک روند است نه یک مسابقه. هر روز می تواند دستاوردهای بزرگی به همراه داشته باشد و اعتماد به نفس و توانمندی را افزایش دهد. اغلب مردم به اندازه کافی از خود تجلیل نمی کنند. اگر به جای ۲ پوندی که انتظارش را داشتید، فقط نیم پوند از دست دادید، شکست نیست. نیم پوند کاهش وزن را جشن بگیرید. این یک شاهکار عالی است و بهتر از اضافه کردن وزن 10 پوندی است، پس به پشت خود ضربه بزنید، به معنای واقعی کلمه از خوشحالی بپرید، در آینه نگاه کنید و با غرور پادشاهان و ملکه ها لبخند بزنید. احساس بسیار بهتری خواهید داشت.

راه دیگر برای گیر نکردن این است که یک مجله رژیم غذایی راه اندازی کنید. می‌توانید افکار خصوصی و ناراحتی‌های حیوان خانگی خود را در مجله بریزید. می‌توانید پیشرفت‌های بزرگی داشته باشید تا بفهمید چرا به یک عادت غذایی خاص ادامه می‌دهید یا حتی به برخی از اکتشافات و ایده‌های شگفت‌انگیز خود دست می‌یابید که می‌تواند برنامه رژیم غذایی شما را تقویت کند. اینها تنها چند راه برای شما هستند که بتوانید گیر بیفتید و کنترل برنامه غذایی خود را به سمت موفقیت بزرگ در دست بگیرید.