آیا باید شیر را به دستور غذای شاکولوژی خود اضافه کنید؟ در اینجا بررسی است

هنگام افزودن مواد اضافی به Shakeology خود باید چند نکته را در نظر داشته باشید. از آنجایی که یک وعده غذایی در روز را با یک شیک جایگزین می کنید، می خواهید چیزهایی را اینجا و آنجا ادویه کنید. شیر یکی از اقلامی است که ممکن است کالری آن از چربی افزایش یابد.

هزاران دستور العمل عالی هنگام تهیه این نوشیدنی بهداشتی فوق العاده وجود دارد. برخی از گزینه های اضافه کردن به Shakeology برای افزودن طعم، میوه، آب میوه، آجیل، خامه قهوه، و این لیست ادامه دارد. اما، همه افزودنی‌ها آنقدر که تصور می‌شود سالم و مفید نیستند. هر انتخابی از شیر، ویژگی‌های سلامتی خاص خود را دارد و برخی از آنها می‌توانند مقدار کالری را در Shakeology شما دو برابر کنند. بنابراین اساساً به این نکته توجه داشته باشید که چه اجزایی ممکن است شامل شود و دائماً به ارزش ویتامین نگاهی بیندازید، زیرا به طور کلی مقدار زیادی ویتامین وجود دارد. انتخاب های سالم تر برای رسیدن به همان طعم عالی که اولین ترجیح شماست.

فردی که می خواهد وزن کم کند باید هنگام تهیه Shakeology از شیر کامل اجتناب کند. شیر کامل از مقدار زیادی کالری ناسالم و چربی اشباع شده بیشتر از آنچه اکثر مصرف کنندگان تصور می کنند تشکیل شده است. هنگام در نظر گرفتن شیر، گزینه های سالم تری نسبت به شیر کامل مانند شیر سویا، شیر بادام، برنج و بدون چربی وجود دارد.

  • شیر کامل حاوی حدود 150 کالری به اضافه 5 گرم چربی اشباع شده در هر فنجان است.
  • شیر بدون چربی حاوی پروتئین، کلسیم و ویتامین D برابر با شیر کامل بدون چربی اشباع شده و کلسترول است.
  • شیر سویا برای قلب سالم و متعادل است، کلسترول ندارد، چربی اشباع کمتری دارد و کالری کمتری دارد. شیر بادام فاقد کلسترول، چربی اشباع شده، کم کالری است و برای هر فنجان حدود 60 کالری دارد.
  • شیر برنج فاقد کلسترول، چربی اشباع شده صفر، مقداری کلسیم و ویتامین D است و در هر فنجان تقریباً 113 کالری دارد.

این نکات را در دسترس داشته باشید و Shakeology مطمئناً می تواند به شما کمک کند چربی هایی را که نمی توانید صبر کنید تا از شر آن خلاص شوید را از بین ببرید!