آنچه که کشتی گیران سومو می توانند در مورد کاهش وزن به شما بیاموزند

تنها یک ورزش وجود دارد که در آن ورزشکاران سعی می کنند وزن خود را افزایش دهند و تا آنجا که ممکن است چربی بدن اضافه کنند: کشتی سومو. اندازه یک دارایی کلیدی برای کشتی گیران سومو است، بنابراین آن ها هر کاری که لازم است برای اضافه کردن پوند انجام می دهند.

ما فکر کردیم جالب است که به برخی از کارهایی که کشتی گیران سومو برای چاق شدن انجام می دهند نگاهی بیندازیم تا بتوانید ببینید که چگونه برعکس به شما در کاهش چربی کمک می کند.

1. از صبحانه صرف نظر کنید. با محروم کردن بدن از غذا در هنگام خواب پس از هشت ساعت ناشتا، متابولیسم شما با نصف سرعت حرکت می کند انگار هنوز در خواب هستید، بنابراین کالری کمتری در طول روز می سوزانید.

آنچه می توانید از این یاد بگیرید: اگر می خواهید وزن کم کنید، به محض بیدار شدن صبحانه بخورید. غذا خوردن متابولیسم شما را “بیدار” می کند و به ماشین های چربی سوز بدن شما کمک می کند.

2. با معده خالی ورزش کنید. بدون غذا برای سوخت، متابولیسم کشتی گیران سومو کم می ماند و به آنها اجازه می دهد کالری کمتری در حین تمرین بسوزانند. هر نوع ورزش می تواند به سرعت قند موجود (منبع انرژی بدن شما) را در جریان خون شما کاهش دهد. وقتی سطح قند خون شما کاهش می یابد، بدن شما فکر می کند که در حال گرسنگی هستید و سعی می کند با کاهش سرعت متابولیسم، چربی را ذخیره کند.

آنچه می توانید از این بیاموزید: هنگام تلاش برای کاهش وزن، مهم است که قبل و بعد از تمرین مقاومتی غذا بخورید. همیشه یک وعده غذایی یا یک میان وعده خوب را 30 تا 60 دقیقه قبل از ورزش و سپس یک ساعت بعد از ورزش میل کنید تا از افت قند خون جلوگیری کنید.

3. فقط چند وعده در روز بخورید. طبق گزارش ها، یک کشتی گیر معروف سومو 10 کاسه خورش، هشت کاسه برنج، 130 تکه سوشی و 25 قسمت گوشت گاو BBQ… همه را در یک وعده می خورد، و او هنوز برای دسر جا دارد. از آنجایی که بدن شما فقط می‌تواند مقدار زیادی غذا را در یک زمان پردازش کند، بقیه به عنوان چربی ذخیره می‌شود.

آنچه می توانید از این بیاموزید: اگر تمام کالری های خود را در چند وعده غذایی بزرگ جمع کنید، چاق خواهید شد. اگر می‌خواهید وزن کم کنید، بسیار عاقلانه‌تر است که کالری‌های خود را در طول روز با خوردن سه یا چهار وعده غذایی و میان‌وعده‌ها پخش کنید. این کار از افت و افزایش قند خون جلوگیری می کند، متابولیسم شما را بالا نگه می دارد و از گرسنه شدن شما جلوگیری می کند که پرخوری کنید.

4. بعد از غذا چرت بزنید یا بخوابید. کشتی گیران سومو همیشه برای یک چرت طولانی یا استراحت شبانه بعد از وعده غذایی “بزرگ” خود دراز می کشند. زیرا زمانی که بدن یک کشتی گیر سومو در حالت خواب قرار می گیرد، تمام عملکردهای آن از جمله سوخت و ساز بدنش کند می شود. بنابراین تمام غذایی که در معده او می نشیند به صورت چربی ذخیره می شود.

آنچه می توانید از این بیاموزید: اگر می خواهید وزن کم کنید، حداقل یک ساعت بعد از خوردن غذا قبل از خواب صبر کنید.

5. نوشیدن بیش از حد الکل. برای افزایش وزن، برخی از کشتی گیران سومو، آبجو می نوشند و اغلب 50 بطری یا بیشتر را در یک زمان مصرف می کنند. این باعث می شود که غدد فوق کلیوی شما هورمونی به نام کورتیزول را در جریان خون ترشح کنند. کورتیزول متابولیسم را کند می کند و ذخیره چربی را افزایش می دهد.

آنچه می توانید از این بیاموزید: اگر می خواهید وزن کم کنید، مصرف الکل خود را تعدیل کنید. وقتی شروع به احساس “وزوز” می کنید، به اندازه کافی احساس می کنید.

رژیم لاغری سریع