آنچه که صنایع غذایی جرأت ندارند درباره رژیم گیاهخواری به شما بگویند!

بیایید با آن روبرو شویم: زندگی سالم و سالم نیاز دارد رژیم غذایی سالم.

حال، رژیم غذایی سالم چیست؟

ممکن است موافق یا مخالف باشید، اما ثابت شده است که رژیم غذایی که عمدتاً توسط سبزیجات و میوه های تازه و کاملاً طبیعی تسلط دارد، سالم ترین هستند.

اخیراً، افراد بیشتری به وعده های غذایی گیاهی روی آورده اند – زیرا تحقیقات علمی اثرات نامطلوب گوشت حیوانات را نشان داده است.

به عنوان مثال، ثابت شده است که شایع ترین علت مرگ در ایالات متحده است حمله قلبی، و خطر مرگ ناشی از حمله قلبی توسط متوسط ​​آمریکایی است 50%در حالی که خطر مرگ ناشی از حمله قلبی توسط گیاهخواران آمریکایی متوسط ​​است 15%; و فقط 4% برای یک گیاهخوار معمولی آمریکایی ثبت شده است.

این امر به این دلیل است که همانطور که متخصص تغذیه توضیح داد، میزان بالای چربی حیوانی موجود در گوشت، لبنیات و سایر فرآورده های حیوانی ممکن است از عوامل احتمالی منجر به دیابت، چاقی، سرطان روده بزرگ، فشار خون بالا و بیماری عروق کرونر باشد. چگونه با بیماری های قلبی مرتبط است

آنچه که صنایع گوشت، لبنیات و تخم مرغ به ما نمی گویند این است که علاوه بر این بیماری ها، موارد زیر نیز معمولاً با رژیم گیاه خواری کم چرب پیشگیری می شوند، به طور مداوم بهبود می یابند و گاهی اوقات حتی درمان می شوند:

1. سکته مغزی و بیماری قلبی

2. سرطان معده و روده بزرگ

3. سنگ کیسه صفرا

4. فشار خون بالا

5. سرطان آندومتر

6. بیماری کلیه و سنگ

7. سرطان سینه، سرطان پروستات، سرطان پانکراس، سرطان دهانه رحم و سرطان تخمدان.

8. هیپوگلیسمی

9. زخم معده

10. یبوست

11. فتق هیاتال

12. دیورتیکولوز

13. سالمونلوز

14. تریکینوزیس

15. پوکی استخوان

16. هموروئید

17. آسم

18. سندرم روده تحریک پذیر

(منابع: حقیقت و آمار تکان دهنده درباره غذای شما!)

بنابراین، اگر می‌خواهید از این بیماری‌ها دوری کنید، همان چیزی را دنبال کنید که متخصصان تغذیه مدت‌هاست از فواید سلامتی مصرف زیاد میوه‌ها و سبزیجات حمایت کرده‌اند.

شاید نگران این باشید که رژیم گیاهخواری برای تامین نیازهای غذایی روزانه کافی نیست.

این کاملا درست نیست…

به عنوان مثال، شعار اصلی کمپین تبلیغاتی تولیدکنندگان شیر این است:همه به شیر نیاز دارندکه توسط کمیسیون تجارت فدرال رد شددروغ، گمراه کننده و فریبنده!“تولید کننده شیر مجبور شد شعار کمپین خود را اصلاح کند”شیر برای هر کسی چیزی دارد.

مورد دیگر، مردان در ایالات متحده مشروط شده اند که غذای ساخته شده از محصولات حیوانی را “مردانه” تصور کنند. متأسفانه، با مقایسه مردانی که هر روز گوشت، پنیر، تخم مرغ و شیر می‌خورند، با مردانی که این غذاها را کم مصرف می‌کنند یا اصلاً مصرف نمی‌کنند، خطر ابتلا به سرطان پروستات در آنها بیشتر است. 3.6 برابر بیشتر!

صنعت غذا چه چیز دیگری را از شما پنهان می کند؟

طبق گفته سازمان بهداشت جهانی، درصد توصیه شده کالری روزانه که باید از پروتئین گرفته شود، است 4.5٪; در حالی که هیئت غذا و تغذیه USDA و شورای تحقیقات ملی توصیه کردند 6% و 8% به ترتیب.

حدس بزن چی شده؟

درصد کالری به عنوان پروتئین در گندم، بروکلی و برنج هستند به ترتیب 17، 45 و 8 درصد. بنابراین، آیا فکر می کنید که رژیم گیاهخواری به اندازه کافی برای تامین نیازهای غذایی روزانه به شما نمی دهد؟

اگر نیازهای تغذیه ای نگران کننده است، می توانید وعده های غذایی خود را طوری برنامه ریزی کنید که مواد مغذی ضروری را جایگزین موادی که از گوشت، ماهی و مرغ به دست می آیند، بدست آورید. به عنوان مثال، می توانید رژیم های غذایی را به طور عمده شامل میوه ها، سبزیجات، غلات و غلات مصرف کنید. برای جایگزینی فرآورده های گوشتی می توانید از آجیل، عدس، تخم مرغ، کره بادام زمینی، لوبیا خشک و نخود استفاده کنید.

در صورت نیاز، می‌توانید مکمل‌های ویتامین و مواد معدنی را برای اطمینان از دریافت کافی مواد مغذی که ممکن است فقط از مواد غذایی تهیه شده از محصولات حیوانی به دست آیند، مصرف کنید.

بنابراین، برای سلامتی خود و زندگی بهتر – از باور آنچه که صنایع غذایی به شما دروغ گفته اند دست بردارید. و امروز سبزیجات، میوه ها، غلات و غلات بیشتری بخورید!