آنچه باید در مورد پیاده روی برای تناسب اندام بدانید


اگر از فعالیت بدنی به دلیل اینکه فکر می کردید باید شدید باشد اجتناب کرده اید ، اجازه دهید با بمب حقیقتی که دوست دارید به شما برکت دهیم – ورزش لزوماً م intenseثر نیست تا م effectiveثر باشد! وارد کنید: تناسب اندام پیاده روی. بله ، پیاده روی برای تناسب اندام نه تنها قابل قبول است ، بلکه بسیار مفید است و می تواند بخشی جدایی ناپذیر از یک برنامه ورزشی مثر باشد.

این که آیا به تازگی سفر تناسب اندام خود را آغاز کرده اید یا تمرینات بدون نفس ناشی از عرق شما را اذیت نمی کند ، پیاده روی می تواند یک روش ورزشی ارزان قیمت و کم هزینه باشد که به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام شما کمک می کند.

برای آگاهی از مزایای پیاده روی برای تناسب اندام و اینکه چرا این یک جایگزین موثر برای تمرینات شدید است ، به خواندن ادامه دهید!

مطالب مرتبط: صبح را با 15 دقیقه پیاده روی آغاز کردم: در اینجا چه اتفاقی برای سلامتی من افتاده است

فواید پیاده روی

پیاده روی هم برای سلامتی جسمی و هم برای روان مفید است.

برای شروع ، پیاده روی به باشگاه بدنسازی می تواند کمک کننده باشد حمایت از کاهش وزن،، افزایش امید به زندگی ، بهبود سلامت قلب ، کاهش خطر دیابت،، و حتی می تواند به شما کمک کند برای خلاق تر شدن

با خود ببرید؟ این واقعا به شما کمک می کند تا شروع کنید احساس بهتری بطور کلی! و بیشتر هم هست. این تمرینات با شدت کم همچنین خطر فشار آوردن به مفاصل را کاهش می دهد و بعد از هر تمرین به طور کامل از شما مالیات می گیرد ، در صورتی که از عضویت گران قیمت در باشگاه صرف نظر کنید ، در هزینه های اضافی شما صرفه جویی می شود.

بهترین قسمت؟ پیاده روی تناسب اندام یکی از ساده ترین چیزهایی است که می توانید با آن حرکت کنید. برای اکثر شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که کفش های کتانی خود را ببندید و از خانه خارج شوید! و بهترین راه برای قدم گذاشتن در درون خود وجود ندارد. طبق تحقیقات انجام شده ، پیاده روی می تواند به همان اندازه م effectiveثر باشد لترکش می کند در طول روز یا دوئل های طولانی تر به طور همزمان. این مربوط به کارکردن آن برای شما و برنامه شماست!

بنابراین اگر پشت میز کار کار می کنید ، بگذارید این انگیزه برای حرکت شما باشد! این مراحل را انجام دهید و از بسیاری از آنها اجتناب کنید خطر زندگی بی تحرکبه

مطالب مرتبط: مزایای شگفت انگیز پیاده روی

پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

قبل از این که جلوتر برویم ، پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

پیاده روی برای تناسب اندام به سادگی برنامه ریزی برای پیاده روی شما است. یعنی شما مال خود را می گیرید اهداف، سطح آمادگی جسمانی ، توصیه هایی برای فعالیت های CDCو هنگام برنامه ریزی پیاده روی برای تناسب اندام برنامه ریزی کنید.

به جای قدم زدن آرام در محله ، می خواهید بر افزایش ضربان قلب خود ، دستیابی به تعداد معینی دقیقه پیاده روی در روز و حفظ شکل مناسب راه رفتن

چگونه پیاده روی در ورزشگاه را شروع کنیم؟

خبر خوب – اگر یک جفت کفش کتانی دارید ، آماده پیاده روی معمولی هستید. با این حال ، آمادگی برای موفقیت مهم است. مانند هر برنامه تمرینی جدید ، داشتن بهترین نیت آسان است ، اما در عین حال تمرکز خود را از دست می دهید. این پنج مرحله به شما کمک می کند تا هنگام راه رفتن به اهداف تناسب اندام خود برسید.

شماره 1 یک هدف هفتگی تعیین کنید

پیاده روی شما بخش مهمی در رسیدن به اهداف تناسب اندام شما خواهد بود ، اما تنها آن نخواهد بود! وقتی نوبت به سالم ماندن ، قوی و تناسب اندام می رسد ، الف روال متعادل یکی از تمرینات قلبی عروقی ، قدرت ، انعطاف پذیری و تحرک است.

به یاد داشته باشید که برنامه پیاده روی شما باید در حدود روزهای تمرینات قدرتی برنامه ریزی شود. می توانید قبل یا بعد از تمرین مقاومتی ، در ساعات دیگر روز یا حتی در روزهای مختلف پیاده روی کنید ، فقط مطمئن شوید که به هدف هفتگی خود یعنی 150 دقیقه رسیده اید.

شماره 2 برای پیاده روی خود برنامه ریزی کنید

برای رسیدن به هدف هفتگی خود ، پیاده روی های خود را به عنوان جلسات برنامه ریزی کنید. در نهایت ، مطالعات عاداتی را نشان دهید که به طور مرتب به آنها پایبند هستید (و هر روز / هفته به طور همزمان).

فرض کنید می خواهید روزی 30 دقیقه ، پنج روز در هفته پیاده روی کنید. می توانید یک پیاده روی طولانی 30 دقیقه ای داشته باشید یا آن را قطع کنید. ممکن است دو پیاده روی 15 دقیقه ای یا حتی سه پیاده روی 10 دقیقه ای انجام دهید! فقط مطمئن شوید که طبق برنامه بمانید.

شماره 3 شما همیشه “چرا” خود را می دانید

وقتی بخشی از فواید پیاده روی را چند دقیقه پیش می خوانید به خاطر می آورید؟ جالب بود ، نه؟ شما شروع به تصور نسخه شادتر و سالم تری از خود کرده اید. خوب بود و احساس انگیزه می کردید. اما انگیزه زودگذر است. ممکن است برای چند روز احساس کنید که بسیار الهام گرفته اید ، اما در دیگران کاملاً برعکس است. به همین دلیل دانستن دلیل آن بسیار مهم است.

آن را بنویسید و خود را به عنوان نسخه آرام تر ، با انگیزه تر و الهام گرفته از خود تصور کنید. کسی که به روال پیاده روی خود پایبند است!

و در روزهایی که انگیزه وجود ندارد ، به “چرا” خود بازگردید. برخی روزها ممکن است سخت تر از روزهای دیگر باشند ، اما بدانید که در راه رسیدن به اهداف خود هستید. تسلیم نشو!

شماره 4 یک سیاهه راه رفتن را شروع کنید

در حالی که تغییرات جسمی به تدریج اتفاق می افتد ، مزایای روحی پیاده روی می تواند بسیار فوری باشد. با نوشتن احساسی که بعد از هر پیاده روی (یا در پایان روز) دارید ، واقعاً این رضایت را برانگیزید. این به شما کمک می کند تا ناخودآگاه عادت جدید پیاده روی خود را تقویت کنید و پایبندی به آن را آسان تر کنید. هنگامی که مغز شما متوجه می شود بعد از هر پیاده روی چقدر احساس خوبی دارد ، در واقع شروع به گفتن می کند که در سطح ناخودآگاه راه بروید!

شماره 5 روال پیاده روی خود را بهبود بخشید

افزودن طعم و مزه به پیاده روی های شما آنها را بیشتر سرگرم کننده می کند و باعث می شود که به احتمال زیاد از آنها لذت ببرید. ما عاشق آهنگ های مورد علاقه هستیم ، به پادکست یا کتاب صوتی گوش می دهیم یا حتی از یک دوست می خواهیم به پیاده روی ما بپیوندد. هنگام نوشتن ، از سرعت گذر زمان شگفت زده خواهید شد!

تمرین تناسب اندام Walking را در خانه امتحان کنید

اگر نتوانید برای پیاده روی بیرون بروید چه اتفاقی می افتد؟ بدون استرس! به سادگی بازی را در خانه 17 دقیقه ای مورد علاقه خود فشار دهید تناسب اندام برای پیاده روی روتین با پیراهن FitOn Bree Koegel. در پایان ، شما یک مایل کامل با موسیقی پر انرژی که شما را تحت تأثیر قرار می دهد (به معنای واقعی کلمه) پیاده روی خواهید کرد.

یک برنامه پشتیبان تهیه کنید و موانع را قبل از وقوع پیش بینی کنید (آب و هوای بد ، روزهای تاریک ، یا شاید فقط کسالت!) هنگامی که زندگی اتفاق می افتد (و به ما اعتماد کنید) ، برای انگیزه و ورزش به برنامه FitOn بروید تا به شما در حرکت به سمت خود کمک کند. اهداف!

دیدگاهتان را بنویسید